Експерт/ка з надання аутсорсингових послуг у сфері адміністрування і бухгалтерського обліку для редакцій локальних ЗМІ

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ІРГА

Без назви (1920 x 1080 пікс.) - 1
Експерт/ка з надання аутсорсингових послуг у сфері адміністрування і бухгалтерського обліку для редакцій локальних ЗМІ

Асоціація професійних журналістів та рекламістів Житомирщини в рамках проєкту «Створення партнерства локальних медіа для стабілізації та спільного розвитку» за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні запрошує експерта/експертку для надання аутсорсингових послуг у сфері адміністрування і бухгалтерського обліку для редакцій локальних ЗМІ Житомирської, Чернігівської та Сумської областей

Основні завдання:

  • надання послуг у сфері адміністрування і бухгалтерського обліку для 5 редакцій локальних ЗМІ Житомирської, Чернігівської та Сумської областей у дистанційному та/або очному форматі протягом трьох місяців (орієнтовно березень-травень 2025 року). 
  • своєчасне подання узагальненої звітності відповідно до звітної форми наданої Замовником.

Результатом роботи має бути надання послуг з бухгалтерського та адміністративного супроводу діяльності 5ти редакцій локальних ЗМІ з цільових областей (з потенційним продовженням співпраці з цими редакціями після завершення проєкту).  

За результатами тендеру буде відібрано до 3 надавачів послуг (орієнтовно по одному надавачу послуг для кожної області, але географічний критерій не є важливим).

Термін подачі тендерних пропозицій: 23:59 29 грудня 2024 року

Максимальна сума тендеру (грн): 10 289 грн./місяць за “пакет послуг” для 5 редакцій (загалом у проєкті беруть участь 15 редакцій локальних ЗМІ).

Ключові критерії відбору надавачів/ок послуг:

  • наявність підтвердженого досвіду у відповідній сфері не менше 2-х років
  • надання повного пакету документів
  • співвідношення ціна/якість послуг
  • наявність необхідних КВЕДів у ФОПа чи юридичної особи

Вимоги до виконавців

Тендерна пропозиція має містити:

  • Резюме з описом релевантного досвіду роботи у довільній формі;
  • Орієнтовна програма тренінгу
  • Документи ФОПа: виписка з ЄДР, витяг з реєстру платників єдиного податку, банківські реквізити;
  • цінову пропозицію у довільній формі.

Пакет тендерних документів слід надіслати за допомогою онлайн-анкети за посиланням: https://ngo.zt.ua/tender24 до вказаного дедлайну. Пропозиції надіслані пізніше або в неповному складі не розглядатимуться.

У випадку додаткових запитань, прохання звертатись до координаторки проєкту: Ірина Новожилова, 0674104958, [email protected] 

Здійснюється в рамках проєкту «Створення партнерства локальних медіа для стабілізації та спільного розвитку», що здійснюється Асоціацією професійних журналістів та рекламістів Житомирщини  у партнерстві з ГО «Сумський прес-клуб» (Суми),  ГО «Медіа-центр «Моє місто» (Чернігів) і ГО «Інститут Розвитку Громадської Активності» за фінансової підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.


Останні публікації цього розділу:

Фінансовий/а менеджер/ка - бухгалтер/ка (віддалено, часткова зайнятість)

Координатор/ка проєкту

Кейс-менеджер/ка

Асистент/ка проєкту

Project Lead / Консультант(-ка) з впровадження проєктів до CRDF Global

Project Associate / Адміністративний/а помічник/ця проєктів до CRDF Global