Бухгалтер/ка

Зафіксувати у Google календарі!


Chemonics logo
Бухгалтер/ка

Загальна інформація:

Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) є семирічним проектом міжнародної технічної допомоги, що впроваджується компанією «Кімонікс Інтернешнл Інк.» у межах Договору про співпрацю з Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) починаючи з 15 листопада 2019 р.

Метою Програми є прискорення економічного розвитку сільських громад України, що потребують найбільшої підтримки, шляхом покращення управління в сільськогосподарському секторі, що сприяє розвитку більш продуктивних, сучасних та прибуткових мікро-, малих та середніх сільськогосподарських підприємств (ММСП), які успішно інтегруються в конкурентні українські та міжнародні ринки.

Цілі програми співпадають із трьома елементами ринкової системи: ланцюги доданої вартості, функції підтримки, нормативно-правова база.

З метою забезпечення швидкого реагування на продовольчу кризу, що розгортається в Україні та світі у зв’язку із розв’язаною Росією війною, АГРО працює задля відновлення сільськогосподарського сектору, зокрема його модернізації, підвищення ефективності та диверсифікації, що в свою чергу сприятиме довгостроковому економічному відновленню України та покращенню глобальної продовольчої безпеки.

Кімонікс-АГРО є одним із виконавців  Ініціативи USAID на підтримку стійкості агросектору – AGRI-Україна, спрямованої на посилення стійкості українського агросектору і забезпечення продовольчої безпеки.

Діяльність АГРО ґрунтується на концептуальному підході, що передбачає розвиток ринкової системи (https://beamexchange.org).

У 2023 році кошторисна вартість проекту збільшена до 205 млн дол. США, строк реалізації – продовжено до 13.11.2026, на сьогоднішній день у Проекті працює 85 українських штатних працівників.

Мета роботи

Для досягнення загальних цілей «АГРО», на Бухгалтера покладається відповідальність за проходження процедур звільнення від сплати ПДВ, звірку розрахунків з постачальниками товарів і послуг, угоди з короткостроковими консультантами, роботу із касою, бухгалтерський, в т.ч. зарплатний документообіг. Бухгалтер забезпечує відповідність фінансових і операційних систем стандартним практикам бухгалтерського обліку і відповідній політиці, процедурам і правилам компанії «Кімонікс» і USAID.

Основні обов’язки та зобов’язання (основні функції):

Посадові обов’язки Бухгалтера включатимуть такі основні обов’язки та зобов’язання:

Готує такі документи, пов’язані зі звільненням від сплати ПДВ:

  • звіти про операції, здійснені Програмою зі звільненням від ПДВ, до USAID та місцевого податкового органу;
  • пакети документів для звільнення від сплати ПДВ;
  • супровідні документи згідно з положеннями урядів США і України;
  • Відповідає за повноту і точність бухгалтерського обліку – пов’язані з ним супровідні документи, зокрема, рахунки-фактури постачальників товарів і послуг, контракти, видаткові накладні, акти приймання і передачі робіт і послуг; регулярні (не рідше, ніж один раз впродовж календарного року) звірки розрахунків з постачальниками товарів і послуг.
  • Забезпечує точність і правильність обліку операцій.
  • Відповідає за повноту і точність супровідних документів,   пов’язаних з бухгалтерським обліком.
  • Здійснює прозорі й зрозумілі для аудиту бухгалтерські записи згідно з політикою компанії «Кімонікс».
  • Встановлює контакти з Дирекцією «Інпредкадри» ДП Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв (ГДІП) і банком. Вирішує організаційні питання в роботі Програми (процедури найму персоналу, обслуговування персональних банківських рахунків працівників тощо).
  • Здійснює кадровий облік місцевих працівників (довгострокових і короткострокових). Координує з ГДІП кадрові питання, включаючи прийняття на роботу, звільнення з роботи, відпустки та лікарняні.
  • Збір табелів обліку робочого часу і заяв на відпустку від усіх працівників, перевірка і подання директору/заступнику директора. Введення даних з табелів до файлу Обліку часу.
  • Відповідає за перевірку табелів короткострокових консультантів, розрахунки платежів за виконану роботу для подання в ГДІП і підготовку всіх необхідних супровідних документів для здійснення оплати короткостроковим консультантам.
  • Взаємодія з банками та іншими офіційними установами у разі необхідності.
  • Здійснює електронні банківські платежі через систему клієнт-банк або інтернет-банкінг.
  • Розповсюджує настанови щодо використання і дотримання облікової політики та процедур USAID/«Кімонікс» серед працівників Програми «АГРО»; здійснює комунікацію між Штаб-квартирою компанії «Кімонікс» і працівниками Програми щодо специфіки застосування відповідних політик і процедур.
  • Застосовує знання відповідних законів і нормативних актів України і США для планування фінансової діяльності. Відстежує останні зміни в українському законодавстві про працю, оподаткування та бухгалтерський облік.

