Тендер на закупівлю сертифікатів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SvitloNadii

prostirtender tender 1 (10)
Тендер на закупівлю сертифікатів
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення процедури закупівлі
від 11.12.2024 року
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує тендер на закупівлю сертифікатів.
Предмет закупівлі: Сертифікати
Джерело фінансування закупівлі: Закупівля здійснюється згідно загального плану закупівель по всім проектам, що фінансуються “Глобальною мережею людей, які живуть з ВІЛ (GNP+), у межах виконання Договору субгранту № 236-2024-05-02 від 05.07.2024 року.
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг: До 31.12.2024 року.(За записом БО “СВІТЛО НАДІЇ”
Очікуваний результат: Підписання угоди про співпрацю та постачання продуктових сертифікатів.
Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом 100% авансової безготівкової оплати на рахунок
постачальника.
№ П/П ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ
1. Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Тендерній пропозиції. Тендерна пропозиція
2. Безготівковий розрахунок. Тендерна пропозиція.
3 Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника. Місто Полтава, пров. Братів Шеметів 17А, БО “Світло надії”.
4 Надати документи та дозволи, необхідні для використання на території України, згідно чинного законодавства. Тендерна пропозиція.
     
№ П/П ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ
1. Право на здійснення підприємницької діяльності. • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
• Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
• Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
• Копія Статуту (для юридичних осіб).
Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції. Звертаємо увагу: необхідна кількість сертифікатів може бути змінена!
Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Тендерній пропозиції!
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
1. Пропозиція подається у формі офіційної тендерної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).
2. Копії:
• Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
• Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
• Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
• Статуту (для юридичних осіб).
3. Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦИЇ УЧАСНИКА:
1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
4. Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:
Зирянова Катерина Геннадіївна, пров. Братів Шеметів 17а.
Моб. 0960309323.
e-mail: [email protected]

5. Тендерні пропозиції приймаються на e-mail: [email protected]
або за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів шеметів 17а..
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.
до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:
«17» грудня 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на вибір лікувального закладу

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук