Конкурс на закупівлю меблів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
IsHarmony

prostirtender tender_ntylth(8)
Конкурс на закупівлю меблів

ГО «ЄГАРМОНІЯ» в рамках проєкту «Жіночий бізнес хаб  «Гармонія» (Договір № G-2024-MOFA-02 від 11 грудня 2024 року) за технічного адміністрування ГО «Взаємодія Плюс» за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та за фінансової підтримки Уряду Франції, наданої в межах ініціативи «Вікна фінансування», оголошує відкритий Конкурс на закупівлю меблів: столи розкладні, дивани.

Дати оголошення конкурсу на постачання товару:

25.12.2024—03.01.2025

 

Предметом закупівлі є:

 

  1. Стіл M-Concept розкладний, або аналог

 Кількість одиниць: 8 (вісім)

Товар повинен відповідати наступним вимогам:

Тип: офісний

Розміри: довжина, 120 см ; ширина, 70 см; висота,75 см

Товщина стільниці,18 мм

Матеріал стільниці ДСП

Матеріал основи Метал

Кріплення Саморізи

Кромка ПВХ-кромка

Форма Прямі

Кількість посадочних місць 1

Тип основи 2 ніжки, на роликах з фіксатором

Механізм трансформації/функціональність  Розкладні

 

  1. Диван лавка з екошкіри

Кількість одиниць: 9 (дев’ять)

Товар повинен відповідати наступним вимогам:

Розмір: 190см*55см*73

Матеріал: екошкіра

Тип дивана: прямий

Кількість посадочних місць: 3

Наявність спинки: Так

Габаритні розміри дивана: довжина 190 см; глибина 55 см; висота з урахуванням спинки 73 см

Каркас дивану: ДСП, ДВП

Ніжки: метал

Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)

Строк надання товарів/ послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме Чернігівська обл., м. Городня, вул. Троїцька 8А

Умови оплати: Оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги не повинен містити податок на додану вартість, в рахунку сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ».

Постачальник укладає договір з ГО  «ЄГармонія».

Оплата буде здійснена одним траншем протягом 3-х робочих днів після виконання замовлення і підписання видаткових накладних/актів виконаних робіт

 

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):

  • код ЄДРПОУ / РНОКПП (ІПН) для перевірки стану реєстрації, уповноваженої особи,
  • для платників єдиного податку – витяг з реєстру платників єдиного податку на дату, не раніш 1 жовтня 2024 року,
  • для платників податку на загальній системі оподаткування – податкова інформація за попередньо наданою згодом платника податків у визначеному їм обсязі
  • довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (з ким буде укладатись договір)
  • цінова пропозиція, заповнена за зразком (Додаток А);
  • рахунок-фактура;
  • зразок договору купівлі-продажу / постачання;
  • інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.

 

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
  3. Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
  4. Строк надання послуг: протягом 10 календарних днів від дати підписання договору;
  5. Прийнятна ціна, умови оплати та гарантійний термін.

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

 

Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій.

Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) надіслані учасником у електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну адресу ГО ” ЄГАРМОНІЯ ” : [email protected] та на електронну адресу технічного адміністратора ГО «Взаємодія Плюс»:  [email protected] до 24-00 годин  03.01.2025 року. з темою листа «G-2024-MOFA-02, Відкритий конкурс: надання товарів для проєкту «Жіночий бізнес хаб  «Гармонія», ГО « ЄГармонія».

 

Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00-01      04.01.2025 року розгляду не підлягатимуть.

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання конкурсу комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 08. 01.2025 року.

 

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу надсилаючи документи за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Контакти: Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію за телефоном тел. +380673655066 (Тімошенко Галина Іванівна) або на електронну пошту [email protected]

 

 

 

 

 

Додаток А

Конкурсна пропозиція

на закупівлю меблів

 

______________________(повне найменування  постачальника __________________), (Чернігівська обл., м. Городня, вул. Троїцька 8А) надає свою Цінову пропозицію Організатору ГО «ЄГармонія» щодо участі у конкурсі на закупівлю меблів: столи, дивани.

Вивчивши конкурсні вимоги ГО «ЄГармонія», (повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги /поставити товари ГО «ЄГармонія» відповідно до нижчезазначеної інформації:

 

ФОП або назва організації (за наявності):

 

ПІБ та посада керівника:

 

Адреса:

 

Телефон:

 

Е-mail:

 

Цінова пропозиція

 

з/п

Найменування товару, що пропонується учасником

Одиниця виміру

Кількість

Ціна за одиницю, грн.

Загальна вартість, грн.

1.

         

2.

         
           

Загальна вартість пропозиції:

 

 

Загальна вартість пропозиції становить: _____________ грн (____________прописом ________________) без ПДВ.

 

Додаткова інформація:

  1. Умови оплати Оплата здійснюється без ПДВ, протягом 3-х робочих днів після виконання замовлення;
  2. Відповідність технічним та якостям вимогам до предмету закупівлі;
  3. Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: __________.
  4. Податковий статус постачальника: _________________________
  5. КВЕД:______________________

6.Супровідні документи : ___________

7.Наявність гарантій та її строк ________________________

 

 

_____________________

 дата подання пропозиції

 

________________________

підпис

 

_______________________

ПІБ керівника

Печатка (за наявності)


Останні публікації цього розділу:

Запит пропозиції на проведення оцінки якості послуг, які надаються підготовленими фахівцями НУО без медичної освіти / RFP for Lay Providers Evaluation

Тендер на надання послуг з комунікаційної підтримки діяльності Тимчасової комісії ВРУ з питань захисту майнових та немайнових прав

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі контейнерів і компостерів ГО «Бузок» в межах грантового проєкту «Запровадження системи сортування, роздільного збирання та обробки побутових відходів на території Бережанської МТГ та сусідніх сільських громад Тернопільської області»

Тендер на закупівлю побутових товарів та меблів для соціального центру

Тендер із закупівлі будівельних матеріалів та обладнання для облаштування сцени просто неба

Запит на закупівлю теплого взуття та одягу