Конкурс на закупівлю техніки та меблів: ноутбуків, мобільних телефонів, принтеру, письмових столів та офісних крісел

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Elab

prostirtender_tender_ntylth(1)
Конкурс на закупівлю техніки та меблів: ноутбуків, мобільних телефонів, принтеру, письмових столів та офісних крісел

ГО «Освітня лабораторія сприяння протидії біозагрозам» в рамках проєкту «Створення Ветеранського простору» (Договір № G-2024-EU-LK-03 від 29.12.2024) за технічного адміністрування ГО «Взаємодія Плюс» за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та за фінансової підтримки Європейського Союзу, наданої в межах проєкту «EU4Recovery – Розширення можливостей громад в Україні», оголошує відкритий Конкурс на закупівлю меблів та техніки

Дати оголошення конкурсу на постачання товару:

12.12.2024—19.12.2024

 

Предметом закупівлі є:

1.Ноутбук,  Кількість одиниць, шт. 2 (два)

Товар повинен відповідати наступним вимогам

Екран 15.6″ IPS (1920×1080) Full HD, матовий / AMD Ryzen 3 5300U (2.6 — 3.8 ГГц) / RAM 16 ГБ / SSD 512 ГБ / AMD Radeon Graphics / без ОД / Wi-Fi / Bluetooth / вебкамера / DOS / 1.69 кг / сріблястий

 

2.Мобільний телефон Samsung, Кількість одиниць, шт. 2 (два)

Товар повинен відповідати наступним вимогам

Екран (6.7″, PLS, 1600×720) / MediaTek Helio G85 (2.3 ГГц + 1.8 ГГц) / подвійна основна камера: 50 Мп + 2 Мп, фронтальна 8 Мп / RAM 4 ГБ / 128 ГБ вбудованої пам’яті + microSD (до 1 ТБ) / 3G / LTE / GPS / підтримка 2х SIM-карт (Nano-SIM) / Android 13 / 5000 мА * год

 

3.Принтер Canon LASER SFP I-S LBP122, або аналог. Кількість одиниць, шт. 1 (один)

Товар повинен відповідати наступним вимогам

Технологія друку: лазерна

Тип друку: монохромний

Максимальний формат друкуA4

Максимальна роздільна здатність, dpi2400 х 600

Час виходу першої сторінки 7.5 сек

Швидкість монохромного друку 29 стор/хв

Кількість лотків для подачі1

Місткість лотків для подачі150 аркушів

Місткість вихідного лотка50 аркушів

Щільність паперу60 – 163 г/м²

Модуль автоматичного двостороннього друку: так

Підтримувані розміри паперу (основний лоток)C5 ,  Legal ,  DL ,  Monarch ,  A6 ,  A5 ,  A4

Діагональ дисплея4.3″

Тип дисплея: монохромний

Частота процесора1200 МГц

Оперативна пам’ять256 МБ

Інтерфейси USB ,  Wi-Fi ,  Ethernet

Місячний обсяг друку20000 стор

Сумісний оригінальний картридж Canon 071H ,  Canon 071

Підтримувані ОСWindows 10,  Linux

 

4.Стіл письмовий офісний, Кількість одиниць, шт. 2 (два)

Товар повинен відповідати наступним вимогам

Ширина, см 150

Глибина, см 50

Форма Прямокутна

Товщина корпусу 18 мм

Висота, см 120

Матеріал стільниці ДСП

Матеріал ніжок ДСП

Регулювання по висоті Немає

Крайка стільниці ПВХ 2 мм

Призначення Для роботи

Крайка деталей ПВХ 0.6 мм

Вага 20 кг

5.Крісло офісне, поворотне. Кількість одиниць, шт. 2 (два)

Товар повинен відповідати наступним вимогам

Механізм гойдання:Tilt Матеріал оббивки: Шкірозамінник PVC Колір оббивки: Шкірозамінник PVC чорний Підлокітники: Пластикові Хрестовина: Пластикова Висота виробу у нижньому положенні:1110 мм Висота виробу у верхньому положенні:1180 мм Ширина виробу:620 мм Глибина виробу:630 мм Ширина сидіння:500 мм Глибина сидіння:480 мм Висота сидіння в нижньому положенні:410 мм Висота сидіння в верхньому положенні:480 мм Висота спинки:700 мм Висота підлокітників від сидіння:210 мм Діаметр хрестовини:640 мм Максимальне навантаження на виріб:120 кг Вага виробу:11,7 кг

 

Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)

Строк надання товарів/ послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме м. Рівне, вул. Кавказька, 9а

Умови оплати: Оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги не повинен містити податок на додану вартість, в рахунку сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ».

