Менеджер(-ка) з підтримки операційної діяльності організації
Привіт! Швидкий тест на те, чи це вакансія «про» та «для» тебе:
- Уважно підтримувати процеси і, водночас, бути стійкою опорою для команди для тебе природно та приємно: віриш, що рутинні завдання — важливі, бо вони — основа перемог.
- Ти — людина-система, що впевнено володіє своїм часом та знається на координації проєктів, дуже різних людей, документообігу, і операційних процесах.
- Відчуваєш свідомий інтерес до роботи з ціннісними культурними та(або) молодіжними проєктами?
Три є? Давай знайомитись!
Вже майже 10 років ми створюємо глибокі та сучасні проєкти, що досліджують українську ідентичність і розвивають креативні індустрії країни. Крім того, спільно з партнером ГО, Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, ми працюємо, аби формувати соціальні та поведінкові зміни серед підлітків та молоді.
Кількість проєктів — зростає, тому ми вирішили створити нову для ГО вакансію: менеджер(-ка) з підтримки операційної діяльності організації.
Основне завдання позиції — бути надійною підтримкою команди та проєктів організації, тобто, забезпечувати різносторонню операційну діяльність ГО. Ти будеш незамінним елементом між основними організаційними процесами, і разом з командою реалізовуватимеш важливі проєкти для України.
В твоєму task-list будуть різні завдання, тому ти зможеш безперервно зростати.
Наприклад:
- Проєктні завдання: координація невеликих проєктів та взаємодія з партнерами, ОМС, освітніми закладами та іншими установами в рамках їх реалізації, організація командних та проектних подій, зустрічей та ін.;
- Координаційні завдання: процеси, пов’язані із залученими до проєкту спеціалістами (координація запрошення медіа, прес-центрів, представників влади, пошук фотографів, відеографів, ін.);
- Адміністративні завдання: підтримка зовнішніх комунікацій (обробка електронної пошти, зовнішніх запитів), ведення і оновлення таблиць в Google Sheets та Excel, включаючи аналіз і презентацію даних для проєктів, підготовка щомісячних звітів за шаблонами донора, адміністрування підзвітних витрат.
На що ми звертаємо увагу крім, звісно, релевантності до завдань позиції:
- Досвід у координації чи адмініструванні проєктів або процесів.
- Високий рівень відповідальності та самоорганізації — здатність ефективно планувати свій час та час зайнятих колег у динамічному середовищі.
- Гнучкість та адаптивність — вміння переходити між різними ролями, особливо під час інтенсивних проєктів, емоційна стійкість.
- Розвинені комунікаційні навички: для нас це дипломатичність і ввічливість, вміння встановлювати контакт із колегами та партнерами, навички ділового листування.
- Технічні навички та знання інструментів: впевнене володіння Excel (аналіз даних наше все), досвід роботи з CRM та LMS-системами, а також досвід підготовки презентацій.
- Мова: грамотне володіння українською мовою, володіння англійською мовою на рівні B2 (та вище) буде перевагою.
Ми пропонуємо не тільки сенси, а ще й:
- Ринкову фінансову мотивацію згідно твого досвіду та талантів (обіцяємо, обговоримо межі мотивації на першій відеоспівбесіді);
- Команду молодих експертів, цінність яких — спільна робота на результат;
- Full-time віддалено (пн-пт) з гнучким «від–до», за бажанням — в коворкінгу у м. Київ або в офісі в Ужгороді;
- Розширення зон відповідальності «вшир» відповідно динаміки розвитку організації та твого бажання (здобувати досвід ти будеш кожен день);
- Офіційне оформлення за договором послуг між тобою, ФОП та ГО (в команді є бухгалтер та юрист, які допоможуть створити та вести ФОП);
- Лікарняні та додаткові вихідні дні без бюрократії — просто скажи, коли треба, ми завжди йдемо на зустріч;
- 100% оплачуваний випробувальний термін до 2 місяців, аби «відчутись» краще.
Процес рекрутингу починається із заповнення форми, а далі:
відеоспівбесіда з рекрутеркою — онлайн-інтерв’ю з ГО — offer.
Форма подачі на вакансію відкрита до 24.11.2024 До зустрічі на співбесіді?