Асистент/ка бухгалтера

Зафіксувати у Google календарі!


Chemonics logo
Асистент/ка бухгалтера

Загальна інформація:

Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) є семирічним проектом міжнародної технічної допомоги, що впроваджується компанією «Кімонікс Інтернешнл Інк.» у межах Договору про співпрацю з Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) починаючи з 15 листопада 2019 р.

Метою Програми є прискорення економічного розвитку сільських громад України, що потребують найбільшої підтримки, шляхом покращення управління в сільськогосподарському секторі, що сприяє розвитку більш продуктивних, сучасних та прибуткових мікро-, малих та середніх сільськогосподарських підприємств (ММСП), які успішно інтегруються в конкурентні українські та міжнародні ринки.

Цілі програми співпадають із трьома елементами ринкової системи: ланцюги доданої вартості, функції підтримки, нормативно-правова база.

З метою забезпечення швидкого реагування на продовольчу кризу, що розгортається в Україні та світі у зв’язку із розв’язаною Росією війною, АГРО працює задля відновлення сільськогосподарського сектору, зокрема його модернізації, підвищення ефективності та диверсифікації, що в свою чергу сприятиме довгостроковому економічному відновленню України та покращенню глобальної продовольчої безпеки.

Кімонікс-АГРО є одним із виконавців  Ініціативи USAID на підтримку стійкості агросектору – AGRI-Україна, спрямованої на посилення стійкості українського агросектору і забезпечення продовольчої безпеки.

Діяльність АГРО ґрунтується на концептуальному підході, що передбачає розвиток ринкової системи (https://beamexchange.org).

У 2023 році кошторисна вартість проекту збільшена до 205 млн дол. США, строк реалізації – продовжено до 13.11.2026, на сьогоднішній день у Проекті працює 85 українських штатних працівників.

Мета роботи

Для сприяння досягненню загальних цілей «АГРО», Асистент бухгалтера є відповідальним за широкий спектр адміністративних, фінансових, та договірних обов’язків, а також звітності у Прграмі «АГРО».  Асистент бухгалтера несе відповідальність за адміністративну підтримку бухгалтерії і працює безпосередньо з усіма співробітниками Програми.

Основні обов’язки та зобов’язання (основні функції):

Посадові обов’язки Асистентa бухгалтера включатимуть такі основні обов’язки:

  • Допомога працівникам бухгалтерії у веденні бухгалтерських та пов’язаних кадрових питань;
  • Координування рахунків-фактур від постачальників товарів і надавачів послуг;
  • Надання допомоги у веденні бухгалтерської файлової системи; надання допомоги у веденні пов’язаної з бухгалтерією адміністративної файлової систем. Копіювання, сканування і належне зберігання у папках проектної, в т.ч. бухгалтерської та кадрової кореспонденції і документації;
  • Надання допомоги у зборі та перевірці табелів обліку робочого часу, дозволів на відсутність на робочому місці у зв’язку із хворобою або відпусткою;
  • Надання допомоги у веденні точного обліку майна Програми із зазначенням місця знаходження, користувача, власника і стану;
  • По мірі необхідності – написання, складання, виготовлення копій, переклад і надсилання кореспонденції, пропозицій, звітів, договорів та інших проектних документів;
  • Допомога у веденні касових розрахунків:

- при проведенні і відстеженні авансових виплат на відрядження;

- при проведенні відшкодування витрат учасникам заходів, якщо це необхідно (збирає підтверджуючі документи, готує та перевіряє фінансову документацію та процедури відшкодування витрат).

  • Допомога в підготовці документів, пов’язаних зі звільненням від сплати ПДВ:

- звітів про операції, здійснені Програмою зі звільненням від ПДВ, для USAID та місцевого податкового органу;

- листів про звільнення від сплати ПДВ;

- супровідних документів згідно з положеннями урядів США і України.

  • Допомога в підготовці та веденні короткострокових договорів підряду з консультантами фізичними особами та фізичними особами-підприємцями.
  • Інші обов’язки та зобов’язання:

- Застосовує знання відповідних законів і нормативних актів України і США для планування фінансової діяльності. Відстежує останні зміни в українському законодавстві про працю, оподаткування та бухгалтерський облік;

- Виконує будь-які інші фінансові завдання, поставлені головним бухгалтером / директором з фінансових і адміністративних питань / заступником директора / директором проекту або призначеною ним / нею особою, або самостійно, які відповідають його / її кваліфікації, цій посадовій інструкції та загальним вимогам Програми «АГРО».

  • Проведення на вимогу періодичних досліджень, пов’язаних із Програмою;
  • Участь у регулярних обговореннях Прграми про стан Прграми і плани роботи;
  • Виконання будь-яких інших завдань, поставлених директором Програми або директором з фінансових і адміністративних питань, або уповноваженими ними особами, відповідно до кваліфікації працівника, цієї посадової інструкції, а також загальних вимог Програми «АГРО»;
  • Робота в програмі Microsoft Teams для виконання поставлених завдань та співпраці з персоналом програми;
  • За вказівкою -участь у зборі та аналізі даних моніторингу і оцінки (MEL);
  • На вимогу -підготовка розділів звітів, планів, історій успіху і подібних документів;
  • Участь у регулярних обговореннях «АГРО» на тему Співпраці, Навчання та Адаптації (CLA);

Дотримування принципів ділової етики компанії «Кімонікс».

