Конкурс на послуги організатора заходів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ridni2024

prostirtender tender ntylth(3)
Конкурс на послуги організатора заходів
БО «БФ «Рідні» повідомляє про проведення конкурсу щодо закупівлі послуг організатора заходів.
 
Закупівля здійснюється в рамках співпраці (грантового проєкту) з World Vision International по проєкту “Розвиток стійкості громад, які постраждали від кризи, шляхом покращення практики управління програмами організацій громадянського суспільства в Україні”.
 
Запрошуємо взяти участь у даному конкурсі. 
 
Кінцевий термін прийому пропозицій: до 24:00 16.12.2024
Тривалість проєкту: 15.11.2024 – 15.08.2025
 
 Пропозиції надсилати на електронну пошту: [email protected].
 

1. “Технічні вимоги”:

1.1. Деталізація послуг:

  • Організація офлайн та онлайн подій протягом проєкту та безпосередній їх контроль на локаціях;
  • Моніторинг якісних та кількісних показників;
  • Комунікація з підрядниками необхідними для проведення події (організація локації, комунікація з фотографами, спікерами);
  • Напрацювання логістики добирання команди до місця проведення події;
  • Інформаційне підсилення PR-команди проєкту по організованих подіях.

1.2. Вимоги до надавача послуг:

  • Практичний досвід організації подій;
  • Досвід співпраці з підрядними організаціями для реалізації подій;
  • Досвід роботи з кошторисами та бюджетами;
  • Високі навички самоорганізації, планування, комунікації з людьми та відповідальність;
  • Готовність до строкової співпраці в межах річного проєкту;
  • Готовність до відряджень в межах області;
  • Нульова толерантність до будь-яких проявів насилля та дискримінації, дотримання етичних норм. Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці. Процедури регулюються відповідно до політики ЗСЕН та організаційних правил і положень організації.

2. Кваліфікаційні вимоги:

Учасник повинен надати наступну інформацію/документи:

  • Цінова пропозиція та форма “Заявка” (у форматі Excel);
  • Інформація щодо наявності відповідного досвіду та освіти у формі Резюме;
  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (або витяг);
  • копія Статуту, рішення про призначення директора (у разі участі юридичної особи);
  • копія РНОКПП, паспорту фізичної особи (у разі участі фізичної особи, в т.ч. в статусі підприємця);
  • копія витягу (виписки) з реєстру платників єдиного податку із зазначенням видів діяльності (у разі, якщо учасник є платником єдиного податку)
  • копія витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ);
  • довідка про відкриття рахунку в банку;
  • копія документа про відповідну освіту.

Подання Учасником комерційної пропозиції щодо даної закупівлі є (вважається) його згодою з Політиками, що діють в Фонді та в Партнерської організації (в т.ч. Політики ЗСЕН), а також згодою на укладення стандартного примірника договору Фонду.

Додатково конкурсна документація надається Замовником на запит.

 


Останні публікації цього розділу:

Конкурс пропозицій на надання послуг з фінансового аудиту

Тендер на закупівлю меблів для майстерні та музичної зали навчальних закладів Хмельницької області

Тендер на закупівлю обладнання для майстерні та музичної зали навчальних закладів Хмельницької області

Тендер на закупівлю спортивного та демонстраційного обладнання для навчальних закладів та МТП

Відкритий тендер на послуги кейтерингу та харчування під час проведення тренінгів та заходів з захисту проєктів у м. Київ

Відкритий тендер на послуги забезпечення логістичного компоненту під час проведення тренінгів та заходів з захисту проєктів у м. Київ