Відкритий тендер на закупівлю Послуг із макетування інформаційних матеріалів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

prostirtender tender(1)
Відкритий тендер на закупівлю Послуг із макетування інформаційних матеріалів

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен Суппорт Сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю Послуг із макетування інформаційних матеріалів, за проєктом, що реалізується за фінансової підтримки Агентства ООН у справах біженців в Україні (УВКБ ООН).

Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

З основними вимогами та технічним описом необхідних послуг ви можете ознайомитись за посиланням: Додаток Б. Технічні характеристики.

Дата оголошення про тендер: 14 листопада 2024 року 

Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 28 листопада 2024 року.

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00 28 листопада 2024 року, розгляду не підлягатимуть. 

Основні вимоги:

  1. Надавач послуг є суб’єктом підприємницької діяльності, зареєстрований згідно чинного законодавства України, що має основний вид діяльності згідно з КВЕД.
  2. Наявність освіти за спеціальностями «верстка текстових документів» / «графічний дизайн і верстка» / «підготовка до друку» або суміжних спеціальностей.
  3. Наявність досвіду та навичок роботи в сфері дизайну.
  4. Навички роботи з Adobe, InDesign, Photoshop або іншими програмами для верстки і макетування. 
  5. Креативність, навички створення простих ілюстрацій на соціальні теми, уважність до деталей.
  6. Вміння працювати з чіткими візуальними гайдлайнами проєкту (кольори, логотипи, шрифти, дисклеймери).
  7. Дотримання чітких дедлайнів виконання замовлення без затримки передачі готових макетів у форматі PDF (змакетовані документи) Замовнику.
  8. Досвід створення схожих документів у великій кількості буде перевагою.
  9. Досвід співпраці з громадським сектором / благодійними фондами буде перевагою.  
  10. Умови оплати: безготівкова форма, 100% оплата після підтвердження надання послуг.
  11. Валюта тендерної пропозиції та взаєморозрахунків – українська гривня;
  12. Учасник тендеру включає в загальну вартість послуги усі витрати, що безпосередньо пов’язані з наданням послуг, в тому числі податки та збори. 
  13. Виконавець повинен тісно співпрацювати з представником(-ками) Замовника і бути готовим враховувати зауваження та вносити усі правки, на яких наполягає Замовник без додаткової оплати.

Умови:

  1. Між БО «БФ «ССС» та підрядником буде підписано угоду про надання послуг, в якій буде детально викладено умови співпраці.
  2. 100% післяплата.
  3. Умови оплати: безготівковий розрахунок.
  4. Оплата буде здійснюватись за кожну окрему надану послугу відповідно до умов Договору. 

Документи, які подає учасник тендеру:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію (дата формування не пізніше 01.01.2024 року).
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус.
  3. Підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі послуг.
  4. Заповнена Реєстраційна форма постачальника (додаток А) необхідно скачати та заповнити.
  5. Заповнена Технічна специфікація постачальника (додаток Б) необхідно скачати та заповнити.
  6. Резюме постачальника.
  7. Будь-яка інша документація, яка є суттєвою на думку учасника.

Зверніть УВАГУ! Додатки А,Б мають бути заповнені належним чином з підписом та печаткою (за наявності). 

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Прийнятна вартість послуг. 

Відбір підрядника буде здійснюватися на основі професійного досвіду кандидатів та їхньої компетенції, що відповідають вимогам, наведеним вище.

Документи повинні бути надіслані до 23:59 28 листопада 2024 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги Послуг із макетування інформаційних матеріалів”, на адресу: [email protected].

 Тендерна процедура:

  • Тендерні пропозиції повинні залишатися чинними впродовж тридцяти (30) календарних днів з граничного терміну подання Тендерних пропозицій.
  • До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
  • Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.
  • Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну за умови потрібної кваліфікації постачальника.
  • Результати тендеру будуть повідомлені організатором учаснику тендеру, який переміг, шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця.

Додаткові застереження:

  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Індивідуальний підхід та рівні можливості БО «БФ «ССС» застосовує індивідуальний підхід та поважає права людини у всіх сферах її діяльності. БО «БФ «ССС» прагне створювати умови праці, що відповідають принципам гендерної рівності та культурно-особистісного різноманіття персоналу. Підрядники повинні поважати рівні права осіб та прагнути створити атмосферу, в якій відмінності людей підтримують та цінують.

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: [email protected] до 18:00 22 листопада 2024 року.


Останні публікації цього розділу:

Запит ціни пропозицій щодо закупівлі меблів, офісного приладдя та техніки

Запит ціни пропозицій на закупівлю послуги дизайнера

Запит ціни пропозицій на закупівлю послуг експерта/ки з комунікації

Запит ціни пропозицій щодо закупівліпослуг з організації та проведення заходів (комплексного обслуговування заходів)

Запит ціни пропозицій щодо закупівлі послуг з виготовлення та друку поліграфічної брендованої продукції

Тендер на закупівлю обладнання на локації