Конкурс на закупівлю меблів та матеріалів для обладнання Медіацентру
ГО «Асоціація демократичного розвитку» в рамках проєкту «Медіацентр «Спадок берегинь» (Договір No G-2024-MOFA-08 від 11.12.2024) за технічного адміністрування ГО «Взаємодія Плюс» за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та за фінансової підтримки Уряду Франції, оголошує відкритий Конкурс на закупівлю меблів та матеріалів для обладнання Медіацентру
Дати оголошення конкурсу на постачання товару: 02.01.2025 — 09.01.2025
Предметом закупівлі є: меблі та матеріали для обладнання Медіацентру
Товар повинен відповідати наступним вимогам
Кількість одиниць 7 (сім):
1. Двері вхідні металеві – 1 (один) шт
Призначення двері: Технічна
Застосування двері: Вуличні
Тип: Дверний блок
Матеріал дверного полотна: Сталь
Матеріал дверної коробки: Сталь
Тип конструкції короба: Профільна
Кількість полотен двері: Одностворчаті
Тип відкривання дверей: Механічний
Спосіб відкривання дверей: Розпашна
Обробка поверхні двері: Фарба
Товщина лицьової панелі (фасаду): 0.5 мм
Колір: Коричневий
Наповнення дверей: Пінопласт
Кількість ущільнюючих контурів: 1
2. Акустичний поролон – 20 (двадцять) шт (розмір 1000х1000 см), або 80 (вісімдесят) шт (розмір 500х500 см)
Загальний розмір:
Ширина: не менше 1000 см (або 500 см)
Висота: не менше 1000 см (або 500 см)
Глибина: не менше 40 см
Базовий колір: чорний
Призначення: акустична корекція приміщень
Коефіцієнт звукопоглинання: 0,75
3. Студійний стіл – 1 (один) шт
На стільниці, секції вміщують до 4 юнітів
Дві тумби до 10 юнітів за стандартом 19-inch rack, внутрішня ширина тумб – 482,6 мм.
Навантаження на висувну стільницю під midi клавіатуру складає не менше 15 кг.
Висувна полиця вміщує midi клавіатуру не менше ніж на 88 клавіш.
Довжина 2160 мм
Глибина 810 мм
Висота 1000 мм
4. Шафа – 1 (одна) шт
Тип шафи: лінійний (прямий)
Тип фасаду шафи: розпашний
Кількість стулок (дверей): 2 шт.
Форма фасаду: прямий
Кількість зовнішніх висувних ящиків: 3 шт.
Ширина шафи: 800 мм
Глибина шафи: 500 мм
Висота шафи: 2180 мм
Корпус: ламінована ДСП
Задня стінка: ДВП
Висувний ящик: 3 шт.
Штанга для одягу: 1 шт.
Тип направляючих для висувних скриньок: Телескопічні (кулькові)
5. Офісне крісло – 1 (одне) шт
Підстава крісла: Хрестовина з коліщатками
Наявність спинки: Так
Максимально допустиме навантаження: 120 кг
Ширина крісла: не менше 54 см
Глибина крісла: не менше 65 см
Висота з урахуванням спинки: не менше 103 см
Основний оббивний матеріал: Сітка
Комплектація підлокітниками: Так
6. Диван лавка – 1 (один) шт
Тип: диван
Призначення: для персоналу
Матеріал: кожзам
- ширина: не менше 120 см.;
- глибина: не менше 55 см.;
- висота сидіння: не менше 41 см.;
- висота зі спинкою: не менше 71 см
7. Стабілізатор напруги – 1 (один) шт
Тип стабілізатора: Гібрид
Кількість фаз: 1
Мінімальна вхідна напруга: 110 В
Максимальна вхідна напруга: 325 В
Частота струму: 50 Гц
Вихідний струм, не більше: 25 А
Вихідна напруга: 220 В
Номінальна потужність: не менше 5.5 кВт
Повна потужність: не менше 5.5 кВА
Мінімальний час стабілізації : не менше 5 мс
Максимальний час стабілізації: не менше 60 мс
Мікропроцесорне управління: Так
Мінімальна робоча температура: 1 град.
Максимальна робоча температура: 40 град.
ККД: не менше 98 %
Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:
До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)
Строк надання товарів/ послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки.
У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме: Харківська обл., смт Нова Водолага, вул. Донця Григорія, 1.
Умови оплати: Оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги не повинен містити податок на додану вартість, в рахунку сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ».
Постачальник укладає договір з ГО «Асоціація демократичного розвитку».
Оплата буде здійснена одним траншем протягом 3-х робочих днів після виконання замовлення і підписання видаткових накладних.
Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):
- код ЄДРПОУ / РНОКПП (ІПН) для перевірки стану реєстрації, уповноваженої особи,
- для платників єдиного податку – витяг з реєстру платників єдиного податку на дату, не раніш 1 жовтня 2024 року,
- для платників податку на загальній системі оподаткування – податкова інформація за попередньо наданою згодом платника податків у визначеному їм обсязі
- довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (з ким буде укладатись договір)
- цінова пропозиція, заповнена за зразком (Додаток А);
- рахунок-фактура;
- зразок договору купівлі-продажу / постачання;
- інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.
Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
- Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
- Строк надання послуг: протягом 10 календарних днів від дати підписання договору;
- Прийнятна ціна, умови оплати та гарантійний термін.
Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.
Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції
До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.
Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій.
Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) надіслані учасником у електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну адресу ГО “Асоціація демократичного розвитку”: [email protected] та на електронну адресу технічного адміністратора ГО «Взаємодія Плюс»: [email protected] до 18-00 годин 09.01.2025 року з темою листа «G_MOFA_08_Відкритий конкурс: надання товарів/послуг» «Медіацентр «Спадок берегинь», ГО “Асоціація демократичного розвитку”.
Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 18-00 09.01.2025 розгляду не підлягатимуть.
Результати конкурсу будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання конкурсу комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 13.01.2025.
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу надсилаючи документи за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Контакти: Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію за ел. адресою: [email protected] та/або телефоном +38050 551 62 57.