Послуги Менеджера/ки із закупівель (за проєктом BHA)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

Vacancy_dfrfycsz_4 prostirjob
Послуги Менеджера/ки із закупівель (за проєктом BHA)

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг Менеджера/ки із закупівель (за проєктом BHA). 

Дата оголошення про тендер: 23 грудня 2024 року

Термін подання тендерних пропозицій: до 02 січня 2025 року

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00 03 січня 2025 року, розгляду не підлягатимуть.

Деталізація послуг, які надає підрядник:

  1. Консультування з оптимізації процесу закупівель, формування закупівельних планів. (КВЕД 70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування)
  2. Організація процесу закупівель. КВЕД 82.30 Організування конгресів і торговельних виставок)
  3. Підготовка та перевірка документів за результатами організованих процесів закупівель. (КВЕД 82.19 Фотокопіювання, підготування документів та інша спеціалізована допоміжна офісна діяльність)

Вимоги до кваліфікації підрядника:

  1. Досвід роботи в сфері закупівель, досвід роботи з тендерною документацією.
  2. Знання процесів закупівель в неурядових організаціях, досвід роботи з донорами.
  3. Впевнене користування ПК та мобільними пристроями; 
  4. Впевнений користувач Microsoft Office та G-Suite.
  5. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Умови:

Між БО «БФ «ССС» та підрядником буде підписано угоду про надання послуг, в якому буде детально викладено умови співпраці.

Вимоги до підрядника – учасника тендеру:

  1. Обов’язкова реєстрація фізичною особою-підприємцем 3 групи, без ПДВ.
  2. Наявність відповідних КВЕДів.

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Резюме.

У разі відсутності реєстрації фізичної особи-підприємця, учасник  надає організатору наступні документи:

  1. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (вказавши в п4., що “Готовий/а зареєструвати ФОП”);
  2. Резюме.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;

Відбір підрядника буде здійснюватися на основі професійного досвіду кандидатів та їхньої компетенції, що відповідають вимогам, наведеним вище.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані до 23:59 02 січня 2025 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою «Відкриті торги: послуги Менеджера/ки із закупівель (за проєктом BHA)», на адресу: [email protected].

Тендерна процедура:

  • Тендерні пропозиції повинні залишатися чинними впродовж шістдесяти (60) календарних днів з граничного терміну подання Тендерних пропозицій.
  • До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
  • Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.
  • Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та відповідатиме професійному досвіду та компетенціям.
  • Очікується, що співбесіди з підрядниками, які увійдуть до списку після первісного відбору, будуть проводитися особисто або за допомогою Teams/Zoom. Відповідь електронною поштою після остаточного туру співбесід отримають тільки ті підрядники, які пройшли відбір. Також відібрані підрядники, будуть сповіщені через електронну пошту, протягом 3 днів після кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.
  • Результати тендеру будуть повідомлені організатором учаснику тендеру, який переміг, шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця.

Додаткові застереження:

  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Індивідуальний підхід та рівні можливості

БО «БФ «ССС» застосовує індивідуальний підхід та поважає права людини у всіх сферах її діяльності. БО «БФ «ССС» прагне створювати умови праці, що відповідають принципам гендерної рівності та культурно-особистісного різноманіття персоналу. Підрядники повинні поважати рівні права осіб та прагнути створити атмосферу, в якій відмінності людей підтримують та цінують.

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: [email protected] до 27 грудня 2024 року.


Останні публікації цього розділу:

Менеджер/-ка проєктів напряму захисту громадянського суспільства

Журналіст/ка відеоформатів

Послуги інтерв’юерів/ок для гуманітарного проєкту

Вакансія: USAID RevGro project - Tax Administration Advisor

Вакансія: USAID RevGro project - Strategic Communications Director

Вакансія: USAID RevGro project - Customs Advisor