Конкурс на закупівлю акустичного комплексу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Nizhun

prostirtender tender ntylth(3)
Конкурс на закупівлю акустичного комплексу

        Благодійна організація «Благодійний фонд Українська незламна душа» в рамках проєкту  «Реінтеграція ветеранів/ок Ніжинської громади до цивільного життя шляхом залучення до  занять адаптивними видами спорту на базі ГО «Ветеранський простір «Незламні» та підвищення їх обізнаності щодо використання інструментів участі для вирішення питань ветеранської політики»» (Договір № 12 від 29.11.2024р.) за технічного адміністрування ГО «Взаємодія Плюс» за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та за фінансової підтримки Європейського Союзу, оголошує відкритий Конкурс на закупівлю Акустичний комплекс JBL Bar 5.1.

Дати оголошення конкурсу на постачання товару:

09.12.2024 – 16.12.2024

 

Предметом закупівлі є:

Акустичний комплекс JBL Bar 5.1

Кількість одиниць: 1

 

Товар повинен відповідати наступним вимогам:

Кількість акустичних каналів -5.1, Тип – Саундбари, Загальна потужність звуку- 300 Вт,

Роз’єми й інтерфейси -USB, Живлення – від мережі, Вага -Саундбар: 3.9 кг, Сабвуфер: 13 кг, Тилові динаміки: 0.6 кг, – 1 од.

 

Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна)

Строк надання товарів/ послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме вулиця Козача, 22, місто Ніжин, Чернігівська область, 16600.

Умови оплати: Оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги не повинен містити податок на додану вартість, в рахунку сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ».

Постачальник укладає договір з Благодійною організацією «Благодійний фонд Українська незламна душа».

Оплата буде здійснена одним траншем протягом 3-х робочих днів після виконання замовлення і підписання видаткових накладних/актів виконаних робіт

 

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):

  • код ЄДРПОУ / РНОКПП (ІПН) для перевірки стану реєстрації, уповноваженої особи,
  • для платників єдиного податку – витяг з реєстру платників єдиного податку на дату, не раніш 1 жовтня 2024 року,
  • для платників податку на загальній системі оподаткування – податкова інформація за попередньо наданою згодом платника податків у визначеному їм обсязі,
  • довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (з ким буде укладатись договір)
  • цінова пропозиція, заповнена за зразком (Додаток А);
  • рахунок-фактура;
  • зразок договору купівлі-продажу / постачання;
  • інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.

 

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;
  4. Строк надання товару: протягом 10 календарних днів від дати підписання договору;
  5. Прийнятна ціна, умови оплати та гарантійний термін.

Оплата за товар здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

 

Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення передачі товару, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій.

Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) надіслані учасником у електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну адресу Благодійна організація «Благодійний фонд Українська незламна душа» : [email protected] та на електронну адресу технічного адміністратора ГО «Взаємодія Плюс»:  [email protected] до 20-00 годин  16.12.2024 року. з темою листа «G-2024-EU-CV-07 Відкритий конкурс: надання товарів для проєкту «Реінтеграція ветеранів/ок Ніжинської громади до цивільного життя» БО БФ «Українська незламна душа».

Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 20.00 години 16.12.2024_р._ розгляду не підлягатимуть.

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання конкурсу комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше _____18.12.2024р__.

 

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу надсилаючи документи за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Контакти: Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію за телефоном +380960810934, Електронна адреса: [email protected]

 

 

 

Додаток А

Конкурсна пропозиція

на закупівлю Акустичний комплекс JBL Bar 5.1 Black

 

__________________________________ (повне найменування  постачальника), (точна адреса) надає свою Цінову пропозицію Організатору Благодійній організації «Благодійний фонд Українська незламна душа» щодо участі у конкурсі на закупівлю Акустичний комплекс JBL Bar 5.1 Black.

Вивчивши конкурсні вимоги Благодійної організації «Благодійний фонд Українська незламна душа», (повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товар Благодійній організації «Благодійний фонд Українська незламна душа»  відповідно до нижчезазначеної інформації:

 

ФОП або назва організації (за наявності):

 

ПІБ та посада керівника:

 

Адреса:

 

Телефон:

 

Е-mail:

 

Цінова пропозиція

 

з/п

Найменування товару, що пропонується учасником

Одиниця виміру

Кількість

Ціна за одиницю, грн.

Загальна вартість, грн.

1

Акустичний комплекс JBL Bar 5.1

шт

1

   
           
           

Загальна вартість пропозиції:

 

 

Загальна вартість пропозиції становить: _____________ грн (____________прописом ________________) без ПДВ.

 

Додаткова інформація:

  1. Умови оплати________;
  2. Відповідність технічним та якостям вимогам до предмету закупівлі;______________
  3. Умови, які необхідно виконати організації для отримання товарів: __________.
  4. Податковий статус постачальника: _________________________
  5. КВЕД:______________________

6.Супровідні документи : ___________

7.Наявність гарантій та її строк ________________________

 

 

_____________________

 дата подання пропозиції

 

________________________

підпис

 

_______________________

ПІБ керівника

Печатка (за наявності)


Останні публікації цього розділу:

Запит на надання послуг з забезпечення логістичної, координаційної та організаційної експертизи для міжнародних торгових місій і зернових заходів

Конкурс на закупівлю телевізора

Конкурс на закупівлю ноутбука

Конкурс на закупівлю акустичного комплексу

Закупівля послуг з проживання в готелі, оренди конференц-зали, харчування.

Конкурс на закупівлю сонячних панелей та комплектуючого обладнаднання до них