Бути в тренді: як НУО створювати Reels для Instagram та Facebook

Функцію Reels (рилз) в Instagram вперше було запущено в серпні 2020 року, щоб конкурувати зі зростаючою популярністю застосунку TikTok. Для українських користувачів ця функція стала доступною лише у ...

slider_CS_2024_10 (10)

Громадський Простір

Функцію Reels (рилз) в Instagram вперше було запущено в серпні 2020 року, щоб конкурувати зі зростаючою популярністю застосунку TikTok. Для українських користувачів ця функція стала доступною лише у 2022 році.

Немає сумніву, що сьогодні алгоритми Instagram та Facebook віддають перевагу такому типу контенту.

Цього року Reels перевершили всі інші типи публікацій для неурядових організацій в Instagram, згідно зі звітом Social Media Industry Benchmark Report. Показник залученості Instagram Reels — 0,62% —  порівняно з 0,59% для каруселей та 0,52% для публікацій з фото. 

2024-social-media-industry-benchmark-099-700w@2x

Джерело: Social Media Industry Benchmark Report

А за даними Sprout Social, відеопости отримують на 38% більше залучення, ніж дописи із зображеннями, і в 2,1 раза більше за коментарі. 

У компанії Meta визнають, що Reels є основним двигуном трафіку Instagram — приблизно 50% часу, проведеного в Instagram, припадає на Reels. А також зазначають, що створення захоплюючих Reels є найефективнішим способом розвитку в Instagram.

Тому, щоб отримати більше охоплення та привернути більше уваги аудиторії, НУО варто сфокусувати свої зусилля довкола цього типу публікацій.

Як НУО навчитися створювати Reels та як ставати тут більш креативними — розповідаємо далі.

 

Як створити Reels?

 

pexels-olly-3768915

 

По суті, Reels — це короткі відеоролики, які зазвичай супроводжуються піснею, звуком або голосом за кадром та тривають здебільшого до 90 секунд. Однак вже цього року ліміт тривалості відео Reels було збільшено до 3 хвилин

Алгоритм Instagram та Facebook особливо надає перевагу коротшим роликам, причому перші 3 секунди є ключовими для привернення уваги глядача. 

Формат такого відео — вертикальний (9:16);

Reels можна знімати/створювати безпосередньо в Instagram чи Facebook, але також завантажувати готові відео з галереї.

Отже, відкрийте у додатку (Instagram та Facebook) функцію Створити відео Reels (не помітити її неможливо — адже Meta активно її промотує).

У вас є можливість створити відео безпосередньо через функцію Reels в Instagram чи Facebook у вашому телефоні (1 варіант) або ж завантажити уже створене відео з галереї (2 варіант).  

У першому варіанті ви можете записати та відредагувати відео. Тут для вас доступна панель із безліччю інструментів: шаблони, креативні ефекти, музика, функція зеленого екрана тощо.

Також майте на увазі, що процес створення відео через комп’ютер та телефон дещо відрізнятиметься. 

Для 2 варіанту роботи з Reels ви можете скористатися різними додатками-редакторами та завантажити готове відео в Instagram та Facebook. Наприклад, InShot, Splice, Canva, Adobe Premiere Rush тощо.

Якщо команда вашої НУО планує зробити публікації Reels регулярними, не забудьте подумати про загальне стилістичне оформлення. Ви можете окремо створювати та додавати обкладинки до своїх відео, щоб вони ідеально вписувалися в стиль сітки вашої сторінки.

Ось як виглядають Reels від BBC News Ukrainian

 reellsbbc

І, наприклад, Reels від WWF, яких поки що не так багато.

 reelswwf

Зверніть увагу — наскільки важливим/помічним для користувача є текст на обкладинці.    

prostirreels

Ось так виглядає стилістичне оформлення Reels від Громадського Простору, який робить фокус на промоцію вакансій у громадському секторі. 

На відміну від Stories, які зникають, Reels залишаються доступними для перегляду. Важливо, щоб українські НУО, які лише починають використовувати цю функцію, робили цей тип контенту привабливим й зрозумілим для своїх прихильників. 

А використання релевантних ключових слів, хештегів та субтитрів є вкрай важливим для збільшення охоплення та залучення аудиторії.

 

Про що НУО можуть розповідати у Reels: кілька ідей

 

pexels-fauxels-3228764

 

Перш за все, мета такого контенту — розважальна, але ці відео можуть також навчати, впливати, творити зміни. Компанія Мета навіть розробила серію відео про те, як Reels можуть допомогти неприбутковим організаціям досягти своїх цілей та залучати аудиторію. Тож подумайте про те, який контент зацікавить саме вашу аудиторію. 

Але про що НУО можуть розповідати у своїх коротких відео? Ось декілька ідей: 

Розповідь про організацію 

В такому відео ви можете розказати чим займаєшся ваша НУО. Яка її мета? Історія? Однак майте на увазі, що перші кілька секунд є вкрай важливими, щоб привернути увагу, і тут можна скористатися різними можливостями — наліпки, емоджі, аудіо та різні ефекти, хоча іноді звичайний текст теж буде помічним.  