Веде касові розрахунки:

  • Здійснює готівкові касові виплати;
  • Веде реєстр касових операцій;
  • Поповнює касу у разі необхідності;
  • Приймає кошти в касу Програми для забезпечення потреб діяльності офісу Програми;
  • Перевіряє наявність готівкових коштів в касі;
  • Здійснює і відстежує авансові виплати на відрядження.
  • Виконує будь-які інші фінансові завдання, поставлені головним бухгалтером / директором з фінансових і адміністративних питань / заступником директора / директором проекту або призначеною ним / нею особою, або самостійно, які відповідають його / її кваліфікації, цьому Обсягу робіт та загальним вимогам Програми «АГРО».
  • Упорядковує комплексну систему бухгалтерської документації, що пройшла аудиторську перевірку. Збирає відсутні (якщо такі є) підтверджуючі документи: оригінали рахунків постачальників товарів та послуг, контракти, товарні накладні, акти прийому робіт.
  • Супроводжує та відслідковує оновлення системи зберігання та архівування всієї фінансової, договірної та кадрової документації, включно зі скануванням документів.
  • Вводить інформацію з табелів робочого часу у Файл обрахунку робочого часу. Забезпечує підписання зарплатних відомостей персоналом та підшиває їх до відповідних транзакцій із виплати заробітної плати.
  • Допомагає Головному бухгалтеру / Заступнику головного бухгалтера та співробітникам Програми у забезпеченні щоденної діяльності Регіонального офісу, включно із підготовкою фінансових та кадрових документів. 
  • Проводить відшкодування витрат учасникам заходів, якщо це необхідно (збирає підтверджуючі документи, готує та перевіряє фінансову документацію та процедури відшкодування витрат).
  • Працює в програмі Microsoft Teams для виконання поставлених завдань та співпраці з персоналом програми;
  • За вказівкою -бере участь у зборі та аналізі даних моніторингу і оцінки (MEL);
  • На вимогу -готує розділи звітів, планів, історій успіху і подібних документів;
  • Бере участь у регулярних обговореннях «АГРО» на тему Співпраці, Навчання та Адаптації (CLA);
  • Дотримується принципів ділової етики компанії «Кімонікс»;
  • На вимогу –виконує інші відповідні завдання.

    Умови і терміни роботи та підпорядкування: 

    Для залучення на цю посаду передбачається укладення річного трудового договору з можливою щорічною пролонгацією до завершення строку впровадження Проекту (13 листопада 2026 р.) – в залежності від завдань, що включатимуться до наступних Річних планів робіт Проекту.

    Бухгалтер працює у складі фінансово-адміністративного  департаменту під безпосереднім керівництвом та підпорядковується Керівникові фінансово-адміністративного департаменту або призначеній ним/нею особі, або іншій(им) призначеній(им) Керівником проекту особі(ам).

    Визначене місце роботи: Київський офіс Проекту (м. Київ, Україна, за необхідності – віддалена робота).

    Працівник/Працівниця періодично їздитиме у відрядження в інші регіони України.

Необхідні навички та професійна кваліфікація:

Працівник/Працівниця повинен(-нна) бути здатним(-ною) задовільно виконувати всі основні обов’язки, зобов’язання та покладені на нього/неї відповідальності. Перелічені нижче кваліфікаційні вимоги відображають знання, вміння та/або здатності, необхідні для виконання основних обов’язків.

  • Мінімум 2 (два) роки досвіду роботи бухгалтером з аналогічними функціями, обов’язками та відповідальністю, бажано у фінансованому USAID або іншим донором у проекті МТД
  • Ступінь магістра (або еквівалентна) за спеціальністю бухгалтерський облік, фінанси або економіка
  • Підтверджена здатність працювати професійно, конструктивно, в команді, вчасно виконувати поставлені задачі, ефективно комунікувати, співпрацювати з різноманітними партнерами, долати складнощі роботи
  • Спроможність вести поточну роботу та досягати очікуваних результатів без постійного прямого нагляду
  • Вільне володіння українською мовою;
  • Володіння англійською мовою на рівні, достатньому для виконання професійних обов’язків та розуміння пов’язаної з роботою Програми письмової комунікації (наприклад, електронної пошти);
  • Впевнений користувач програм MS Office 365;
  • Успішний досвід роботи у багатонаціональних і багатомовних колективах під тиском та в умовах стислих термінів.

Принципи ділової етики

Кандидат повинен дотримуватись принципів ділової етики «Кімонікс Інтернешнл». Успішний кандидат погоджується виконувати свої обов’язки сумлінно, в повному обсязі та відповідно до своїх здібностей, дотримуватись місцевого законодавства та звичаїв, діяти у відповідності до принципів ділової етики «Кімонікс Інтернешнл» та прийнятих в Україні стандартів. З принципами ділової етики «Кімонікс Інтернешнл» можна ознайомитись у місцевому офісі Компанії. Якщо кандидат зіткнеться із питаннями чи проблемами етичного характеру, такими як конфлікт інтересів, хабарництво або відкати, подарунки, плагіат і т.д., він може проконсультуватися з Керівником програми «АГРО».

Порядок подання резюме

Просимо надсилати резюме та супровідний лист на електронну адресу [email protected] не пізніше 31 січня 2025 р.  з поміткою Accountant та Вашим прізвищем у темі листа. Будь-ласка, жодних запитів за телефоном, ми зв’яжемося тільки з фіналістами.

Компанія «Кімонікс» – роботодавець, що надає рівні можливості всім кандидатам і працівникам та не дискримінує за ознаками раси, кольору шкіри, віросповідання, статі, національності, політичних переконань, сексуальної орієнтації, гендерної ідентифікації, сімейного статусу, інвалідності, генетичної інформації, віку, членства в професійних організаціях, або за іншими факторами, що не входять до переліку необхідних навичок та професійної кваліфікації.


Останні публікації цього розділу:

Спеціаліст/ка з мапування та перенаправлення

Менеджер/ка з моніторингу, оцінки та підзвітності / MEAL Manager

Фасилітатор/ка з виявлення та надання медичної допомоги

Послуги тренерів/ок з арттерапії, майстер-клас з контактної імпровізації

Закупівельник/ця (Запоріжжя)

Асистент/ка гарячої лінії (Запоріжжя)