Тендер для постачальників офісного обладнання для підтримки ВПО

Зафіксувати у Google календарі!


tender_ntylth8 (2)
Тендер для постачальників офісного обладнання для підтримки ВПО

Громадська організація «КОРИСНІ ЛЮДИ З МІСТА АВДІЇВКА НА ДОНЕЧЧИНІ» звертається до Постачальників комп’ютерного та офісного обладнання із проханням надати комерційну пропозицію щодо придбання комп’ютерного та офісного обладнання в рамках проєкту «Створення умов для розвитку просторів та локацій для авдіївців, які проживають за межами Донецької області та мають статус ВПО в інших громадах», який реалізується в межах проєкту EU4Recovery «EU4Recovery – Розширення можливостей громад в Україні», який реалізується ПРООН в Україні за підтримки Європейського Союзу за договором № G-2024-EU-DK-02 від «25» листопада 2024 р. 

Просимо Вас надати інформацію та пропозицію щодо Ваших товарів згідно специфікації  або на Вашому фірмовому бланку, до якого слід додати скан-копії Ваших реєстраційних документів (Копія Свідоцтва про реєстрацію документу з відповідними КВЕД або копія витягу з ЄДР на актуальну дату; Копія витягу з реєстру платників ЄП (для ФОП) – постачальників).

Відповідь на вищенаведену інформацію прошу надати в електронному вигляді на електронну пошту [email protected] до 14 грудня 2024 року (включно). Розкриття цінових пропозицій заплановано на 18.12.2024, про результати яких Вас буде повідомлено додатково.

Спеціфікація та умови:

Умови поставки

  • Місце доставки: Дніпро, Проспект науки 169, корпус 4, ХАБ «Дніпро-ВПОраємось»
  • Терміни виконання замовлення: 26.12.2024 – 31.12.2024

Гарантійні вимоги

  • Гарантія на обладнання: 12 місяців
  • Сервісне обслуговування: заміна або ремонт протягом гарантійного періоду

Фінансові умови

  • Форма оплати: безготівковий розрахунок, післяплата. Товар купується без ПДВ.

Вимоги до постачальника

  • Оплата послуг ФОП: Копія Свідоцтва про реєстрацію документу з відповідними КВЕД або копія витягу з ЄДР на актуальну дату; Копія витягу з реєстру платників ЄП (для ФОП) – постачальників.
  • Закупка продукції/обладнання: – Копія Витягу з ЄДР на актуальну дату здійснення операції, Копія витягу з реєстру платників ЄП (для ФОП) – постачальників.

Товар, його кількість, шаблон цінової пропозиції та інша важлива інформація містяться у прикріпленому файлі нижче за текстом ↓

Лист_специфікація_цінова_пропозиція


Останні публікації цього розділу:

Місцева закупівля паливно-мастильних матеріалів (талони)

Вогнезахист дерев'яних конструкцій даху будівлі м. Київ

Тендер на закупівлю предметів побуту

Тендер на закупівлю зарядних станцій

Тендер щодо надання послуг з організації та проведення заходу-воркшопу «Впровадження Добровільного стандарту діяльності бізнес-об'єднань в Україні»

Тендер щодо залучення послуг з адміністрування та просування веб-порталу Національної платформи МСБ