Офіс-менеджер/ка / помічник/ця експерта із закупівель

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
EEF.org

Фонд Східна Європа
Офіс-менеджер/ка / помічник/ця експерта із закупівель

Цифровізація є важливою складовою у забезпеченні ефективного та демократичного урядування в Україні. Покращуючи доступність і якість відкритих даних і використовуючи цифрові технології у боротьбі з корупцією, проєкт DTA сприяє розвитку культури прозорості та підзвітності. Проєкт підтримує екосистему Дія, щоб пришвидшити впровадження нових електронних послуг для громадян та бізнесу, також має на меті покращити цифрову грамотність, забезпечити рівний доступ та сприяти залученості громадянського суспільства у процеси цифрової трансформації.

Фонд Східна Європа пропонує долучитись до впровадження цифрових сервісів в різні сфери державного сектору та оголошує конкурс на посаду офіс-менеджера(-ки) / помічника(-ці) експерта із закупівель.

  • Дата початку роботи: січень 2025 року.
  • Місцезнаходження: Київ, Україна
  • Зайнятість: повна
  • Формат роботи: гібридний (офлайн / онлайн). Перевага надається кандидатам/-кам, які зможуть працювати у м. Києві.

Обсяг робіт та обов’язки фахівця/фахівчині:

  • допомога експерту із закупівель в організації та проведенні закупівель на електронних майданчиках;
  • перевірка відповідності отриманих комерційних тендерних пропозицій та переліку документів вимогам політик Фонду та донорських організацій;
  • відстеження термінів та результатів проведених конкурсів;
  • документальний супровід процесу закупівель відповідно до вимог політик і процедур Фонду та донорських організацій (складання протоколів, порівняльних таблиць, погоджувальних листів тощо);
  • внесення даних до реєстрів тендерів та експертів;
  • проведення досліджень ринку товарів та послуг;
  • складання, переклад та адаптація листів, запитів, звітів тощо;
  • підтримка активностей проєкту в частині супроводу договорів із експертами / виконавцями / надавачами послуг та відстеження виконання умов таких договорів;
  • виконання інших завдань у межах своєї компетенції за запитом керівництва.

Кандидат/-ка повинен/-на:

  • мати винятковий рівень самоорганізації, незалежний та сильно орієнтований на результат підхід та бажання вчитися і самовдосконалюватися;
  • мати знання про принципи роботи електронних майданчиків щодо організації процедур закупівель;
  • вміти працювати в команді, бути поміркованим та старанним у виконанні поставлених завдань;
  • вміти добре адаптуватися до змін та успішно встановлювати й коригувати пріоритети за потребою.

Необхідні кваліфікація та досвід:

  • повна вища освіта;
  • буде перевагою досвід роботи в міжнародних або громадських організаціях, досвід у закупівлях за донорські та/або досвід роботи в сфері публічних закупівель;
  • усна та письмова грамотність;
  • впевнений користувач ПК та MS Office;
  • орієнтованість на результат, бажання вчитися та розвиватися;
  • відповідальність, організованість та уважність до деталей;
  • вільне володіння українською та англійською мовами.

Просимо надсилати резюме та супровідний лист до 20 січня 2025 року на електронну адресу: [email protected].

У темі листа зазначте назву вакансії. Будь ласка, не робіть запитів телефоном.


Останні публікації цього розділу:

Grants Assistant / Грант Асистент/ка

Програмний/а менеджер/ка для розвитку потенціалу підприємництва

Архіваріус/ка Діловод/ка з управління документообігом

Фахівець/чиня з екологічного комплаєнсу / Еколог/иня

Фахівець/чиня з комунікацій

Перекладач/ка