DiXi Group продовжує пошуки постачальника послуг для проведення внутрішнього аудиту
Громадська організація “ДІКСІ ГРУП” продовжує конкурс пропозицій для обрання постачальника послуг для проведення внутрішнього аудиту, який забезпечить перевірку, оцінювання та моніторинг відповідності й функціонування систем бухгалтерського обліку та внутрішнього контролю діяльності Організації.
Внутрішній аудит має здійснюватися незалежним і кваліфікованим аудитором, який має досвід проведення зовнішнього аудиту в громадських організаціях.
Опис очікуваних послуг:
Внутрішній аудитор має щоквартально виконувати процедури у відповідності до Міжнародних стандартів внутрішнього аудиту, затверджених Радою з Міжнародних Стандартів Внутрішнього Аудиту (International Internal Audit Standards Board – IIASB).
Обов’язки Аудитора включатимуть, зокрема:
− оцінку достатності та ефективності систем управління Організації;
− оцінку відповідності діяльності Організації вимогам законодавства України;
− оцінку відповідності здійснюваної Організацією діяльності вимогам внутрішніх документів Організації;
− оцінку структури внутрішнього контролю, оцінку ризиків у системі внутрішнього контролю;
− оцінку ефективності процесів делегування повноважень між структурними підрозділами Організації та розподілу обов’язків між ними;
− оцінку ефективності використання наявних у Організації ресурсів;
− оцінку ефективності використання та мінімізації ризиків від використання інформаційних систем і технологій;
− оцінку достатності і ефективності заходів, спрямованих на зменшення ризиків та усунення недоліків, виявлених державними органами, зовнішніми аудиторами;
− розробка плану проведення внутрішнього аудиту;
− інші процедури, рекомендовані Правлінням Організації та/або Наглядовою Радою Організації, в тому числі, але не обмежуючись оцінку правильності складання та повноти звітів по проектам.
Також обов’язковим є проведення таких детальних процедур:
− проведення вибіркової інвентаризації майна Організації та спостереження за фізичним збереженням майна Організації;
− перевірка нарахувань заробітної плати та податків;
− проведення щомісячних звірок залишків по банківських рахунках із даними бухгалтерського обліку на суцільній основі;
− оцінка якості складання первинних документів;
− здійснення вибіркового контролю облікових даних відповідно до вимог Облікової політики організації;
− оцінка системи внутрішнього контролю;
− перевірка правильності перерозподілу непрямих витрат у відповідності до облікової політики Організації;
− перевірка дотримання вимог до закупівель;
− статус впровадження попередніх рекомендацій, які безпосередньо пов’язані з внутрішнім аудитом;
− перевірка фінансових звітів по діючим проектам Організації;
− перевірка звітів Організації, в тому числі, але не обмежуючись: податкової звітності, звітності до органів статистики, фінансової звітності, тощо.
За результатами проведених процедур, аудитор має надавати:
1) Щоквартальні звіти внутрішнього аудитора
2) Річний звіт внутрішнього аудитора
Вимоги до конкурсної пропозиції:
- Цінова пропозиція відповідно до зазначених вимог.
- Досвід роботи внутрішнім аудитором, в т.ч. в неприбуткових організаціях
- Досвід проведення зовнішнього аудиту в неприбуткових організаціях.
Наявність досвіду з розробки робочих документів внутрішнього аудитора.
Очікуваний термін надання послуг – 12 місяців.
Оцінювання пропозицій відбуватиметься за такими критеріями:
- Досвід роботи внутрішнім аудитором, в т.ч. в неприбуткових організаціях.
- Наявність досвіду з розробки робочих документів внутрішнього аудитора.
- Досвід проведення зовнішнього аудиту в неприбуткових організаціях.
- Вартість послуг з проведення внутрішнього аудиту за квартал.
Повний пакет документів повинен містити скан-копії:
- Заповненої заявки на участь в повному конкурсному відборі, яку можна знайти за посиланням: http://bit.ly/38dL88B.
- Цінової пропозиції відповідно до вищезазначених вимог.
Для юридичної особи прохання додати наступні скан-копії:
- Довідку про реєстрацію платника податків.
- Свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб.
Для фізичної особи прохання додати наступні скан-копії:
- Свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру.
Громадська організація «ДІКСІ ГРУП» є виконавцем проекту (програми) Міжнародної технічної допомоги (далі МТД) «Прозорість енергетичного сектору», який реалізується за підтримки уряду США через Агентство з міжнародного розвитку (USAID), та зареєстрований в Директораті координації міжнародної технічної допомоги Секретаріату Кабінету Міністрів України від 18.01.2024 р. № 4333-01, відповідно до Угоди між Урядом України та Урядом США про гуманітарне та техніко-економічне співробітництво від 7 травня 1992 р.
В рамках проектів МТД товари, роботи і послуги, що поставляються виконавцю проекту і оплачувані за рахунок МТД, відвантажуються (виконуються, постачаються) постачальниками такому виконавцю без нарахування ПДВ (див. п.197.11 Податкового кодексу України, Лист ДФСУ від 16.01.2016 р. №765/6/99-99-19-03-02-15, Лист ГУ ДФС у м. Києві від 30.08.2016 р. №19408/10/26-15-12-05-11).
ГО “Діксі Груп” у своїй діяльності запровадила та використовує електронний документообіг. Використання електронного документообігу допомагає нам та нашим партнерам забезпечувати безперебійний обмін документами. Наша організація використовує сервіс ВЧАСНО, який не потребує встановлення додаткового програмного забезпечення та налаштування. Для початку роботи у даному сервісі вам знадобиться лише доступ до інтернету та наявність електронно-цифрового підпису. ГО “Діксі Груп” вітає всіх учасників електронного обміну документами та заохочує перехід контрагентів на безпаперовий обмін документами, як крок до впровадження нових рівних цифрових можливостей.
Просимо надсилати пропозиції українською мовою, вказавши очікуваний рівень оплати послуг (ціни повинні бути представлені в гривнях без ПДВ), до 18:00 26 грудня 2024 року за адресою: [email protected].
Контактна інформація:
Чорниш Віктор,
Провідний менеджер з постачання
Громадської організації «ДІКСІ ГРУП»
Вул. Інститутська 18А, оф.2
м. Київ, 01021
Тел./Факс: (+38 044) 253 66 94
Моб.тел.: (+380 050) 257 00 65
E-mail: [email protected]