Тендер на надання послуг з логістичного обслуговування заходів
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з логістичного обслуговування заходів в межах проєктної діяльності Організації.
МЕТА: вибір фахівців для надання послуг з логістичного обслуговування заходів проєктів впродовж року щонайменше.
ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з логістичного обслуговування заходів проєктів, а саме:
- Бронювання готелів, квартир або інших видів житла рівня 3-4 зірки в Україні та за кордоном;
- Організація кава-брейків, харчування в обласних містах України;
- Бронювання квитків на всі види транспорту;
- Замовлення таксі;
- Виготовлення друкованих роздаткових матеріалів;
- Оренда приміщення для тренінгів в Україні та за кордоном.
Детальний опис послуг (специфікація) тут.
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; заповнена специфікація з детальним переліком послуг, реєстраційні документи, портфоліо/документ, що підтверджує досвід у сфері надання послуг;
- заповнені українською мовою;
- закріплені підписом та печаткою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 12 січня 2025 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_логістичний супровід_2025».
ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.
Участь в тендері можуть брати фізичні особи-підприємці (ФОП) та юридичні особи.
Для ФОП – до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб – до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
- Раціональна фінансова пропозиція.
- Готовність забезпечувати надання послуг у визначені терміни.
- Підтверджений досвід у сфері надання послуг. Позитивний досвід співпраці з громадськими організаціями та проєктами міжнародної технічної допомоги буде перевагою.
- Якість надання послуг.
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ЩОДО ДОТРИМАННЯ ВИМОГ ОСНОВНОГО ДОНОРА
ГО «Інтерньюз-Україна» звертає увагу учасників тендеру на те, що оскільки послуги надаватимуться в тому числі в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), підрядник повинен дотримуватися вимог основного донора (USAID), що будуть викладені у додатку до договору укладеного із переможцем тендеру. Зазначені вимоги доступні для ознайомлення за посиланням.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Булки Владислава за електронною адресою: [email protected].