Постачальник укладає договір з ГО «Освітня лабораторія сприяння протидії біозагрозам».

Оплата буде здійснена одним траншем протягом 3-х робочих днів після виконання замовлення і підписання видаткових накладних/актів виконаних робіт

 

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):

  • код ЄДРПОУ / РНОКПП (ІПН) для перевірки стану реєстрації, уповноваженої особи,
  • для платників єдиного податку – витяг з реєстру платників єдиного податку на дату, не раніш 1 жовтня 2024 року,
  • для платників податку на загальній системі оподаткування – податкова інформація за попередньо наданою згодом платника податків у визначеному їм обсязі
  • довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (з ким буде укладатись договір)
  • цінова пропозиція, заповнена за зразком (Додаток А);
  • рахунок-фактура;
  • зразок договору купівлі-продажу / постачання;
  • інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.

 

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
  3. Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
  4. Строк надання послуг: протягом 10 календарних днів від дати підписання договору;
  5. Прийнятна ціна, умови оплати та гарантійний термін.

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

 

Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій.

Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) надіслані учасником у електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну адресу ГО «Освітня лабораторія сприяння протидії біозагрозам»: [email protected] та на електронну адресу технічного адміністратора ГО «Взаємодія Плюс»:  [email protected] до 24-00 годин 19 грудня 2024 року з темою листа «№ G-2024-EU-LK-03 Відкритий конкурс: надання товарів/послу для проєкту «Простір Вікно ветерана», ГО “Освітня лабораторія сприяння протидії біозагрозам».

Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 24-00 годин 19 грудня 2024 року розгляду не підлягатимуть.

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання конкурсу комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 21 грудня 2024 року.

 

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу надсилаючи документи за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Контакти: Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію за телефоном тел. +380955182989, або за електронною адресою: [email protected]_

 

 

 

Додаток А

Конкурсна пропозиція

на закупівлю назва обладнання та меблів

 

______________________(повне найменування  постачальника __________________), (точна адреса) надає свою Цінову пропозицію Організатору ГО «Освітня лабораторія сприяння протидії біозагрозам» щодо участі у конкурсі на закупівлю обладнання та меблів.

Вивчивши конкурсні вимоги __________, (повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги /поставити товари ГО «Освітня лабораторія сприяння протидії біозагрозам» відповідно до нижчезазначеної інформації:

 

ФОП або назва організації (за наявності):

 

ПІБ та посада керівника:

 

Адреса:

 

Телефон:

 

Е-mail:

 

Цінова пропозиція

 

з/п

Найменування товару, що пропонується учасником

Одиниця виміру

Кількість

Ціна за одиницю, грн.

Загальна вартість, грн.

           
           
           

Загальна вартість пропозиції:

 

 

Загальна вартість пропозиції становить: _____________ грн (____________прописом ________________) без ПДВ.

 

Додаткова інформація:

  1. Умови оплати________;
  2. Відповідність технічним та якостям вимогам до предмету закупівлі;______________
  3. Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: __________.
  4. Податковий статус постачальника: _________________________
  5. КВЕД:______________________

6.Супровідні документи : ___________

7.Наявність гарантій та її строк ________________________

 

 

_____________________

 дата подання пропозиції

 

________________________

підпис

 

_______________________

ПІБ керівника

Печатка (за наявності)

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на проведення онлайн-консультацій за різними темами / Tender for online consultations on various topics

Тендер на надання послуг з комплексного забезпечення відеопродакшену (розробка візуальної концепції та сценарію, організації та проведення зйомок, постпродакшену)

Тенденрне оголошення на організацію заходу в м. Львів

Освітньо-грантова програма FemAgro для підтримки жінок в агробізнесі

Plan B: термінова підтримка регіональних медіа від АНРВУ і партнерів

Тендер: закупівля послуг письмового та усного перекладу, а також оренди обладнання для проведення заходів / Invitation to Tender: Procurement of translation, interpretation, and event equipment rental services