Фахівець/чиня проектів з протимінної діяльності / HMA Officer
Представництво Датської Ради у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.
ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 800 співробітників загалом на території України. У 2024 році ДРБ продовжить суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, економічного розвитку, відбудови житла та розселення та гуманітарного роззброєння та миробудівництва (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється.
Наразі ДРБ шукає Фахівця/Фахівчиню проектів з протимінної діяльності для своєї діяльності в Миколаєві.
Про роботу:
Фахівець/Фахівчиня проектів з протимінної діяльності супроводжуватиме програму, що реалізується командою з гуманітарного роззброєння та миробудівництва (гуманітарного розмінування) у Миколаєві, виконуючи низку завдань, включаючи написання та переклад офіційних листів, збір інформації та проведення тематичних досліджень від менеджерів програми та керівників відділів для донорських звітів, допомогу у підготовці комунікаційних матеріалів та підтримку персоналу програми гуманітарного розмінування у виконанні адміністративних обов’язків. Робота на цій посаді вимагатиме певних виїздів на місця (майданчики).
Вашими основними завданнями та обов’язками будуть:
- Надання підтримки в проведенні інтегрованих оцінок потреб та розробці нових інтегрованих проєктів: Надавати підтримку менеджеру з управління та технічних питань у підтримці обізнаності щодо потреб і можливостей у сфері гуманітарного розмінування та розбудови миру в громадах, де працює/планує працювати ДРБ, а також підтримувати зв’язок з менеджером з програмної діяльності для забезпечення включення компонентів гуманітарного розмінування та миробудівництва до багатосекторальних географічних оцінок потреб з метою включення їх до нових пропозицій та покращення якості розробки та реалізації проєктів.
- Надання підтримки в ініціюванні проєктів на місцевому рівні: Забезпечення того, щоб менеджер з управління та технічних питань / начальники відділів гуманітарного розмінування оновлювали плани реалізації та бюджетну документацію, щоб вони відображали чіткі та реалістичні плани реалізації проєктів та прогнози. Підтримувати зв’язок з менеджером з управління та технічних питань та менеджером з програмної діяльності, щоб повідомляти про будь-які питання, пов’язані з процедурами/шаблонами для реалізації заходів або їх відсутністю.
- Надання підтримки у реалізації проєктів на місцевому рівні: Допомагати колегам з гуманітарного розмінування та миробудівництва в регулярному оновленні планів реалізації та бюджетної документації. Збирати інформацію від керівництва відділу гуманітарного розмінування щодо витрат і бюджетних потреб та вносити її у внутрішні шаблони/обмінюватися нею з відповідними колегами з головного офісу представництва. Надавати підтримку менеджеру з управління та технічних питань / начальникам відділів гуманітарного розмінування у підготовці та складанні звітів високої якості для звітування перед донорами, партнерами та урядом відповідно до вимог до звітності. Координація з менеджером з програмної діяльності у разі потреби в будь-якій підтримці.
- Надання підтримки у завершенні проєкту на місцевому рівні: Надавати підтримку менеджеру з управління та технічних питань/головним саперам у підготовці до завершення проєкту відповідно до Керівництва з управління проєктним циклом та внутрішніх вимог СОП.
Підтримка програми гуманітарного розмінування та миробудівництва в Миколаєві
- Надавати оперативну підтримку регіональному менеджеру з управління та технічних питань та начальникам відділів гуманітарного розмінування, забезпечуючи підтримку всієї діяльності з гуманітарного розмінування та миробудівництва відповідно до керівних принципів гуманітарного розмінування та миробудівництва і стандартних оперативних процедур (СОП).
- Надавати підтримку технічному персоналу з питань гуманітарного розмінування в Миколаєві в оформленні документації, необхідної для отримання дозволів на проведення протимінної діяльності. Письмовий та усний переклад українською та англійською мовами.
- Відвідувати внутрішні та зовнішні зустрічі сектору гуманітарного розмінування та миробудівництва, за необхідності.
Логістична та адміністративна підтримка Миколаївської команди сектору гуманітарного розмінування та миробудівництва
- Надання підтримки команді програми з гуманітарного розмінування та миробудівництва в сфері логістики та закупівель, використовуючи внутрішні форми та шаблони ДРБ, а також внутрішню платформу ДРБ (Dynamics)
- Надання підтримки з документацією на поїздки для всього персоналу (запити на замовлення, звіти про поїздки)
Виконувати інші завдання на вимогу менеджера з управління та технічних питань та/або регіонального менеджера з програмної діяльності.
Про Вас:
Для успішного виконання цієї ролі ми очікуємо, що ви продемонструєте проактивність у процесі гуманітарного розмінування та здатність ефективно надавати підтримку групам, дотримуючись основних компетенцій ДРБ. Очікується, що ви будете належним чином відстежувати складання документації з гуманітарного розмінування та систему звітності сектору гуманітарного розмінування та розбудови миру ДРБ. Очікується, що ви пройдете навчальні курси ДРБ, які дозволять вам продемонструвати розуміння керівних принципів і процедур ДРБ.
Крім того, ми також очікуємо від вас наступне:
Обов’язково/важливо
- Мінімум 2 роки практичного досвіду роботи у сфері адміністративного управління та взаємодії з місцевими органами влади;
- Відмінні навички роботи з програмами MS Office, такими як Word, Excel та PowerPoint;
- Письмові навички англійською та українською мовами на просунутому рівні;
- Навички управління часом та організаторські здібності.
Бажано:
- Знання сектору протимінної діяльності в Україні;
- Знання процесів та інструментів управління проєктним циклом;
- Досвід роботи в НУО;
- Знання українського національного законодавства та бухгалтерського обліку.
Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:
Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів
Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків
Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучий до інновацій
Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно
Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки DRC, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань
Ми пропонуємо:
Тривалість контракту: безстроковий контракт після успішного проходження 3-х місячного випробувального терміну;
Місце роботи: Миколаїв
Дата початку: 1 лютого 2025 року
Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування Датської ради у справах біженців. Для отримання додаткової інформації, будь ласка, відвідайте наш веб-сайт drc.ngo.
Процес подання заявки
Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською або українською мовами за посиланням:
https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=172756&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true
Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.
Ми залишаємо за собою право проводити співбесіди до закінчення терміну подачі заявок.
Кінцевий термін подачі заявок: 13 січня 2025 року