Конкурс на закупівлю меблів та обладнання
Конкурс на закупівлю меблів та обладнання
ГО «Освітня лабораторія сприяння протидії біозагрозам» в рамках проєкту «Створення Ветеранського простору» (Договір № G-2024-EU-LK-03 від 29.12.2024) за технічного адміністрування ГО «Взаємодія Плюс» за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та за фінансової підтримки Європейського Союзу, наданої в межах проєкту «EU4Recovery – Розширення можливостей громад в Україні», оголошує відкритий Конкурс на закупівлю меблів та обладнання
Дати оголошення конкурсу на постачання товару:
11.01.2025—21.01.2025
Предметом закупівлі є:
1. Стілець офісний, Кількість одиниць, шт. 4 (чотири)
Товар повинен відповідати наступним вимогам
Розмір: Висота стільця: 880 мм; Сидіння: Ш*Г – 480*480 мм; Висота спинки від сидіння: 650 мм; Висота підлокітників: 210 мм; Висота підйому механізму: 100 мм; Основа сидіння: фанера (гнутоклеєна), спинка – сітка; Матеріал: Каркас: Метал, Ніжки: метал, хром; Підйомний механізм: газліфт.
- Диван офісний BNB Міні, Кількість одиниць, шт. 3 (три)
Товар повинен відповідати наступним вимогам
Тип Офісний диван
Ширина, см 180
Механізм трансформації Без механізму
Вид Нерозкладний
Матеріал оббивки Штучна шкіра
Глибина, см 54
Висота, см 75
Країна-виробник товару Україна
- Офісна шафа, Кількість одиниць, шт. 2 (два)
Товар повинен відповідати наступним вимогам
Колір: Дуб Крафт білий; ДСП: 18 мм; Задня стінка: ДВП (білий); Опора: металева (чорна) 30х20 мм; Ручки: 128 мм, металеві; Крайка: пластик 0,5мм. Меблі доставляють у розібраному вигляді. У комплекті фурнітура для складання. Отвори для збирання просвердлені.
- Кулер для води, Кількість одиниць, шт. 2 (два)
Товар повинен відповідати наступним вимогам
Тип температур води: гаряча – холодна;
Сучасний компактний дизайн
Електронний тип охолодження;
Регулювання температур: немає;
Резервуар для нагріву води виготовлений з високоякісної харчової нержавіючої сталі;
Антибактеріальне покриття внутрішніх деталей, що стикаються з водою, що ефективно захищає від розповсюдження вірусів і бактерій
Індикатор нагріву / охолодження;
Для зберігання стаканчиків на даній моделі 12 літровий шафка;
Краники в даній моделі натискного типу, тобто, для подачі води досить натиснути на пелюстку, і вода почне литися; Підлоговий тип.
- Кавомашина автоматична, Кількість одиниць, шт. 1 (одна)
Товар повинен відповідати наступним вимогам
Сфера використаннядля дому (побутові)
Тип управліннясенсорне
Тип кави для використаннязерновий, мелений
Приготування капучиноручне, еспресотак
Резервуар для води1,8 л
Тиск15 бар
Ємність контейнера для зерен 275 г
Ємність для засипання меленої кавитак
Матеріал корпусу пластик
Потужність 1500 Вт
Програмовані напої гаряча вода , капучино , латте , еспрессо , американо
Функції автоматичне промивання пристрою , вибір об’єму порції , можливість програмування , налаштування ступеню помолу , регулювання міцності кави , дисплей
Кількість роздавальних груп2
Ємність для молокатак
Комплектаціятюбик із мастилом, кавомашина, тестова смужка для перевірки жорсткості води, мірна ложка
Спосіб розміщення стоять окремо
Насадка для збивання пінкитак
Регулювання висоти чашкитак
Особливості енергозберігаючий режим, подання пару, передбачено встановлення фільтру для води aquaclean, класичний капучинатор, повністю керамічні жорна, знімна заварювальна група
Габарити37.1 х 24.6 х 43.3 см
Вага 7.5 кг, Країна-виробникРумунія
- Міні –холодильник, Кількість одиниць, шт. 1 (один)
Товар повинен відповідати наступним вимогам
Спосіб установки окремостоячий (соло)
Тип холодильника однокамерний
Загальний об’єм холодильника 93 л
Система розморожування No Frostбез No Frost
Дисплей відсутній; Тип управління механічне
Клас енергоспоживання A+
Річний витрата електроенергії 109 кВт/piк
Кліматичний класN (+16°C до +32°C) , ST (+16°C до +38°C) , Т (+16°C до +43°C)
Тип компресорапоршневий
Кількість компресорів1
Холодоагент R600a
Корисний об’єм холодильної камери 84 л
Полиці холодильної камеризагартоване скло (3 шт.)
