Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4)
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ № 372
Державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Замовник) оголошує закупівлю згідно коду ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4) (далі – Товар) за процедурою «Запит цінових пропозицій».
Закупівля здійснюється з метою реалізації механізму реагування на COVID-19 (C19RM 2021-2023) в рамках виконання програми Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією «Прискорення прогресу у зменшенні тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції в Україні», згідно з Угодою про надання гранту між Замовником та Глобальним фондом для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією № 1936 від 04 грудня 2020 року (далі – Грантова угода).
- Найменування та місцезнаходження Замовника: Державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України». 04071, м. Київ, вул. Ярославська 41.
- Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4).
- Кількість Товару: визначена в Додатку 1 «Технічна специфікація» до цього оголошення про закупівлю.
- Місце поставки Товару: 04071, м. Київ, вул. Ярославська, буд. 41.
- Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: визначені в Додатку 1 до цього оголошення про закупівлю «Технічна специфікація».
- Очікувана вартість предмета закупівлі: 300 000,00 грн без ПДВ.
Операції з оплати Товару звільняються від оподаткування податком на додану вартість згідно статті 7 Закону України від 21.06.2012 року № 4999-VI «Про виконання програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні», п. 26 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 року № 284 «Деякі питання ввезення на митну територію України товарів і постачання на митній території України товарів та надання послуг, що оплачуються за рахунок грантів (субгрантів) Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні».
- Строк поставки Товару: 10 (десять) робочих днів з дати укладення договору.
- Кінцевий термін подання цінових пропозицій: 26 листопада 2024 року до 14:00 (включно) за київським часом.
- Строк, протягом якого цінові пропозиції є дійсними: Цінові пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати кінцевого строку подання цінових пропозицій.
- Адреса веб-сайту, на якому розміщена інформація про закупівлю: https://phc.org.ua в розділі «Закупівлі».
- Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками:
З питань технічної специфікації:
Сороченко Василь – інженер відділу господарського забезпечення,
e-mail: [email protected],
тел.: +38 097 992 61 47.
З питань проведення процедури закупівлі:
Іванова Оксана – фахівець з закупівель та постачань відділу закупівель та постачань,
e-mail: [email protected],
тел.: +38 (044) 334-53-16.
- Порядок подання цінових пропозицій.
Цінова пропозиція повинна надсилатись на електрону адресу: [email protected]. Усі документи цінової пропозиції повинні бути у вигляді кольорової сканованої копії та мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки (за наявності), підпису і т.ін. У разі якщо інформація на сканованій копії буде не доступна до перегляду (зображення буде не чітке, текст (повністю або частково) не буде видно), така пропозиція учасника відхиляється з підстави не надання інформації, передбаченої цим оголошенням про закупівлю. Цінова пропозиція та всі копії будь-яких документів, що включаються в пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом уповноваженого представника учасника, а також скріпленими печаткою (за її наявності).
Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник. Всі пропозиції, отримані після кінцевого строку подання цінових пропозицій розгляду не підлягають. Кожен учасник має право подати лише одну цінову пропозицію.
- Цінова пропозиція повинна складатися з:
- інформації щодо відповідності запропонованого учасником товару, технічним, якісними та кількісними характеристикам предмета закупівлі, які встановлені в Додатку 1 до цього оголошення про закупівлю із зазначенням відповідної інформації;
- інформації про ціну пропозиції, яка надається шляхом заповнення форми «Форма цінової пропозиції», що викладена в Додатку 2 до цього оголошення про закупівлю;
- листа – згоди в довільній формі про те, що учасник погоджується з умовами проекту договору про закупівлю, викладеного в Додатку 3 до цього оголошення про закупівлю;
- листа – згоди в довільній формі про те, що учасник ознайомився та зобов’язується дотримуватись вимог Кодексу поведінки для постачальників Глобального форду, що викладений в Додатку 4 до цього оголошення про закупівлю;
- завіреної підписом уповноваженого представника учасника, а також скріпленої печаткою (за її наявності) Декларації конфлікту інтересів учасника, який подає цінову пропозицію, що викладена в Додатку 5 до цього оголошення про закупівлю;
- витяг та/або свідоцтво з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- статут або інший установчий документ (для юридичних осіб) та/або опис з кодом, необхідним для доступу до електронних документів Учасника (виписка, статут).
- Перелік критеріїв та методика оцінки цінових пропозицій: Єдиний критерій оцінки є ціна – 100%. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків і зборів, окрім ПДВ.
- Інша інформація:
- Факт подання цінової пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі цінової пропозиції. У всіх інших випадках, факт подання цінової пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права Замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу Замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав цінову пропозицію жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі цінової пропозиції.
- На підставі оцінки поданих пропозицій Замовник визначає переможця закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник має право відмінити процедуру закупівлі.
- Замовник не несе відповідальність:
- за роботу пошти, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (цінова пропозиція чи будь-які інші документи, необхідні для участі у процедурі закупівлі) учасників не надійшли, надійшли із запізненням, були загублені чи пошкоджені;
- за роботу операторів зв’язку;
- у випадку виникнення форс-мажорних обставин.
- Учасники погоджуються з тим, що Замовник не повертає матеріали, подані на будь-якій стадії проведення процедури закупівлі.
- Рішення Замовника є остаточним та оскарженню не підлягає.
- Всі цінові пропозиції, отримані після кінцевого терміну, розгляду не підлягають. Кожен учасник має право подати лише одну цінову пропозицію. У разі подання декількох цінових пропозицій одним учасником усі вони будуть відхилені.
- Замовник має право відмінити закупівлю.
- Замовник залишає за собою право вимагати від учасників додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам оголошення про закупівлю