Закупівля на розхідні матеріали для мобільної медичної команди

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SvitloNadii

prostirtender_tender_ntylth(1)
Закупівля на розхідні матеріали для мобільної медичної команди

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує закупівлю на розхідні матеріали для мобільної медичної команди (одноразові рукавички, паперові рушники, антисептичні засоби). 

Предмет закупівлі: Одноразові рукавички, паперові рушники, антисептичні засоби (перелік, найменування, розмір та ін. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції). 

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюються у рамках проекту: «Здоров’я без кордонів. Сумська область», що реалізується в межах проєкту EMPOWER. 

Термін надання послуг:

за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії». 

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання розхідних матеріалів для мобільної медичної команди (одноразові рукавички, паперові рушники, антисептичні засоби). 

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція

4.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника.

Сумська обл., Конотопський р-н, м. Конотоп, проспект Миру, 24.

 

№ п/п

Обов’язкові кваліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції!

 

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  1. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

 

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
  4. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

 

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Маніленко Катерина, пров. Братів Шеметіа, 17-а.

Моб. 0991997876.

Тел./факс. (050) 60-60-81.

e-mail: [email protected].

 

Цінової пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметіа, 17-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом,

або e-mail: [email protected].

 

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«21» листопада 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з розробки матеріалів та проведення навчальних семінарів

Аналітичні послуги для дослідження стану молодіжної політики в громадах

Консультаційні послуги з адвокації питань, дотичних до реформування системи соціальних послуг в Україні, а також до ВІЛ-асоційованих послуг

Конкурс з організації мобільних медичних послуг для вразливих груп у віддалених населених пунктах

Конкурс «Підтримка постраждалих, документування та збереження пам’яті про злочини війни»

Закупівля: Лікарські засоби різні (Кліндаміцин, Капсули/таблетки 300 мг, МНН: Clindamycin)