За лаштунками

Що відбувається за лаштунками вашої організації? Відео у стилі «за кадром» чудово підходять для демонстрації реальності, в якій живе організація — тут можна розповісти про досягнення, але також і невдачі. Це може бути відео у стилі «один день з життя організації», що ілюструє, куди йдуть донати, чи як відбувається підготовка до події тощо.  

Знайомство з командою

Хто ці неймовірні люди, які творять вашу організацію? Покажіть їхні прекрасні обличчя! Це чудовий спосіб гуманізувати ваші соціальні мережі та нагадати аудиторії, що є справжні люди, які цінують їхню підтримку! Наприклад, це може бути швидке відео, на якому кожна особа посміхається та махає рукою, а на фоні звучить запальна музика. Не бійтеся бути тут креативними! 

Міфи vs Правда про вашу справу

Мета такого відео — розповісти аудиторії про вашу справу. Чи є якісь поширені помилкові уявлення, які ви можете спростувати? Чи є якась важлива інформація, про яку має знати більше людей? Це можна відобразити, додавши міф/правда до тексту на екрані, а потім через кілька секунд з’являтиметься відповідь на екрані. 

Святкування перемог (і маленьких, і великих)

Покажіть, як ви реагуєте, коли зібрали необхідну кількість донатів чи коли завершили важливий проєкт. Тут можна скористатися популярними у Reels танцювальними рухами (такі відео мають всі шанси стати вірусними) або ж придумати щось своє.  

⇓ Ось тут приклад того, як Transparency International Ukraine відзначає 10-ти річчя організації, демонструючи також свою команду.

Цифри, які вражають

Ви справді зробили чудову кампанію? Ви досягли своїх цілей на кінець року? Чи є у вас якісні результати вашої роботи? Покажіть ці дивовижні результати у відео. Донори та ваші прихильники відчуватимуть більше натхнення, якщо зможуть реально побачити зміни, зроблені їхніми внесками та підтримкою.  

У відео БФ “Повернись живим” демонструє результати кампанії зі збору коштів на підтримку військових.

До і після

У такому відео можна чітко продемонструвати ті зміни, які робить ваша організація. Якщо ваша НУО надає гуманітарну чи іншу допомогу людям, які цього потребують, то покажіть, як виглядала їхня ситуація до того, як ви їм допомогли, і після того, як ви їм допомогли. 

Численні відео від ЮНІСЕФ демонструють те, як організація підтримує сім’ї з дітьми, що опинилися у складних життєвих обставинах, спричинених війною.

 

Навчальні/просвітні відео

Reels — це ідеальне місце для створення коротких та простих навчальних роликів, які демонструють, як, наприклад, користуватися певною послугою або як щось зробити. У таких відео ви також можете давати важливі відповіді на питання, що стосуються вашої сфери. 

 

У своєму відео Центр Економічної Стратегії пояснює, що таке профіцит бюджету.

Ваша історія

Що змусило вас так захопитися цією справою? Як все почалося? Як далеко ви зайшли? Популярним трендом на різних соціальних платформах є відео у стилі: «як це починалося vs. як це відбувається зараз». Це може справді надихнути інших людей, які хочуть змінити ситуацію або приєднатися до вашої ініціативи.

Відповіді на поширені запитання

Візьміть кілька поширених запитань від прихильників або запитань, які, на вашу думку, може поставити хтось, хто не дуже добре знає вашу НУО, і зберіть їх разом у відео. Подайте запитання через текст на екрані та дайте на них відповідь вголос. 

Можливість волонтерства

Розкажіть у відео про те, як люди можуть стати вашими волонтер(к)ами. Запропонуйте свою підтримку у цьому. 

 

Дійсно, може бути складно придумувати щоразу нові ідеї для Reels. Та ви можете стежити за тим, що роблять інші організації чи інфлюенсери в соцмережах та наслідувати їх. Адже природа світу Reels – швидко йти за трендом. 

У вашій команді точно є людина, якій цікаво буде творити такий контент, а також той,  хто може бути «обличчям» ваших роликів. Присвятіть кілька розмов (можна і за кавою) для брейнштормінгу ідей для таких відео, це може бути 1 чи 2 відео на тиждень/місяць. Плануйте їхню публікацію заздалегідь.

 


 

Обрали для вас найкорисніше з таких публікацій:

13 Instagram Reels Ideas for Nonprofits 

Your complete guide to creating a Reels strategy for Instagram and Facebook 

Video: Reels for Nonprofits  

Instagram Reels in 2025: Comprehensive Guide to All Your Reel Questions

help.instagram.com

www.facebook.com/help


Останні публікації цього розділу:

10 порад для ГО, які хочуть розробити civic tech-рішення

Реєстрація змін в громадських та благодійних організаціях: усе не так складно

11 ефективних порад для НУО в Instagram

Посилюємо видимість: ефективні стратегії для НУО у Facebook

Усе, що потрібно знати про бронювання працівників НУО