Соціальний працівник/працівниця у м. Біла Церква

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
tanyaconvictus

vacancy_dfrfycsz(14) prostirjob
Соціальний працівник/працівниця у м. Біла Церква

«Конвіктус Україна» – це неурядова організація, яка працює у трьох країнах світу – Швеції, Естонії та Україні.

«Конвіктус Україна» – це команда інноваторів, дослідників та практиків. Вже 17 років наша організація є надійним партнером державних установ та неурядових організацій:

  • у реалізації програм протидії ВІЛ-інфекції, туберкульозу, іншим небезпечним хворобам;
  • у створення сталих моделей надання доступних послуг уразливим групам;
  • у розбудові комплексної допомоги жінкам, які постраждали від насильства;
  • у здійсненні профілактичної роботи з вразливими підлітками;
  • у реалізації програм гуманітарної підтримки та ментального здоров’я для українців, які постраждали від війни.

Детальну інформацію про нас можна знайти за посиланням: http://www.convictus.org.ua

Метою проєкту:  розбудова та забезпечення доступу до послуг з психічного здоров’я та психосоціальної підтримки для вразливих та малозахищених верств населення, як важливого компоненту ментального здоров’я українців в умовах війни в визначених проектом регіонах.

 Завдання проєкту:

  • Збільшити доступ до психологічних та психосоціальних послуг.
  • Створити попит на послуги психологічної допомоги.
  • Впровадити науково обґрунтовані методики: «Програма емоційного та фізичного відновлення» (МВМ); впровадження програми «Самодопомога Плюс» (Self-Help+, SH+)
  • Надати комплекс послуг з психічного здоров’я.
  • Відновити зв’язки постраждалих осіб із системою охорони здоров’я.
  • Підвищити увагу громад до питань доступу до послуг з ментального та громадського здоров’я.

 Якщо Ви:

  • Маєте вищу освіту в галузі соціальної роботи, соціальної педагогіки або суміжних областях.
  • Знаєте законодавство України в сфері соціального захисту
  • Знаєте методи соціальної роботи та соціального супроводу.
  • Маєте навички проведення соціальної діагностики, розробки індивідуальних планів, комунікації, вирішення конфліктів.
  • Маєте високі комунікативні навички та здатність до емпатії.
  • Вмієте працювати в команді та ефективно співпрацювати з різними фахівцями.

Вашими основними обов’язками будуть:

  • Проведення групових та індивідуальних консультацій.
  • Проведення оцінки потреб клієнтів для визначення необхідної допомоги.
  • Ведення випадків (case management), здійснення моніторингу та оцінки прогресу клієнтів.
  • Інформування клієнтів про доступні ресурси та послуги.
  • Допомога у зв’язку з медичними, освітніми та іншими установами.
  • Ведення документації щодо роботи з клієнтами.
  • Підготовка звітів та інших необхідних документів.
  • Навчання навичкам самодопомоги та управління стресом.
  • Організація та проведення інформаційно-мотиваційних заходів.
  • Взаємодія з іншими членами мобільної команди для узгодження дій та обміну інформацією щодо клієнтів.
  • Дотримання етичних норм та стандартів професії.
  • Постійне підвищення кваліфікації та участь у професійних тренінгах.

Ми пропонуємо Вам:

  • конкурентну оплату праці (як ФОП або на умовах договору);
  • зайнятість – 60 %
  • реалізацію професійного досвіду;
  • можливість підвищувати свою експертність разом із прогресивною командою;
  • дотичність до соціально-важливої справи.

Відправляйте своє резюме на електронну пошту [email protected].

Кінцевий термін подачі резюме: 15 лютого 2025 року.


Останні публікації цього розділу:

Спеціаліст/ка із технічної підтримки відділу моніторингу, оцінки та навчання

Експерт/ка з розвитку спроможності 3-х жіночих місцевих НУО

Старший/а фахівець/чиня з соціальної згуртованості та реінтеграції ветеранів

Вакансія: TM PMO Communications Manager Consultant for USAID Cybersecurity for Critical Infrastructure in Ukraine Activity

Провідний/а фахівець/чиня із закупівель / Procurement Officer