Дверні корзини 3 шт.
Полиця для пляшокв дверях
Система розморожування холодильної камери: ручна
Розташування морозильної камери верхнє
Корисний об’єм морозильної камери 9 л
Кількість секцій в морозильній камері1 шт.
Потужність заморозки (за 24 г) 5 кг
Рівень шуму 42 дБ
Висота 85 см, Ширина 47.2 см, Глибина 45 см, Вага 21.7 кг
Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:
До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)
Строк надання товарів/ послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки. У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме м. Київ, бульвар Марії Приймаченко, 8 та м. Рівне, вул. Кавказька, 9а
Умови оплати: Оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги не повинен містити податок на додану вартість, в рахунку сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ». Постачальник укладає договір з ГО «Освітня лабораторія сприяння протидії біозагрозам». Оплата буде здійснена одним траншем протягом 3-х робочих днів після виконання замовлення і підписання видаткових накладних/актів виконаних робіт
Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):
- код ЄДРПОУ / РНОКПП (ІПН) для перевірки стану реєстрації, уповноваженої особи,
- для платників єдиного податку – витяг з реєстру платників єдиного податку на дату, не раніш 1 жовтня 2024 року,
- для платників податку на загальній системі оподаткування – податкова інформація за попередньо наданою згодом платника податків у визначеному їм обсязі
- довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (з ким буде укладатись договір)
- цінова пропозиція, заповнена за зразком (Додаток А);
- рахунок-фактура;
- зразок договору купівлі-продажу / постачання;
- інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.
Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
- Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
- Строк надання послуг: протягом 10 календарних днів від дати підписання договору;
- Прийнятна ціна, умови оплати та гарантійний термін.
Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.
Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції
До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій.
Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) надіслані учасником у електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну адресу ГО «Освітня лабораторія сприяння протидії біозагрозам»: [email protected] та на електронну адресу технічного адміністратора ГО «Взаємодія Плюс»: [email protected] до 24-00 годин 21 січня 2025 року з темою листа «№ G-2024-EU-LK-03 Відкритий конкурс: надання товарів/послу для проєкту «Створення Ветеранського простору», ГО “Освітня лабораторія сприяння протидії біозагрозам».
Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 24-00 годин 21 січня 2025 року розгляду не підлягатимуть.
Результати конкурсу будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання конкурсу комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 23 січня 2025 року.
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу надсилаючи документи за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Контакти: Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію за телефоном +380955182989, або за електронною адресою: [email protected]_
Додаток А
Конкурсна пропозиція
на закупівлю назва обладнання та меблів
______________________(повне найменування постачальника __________________), (точна адреса) надає свою Цінову пропозицію Організатору ГО «Освітня лабораторія сприяння протидії біозагрозам» щодо участі у конкурсі на закупівлю обладнання та меблів.
Вивчивши конкурсні вимоги __________, (повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги /поставити товари ГО «Освітня лабораторія сприяння протидії біозагрозам» відповідно до нижчезазначеної інформації:
ФОП або назва організації (за наявності): |
|
||||
ПІБ та посада керівника: |
|
||||
Адреса: |
|
||||
Телефон: |
|
||||
Е-mail: |
|
||||
Цінова пропозиція
|
|||||
№ з/п |
Найменування товару, що пропонується учасником |
Одиниця виміру |
Кількість |
Ціна за одиницю, грн. |
Загальна вартість, грн. |
Загальна вартість пропозиції: |
Загальна вартість пропозиції становить: _____________ грн (____________прописом ________________) без ПДВ.
Додаткова інформація:
- Умови оплати________;
- Відповідність технічним та якостям вимогам до предмету закупівлі;______________
- Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: __________.
- Податковий статус постачальника: _________________________
- КВЕД:______________________
6.Супровідні документи : ___________
7.Наявність гарантій та її строк ________________________
_____________________ дата подання пропозиції |
________________________ підпис |
_______________________ ПІБ керівника |
Печатка (за наявності)