Умови і терміни роботи та підпорядкування:

Для роботи на цій посаді передбачається укладення строкового трудового договору терміном дії на один рік на умовах повної зайнятості з можливою щорічною пролонгацією до завершення строку впровадження Програми (13 листопада 2026 р.) за умови включення відповідних завдань до наступних Річних планів робіт Програми.

Визначене місце роботи: м. Київ.

Працівник/Працівниця може періодично їздити у відрядження в інші регіони України.

Асистент бухгалтера  працює в складі фінансово-адміністративного  департаменту під безпосереднім керівництвом та підпорядковується Керівникові фінансово-адміністративного департаменту або призначеній ним/нею особі,  або іншій(им) призначеній(им) Керівником проекту особі(ам).

Необхідні навички та професійна кваліфікація:

Працівник/Працівниця повинен(-нна) бути здатним(-ною) задовільно виконувати всі основні обов’язки, зобов’язання та покладені на нього/неї відповідальності. Перелічені нижче кваліфікаційні вимоги відображають знання, вміння та/або здатності, необхідні для виконання основних обов’язків.

  • Мінімум рік досвіду роботи асистентом з аналогічними функціями, обов’язками та відповідальністю, бажано у фінансованому USAID або іншим донором проекті МТД;
  • Середня спеціальна освіта або незакінчена вища освіта за напрямком бухгалтерія, фінанси, економіка. Середня освіта з додатковими 2 роками релевантного досвіду роботи буде прийнятною. Ступінь бакалавра (або еквівалентн) за спеціальністю бухгалтерський облік, фінанси або економіка буде перевагою;
  • Підтверджена здатність працювати професійно, конструктивно, в команді, вчасно виконувати поставлені задачі, ефективно комунікувати, співпрацювати з різноманітними партнерами, долати складнощі роботи;
  • Вміння приділяти увагу деталям;
  • Сильні організаційні, адміністративні, міжособистісні комунікаційні здібності, вміння виконувати різноманітні задачі одночасно, здатність працювати з орієнтацією на замовника;
  • Вміння працювати як незалежно, так і в команді, координувати роботу інших в ефективний та успішний спосіб;
  • Різнобічність і адаптивність, принциповість, позитивний підхід до справ;
  • Вільне володіння українською мовою;
  • Володіння англійською мовою на рівні, достатньому для виконання професійних обов’язків;
  • Впевнений користувач програм MS Office 365; Високий рівень володіння програмою Excel;
  • Успішний досвід роботи у багатонаціональних і багатомовних колективах, роботи під тиском та в умовах стислих термінів. Бажаний попередній досвід роботи у міжнародних донорських проектах.

Принципи ділової етики

Кандидат повинен дотримуватись принципів ділової етики «Кімонікс Інтернешнл». Успішний кандидат погоджується виконувати свої обов’язки сумлінно, в повному обсязі та відповідно до своїх здібностей, дотримуватись місцевого законодавства та звичаїв, діяти у відповідності до принципів ділової етики «Кімонікс Інтернешнл» та прийнятих в Україні стандартів. З принципами ділової етики «Кімонікс Інтернешнл» можна ознайомитись у місцевому офісі Компанії. Якщо кандидат зіткнеться із питаннями чи проблемами етичного характеру, такими як конфлікт інтересів, хабарництво або відкати, подарунки, плагіат і т.д., він може проконсультуватися з Керівником програми «АГРО».

Порядок подання резюме

Просимо надсилати резюме та супровідний лист на електронну адресу [email protected] не пізніше 31 січня 2025 р. з поміткою “Accountant Assistant” та Вашим прізвищем у темі листа. Резюме та супровідні листи кандидатів розглядатимуться по мірі надходження, відтак просимо подавати заявки якомога раніше. Будь-ласка, жодних запитів за телефоном, ми зв’яжемося тільки з фіналістами.

Компанія «Кімонікс» – роботодавець, що надає рівні можливості всім кандидатам і працівникам та не дискримінує за ознаками раси, кольору шкіри, віросповідання, статі, національності, політичних переконань, сексуальної орієнтації, гендерної ідентифікації, сімейного статусу, інвалідності, генетичної інформації, віку, членства в професійних організаціях, або за іншими факторами, що не входять до переліку необхідних навичок та професійної кваліфікації.


Останні публікації цього розділу:

Спеціаліст/ка з мапування та перенаправлення

Менеджер/ка з моніторингу, оцінки та підзвітності / MEAL Manager

Фасилітатор/ка з виявлення та надання медичної допомоги

Послуги тренерів/ок з арттерапії, майстер-клас з контактної імпровізації

Закупівельник/ця (Запоріжжя)

Асистент/ка гарячої лінії (Запоріжжя)