Асистент/ка проєкту (Дніпро)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas_CZ

prostirjob_vacancy_dfrfycsz(1)
Асистент/ка проєкту (Дніпро)

Назва посади: Асистент проєкту Карітас Чеська Республіка

Інформація про вакансію

Тривалість зайнятості: до кінця 2025 року

Випробувальний термін: 3 місяці

Тип посади: Повна зайнятість

Місце роботи: Дніпро, Україна (з відрядженнями по Дніпропетровській області)

Подорожі та мобільність: Обов’язково

Підпорядкування: Представник в Україні

Дата початку роботи: якомога швидше

Рівень ризику посади: високий рівень ризику

Обов’язки

Асистент проекту відповідає за надання підтримки ССR і тісно співпрацює з менеджером проекту та іншими колегами, такими як перекладач або працівники партнерських організацій чи установ. Під наглядом менеджера проекту (або/та представника в Україні), він/вона допомагатиме з адміністративними завданнями та загальною підтримкою щодо реалізації проекту. Конкретні завдання включають (будь ласка, зверніть увагу, що детальний опис посадових обов’язків буде надано при прийнятті на роботу):

Адміністративна підтримка польового офісу Карітасу Чеської Республіки

  • У тісній співпраці з менеджером проекту розробляти основні стратегічні документи, пов’язані з розробкою, плануванням та реалізацією проекту, такі як контракти, пов’язані з результатами проекту, умови перевірки проектної діяльності та додатки до них, робочий план, проект бюджету.
  • Допомога у внутрішній проектній звітності та моніторинг прогресу проекту.
  • Допомога у підготовці описових звітів для донорів.
  • Допомога в координації проектних заходів, що відбуваються в Дніпропетровській області.
  • Сприяння регулярному надходженню інформації та проведенню необхідних досліджень
  • Допомога у підготовці умов перевірки проектної діяльності та додатків до них.
  • Перевірка контрактів, підписаних польовим офісом.
  • Допомагати у підготовці контрактів, пов’язаних з проектом.
  • Надавати співробітникам та партнерам польового офісу необхідну адміністративну підтримку (сканування, копіювання тощо).
  • Виконувати інші допоміжні завдання, доручені менеджером проекту або, як альтернатива, відповідним референтом у головному офісі Карітасу Чеської Республіки в Празі.

Кваліфікація та компетенції

Необхідні:

  • відмінне знання української та англійської мов (усне та письмове)
  • вміння писати звіти, офіційні листи тощо
  • організаторські та координаційні навички
  • здатність виконувати завдання проактивно, самостійно, якісно та вчасно
  • навички роботи з програмним забезпеченням MS Office (переважно MS Excel та Word)

Рекомендовано:

  • попередній досвід роботи в НУО/МНУО буде перевагою
  • вища освіта у відповідних галузях (адміністрування, управління бізнесом тощо)
  • знайомство з основами фінансового менеджменту.

Як подати заявку:

Заявка повинна включати супровідний лист на 1 сторінку та резюме обсягом не більше 2 сторінок. Заявки подавати на електронну адресу [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Спеціаліст/ка з мапування та перенаправлення

Менеджер/ка з моніторингу, оцінки та підзвітності / MEAL Manager

Фасилітатор/ка з виявлення та надання медичної допомоги

Послуги тренерів/ок з арттерапії, майстер-клас з контактної імпровізації

Закупівельник/ця (Запоріжжя)

Асистент/ка гарячої лінії (Запоріжжя)