Тендер на надання послуг з охорони території та офісу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

prostirtender_tender_ntylth(3)
Тендер на надання послуг з охорони території та офісу

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з охорони території та офісу. 

МЕТА: вибір фахівців для забезпечення цілодобової охорони території та офісу на постійній основі щонайменше впродовж року. 

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з постійної цілодобової охорони території та офісу за адресою: Україна, м. Київ, вул. Ризька, 15. Команда складається з 7 осіб. 4 особи чергують цілодобово, графік 1/3. 3 особи додатково чергують у нічну зміну з 20:00 до 8:00, графік 1/2. 

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ 

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які: 

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи, документи, що підтверджують досвід у сфері надання охоронних послуг; 
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ 

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 24 грудня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_послуги з охорони». 

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ 

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях. 

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП). 

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи). 

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта. 

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ 
  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможціввідбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном. 

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Олександра Возного за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на укладення рамкового договору на надання послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів організації

Тендерна пропозиція про надання послуг організації заходу у м. Київ

Відкритий тендер із закупівлі інклюзивного обладнання №4 по п’яти лотах (продовження терміну прийняття тендерних пропозицій)

Тендер з вибору виконавця для аудиторської перевірки діяльності БО «Благодійний фонд «Право на захист»

Відкритий тендер: капітальний ремонт приміщень підвалу сел. Веденка, Чугуївський район, школа (проект HelpCode) - ПОВТОРНО

Відкритий тендер із закупівлі інклюзивного обладнання №4 по п’яти лотах (продовження терміну прийняття тендерних пропозицій)