Адміністративний менеджер / Адміністративна менеджерка до Мережі екостанцій України

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy_dfrfycsz2 (1)
Адміністративний менеджер / Адміністративна менеджерка до Мережі екостанцій України

Дедлайн подачі: 15 грудня 2024 р.

Мережа екостанцій України (МЕУ) — громадська організація, яка об‘єднує науковців, місцевих мешканців, експертів, екоактивістів, представників влади та підприємців для досягнення цілей сталого розвитку у громадах. Організація шукає адміністративного менеджера, який стане частиною основної команди МЕУ та сприятиме реалізації ключових проєктів організації.

Обов’язки:

  • Адміністративне координування взаємодії організації з працівниками й експертами: організація документів, внутрішньої комунікації, ведення календаря заходів і зустрічей, статус дзвінки, протоколювання командних зустрічей.
  • Забезпечення належного ведення діловодства.
  • Координування розробки та актуалізації організаційно-розпорядчих документів.
  • Ведення таблиць, баз даних і контактів.
  • Управління інформаційно-комунікативними інструментами.
  • Моніторинг виконання стратегічних та операційних планів.
  • Контроль розрахунків із контрагентами, комунікація, підготовка та збір документів.
  • Участь у розробці проєктних заявок (опис організації, таймлайн, кошториси).
  • Підготовка матеріалів, звітів і презентацій про роботу організації та реалізацію окремих проєктів.
  • Координування звітного процесу: планування календаря, розробка зразків звітів, збір та узагальнення інформації.
  • Організація kick-off зустрічей із командами проєктів, підготовка та перевірка описових і фінансових звітів.

Вимоги:

  • Вища освіта (будь-який напрям).
  • Релевантний досвід роботи від 2 років у сфері адміністративного або проєктного менеджменту у громадському секторі.
  • Досвід підготовки організаційно-розпорядчих документів.
  • Володіння англійською мовою на рівні не нижче Upper-Intermediate.
  • Вільне володіння українською мовою.
  • Впевнений користувач MS Office, Google Workspace.
  • Навички підготовки звітності, аналізу та оцінки виконаних заходів.
  • Відмінні лідерські та комунікаційні навички.
  • Самостійність і уважність до деталей.
  • Розуміння специфіки роботи громадського сектору.
  • Знання в екології, охороні природи та сталому розвитку буде перевагою.

Умови:

  • Повна зайнятість.
  • Дистанційна робота на власному обладнанні.
  • Гнучкий графік за умови вчасного виконання завдань та участі у командних заходах.
  • Участь у реалізації концепції сталого розвитку громад в Україні.

Для відгуку на вакансію надішліть  через форму на Lobby X до 15 грудня 2024 року CV, мотиваційний лист, зазначайте бажаний рівень фінансової винагороди та інформацію щодо наявності чинного ФОП або готовності його відкрити за потреби.

Пряме посилання – https://thelobbyx.com/tor/administratyvnyy-menedzher-do-meu.


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Logistics Officer

Фахівець/чиня відділу програми підтримки сільського господарства (декретна посада)

Освітні експерти/ки з розробки програми “Англійська для початкової школи” / Educational Experts to Develop the Program "English for Elementary School"

Вакансія: Information Management Officer

Вакансія: Senior Analyst

Вакансія: Junior Analyst