Грант для створення на базі ГО консультаційного центру в Чернігівській області
Французька гуманітарна організація ACTED запрошує громадські організації, спілки, благодійні фонди до участі в проєкті «Центр консультування та інформаційної підтримки» в рамках програми екстреної підтримки засобів до існування (Emergency Livelihoods). ACTED здійснює надання грантів для підтримки засобів до існування, а локальний партнер в межах проєкту забезпечуватиме інформаційну підтримку грантоотримувачів та інших членів цільових громад. Мета програми – сприяти відновленню та створенню нових джерел доходу, а також забезпеченню економічної та продовольчої безпеки домогосподарств.
Проєкт підтримує Агентство США з міжнародного розвитку (USAID).
Розмір гранту: до 60 000 USD
Тривалість проєкту: 6-7 місяців у 2025 році
Територія: Чернігівська область (основна громада – Новгород-Сіверська, додаткові 1–2 громади будуть визначені в процесі реалізації проєкту)
ACTED надасть грантову фінансову підтримку обраній місцевій громадській організації для створення на її базі консультаційного центру. Центр надаватиме інформаційну підтримку бенефіціарам програми та іншим жителям цільових громад. Осіб, які отримують гранти на засоби для існування, буде направлено до центру для участі в заходах із нарощування потенціалу.
Проєктні вимоги до партнерської організації:
- Здатність проводити виїзні офлайн-заходи у цільових громадах.
- Організація та проведення тренінгів, воркшопів, семінарів та інших заходів.
- Проведення частини активностей в онлайн-форматі.
- Забезпечення індивідуальної інформаційної підтримки бенефіціарів.
Напрямки інформаційної підтримки (онлайн/офлайн, групові/індивідуальні):
- Сільське господарство:
- Птахівництво, розведення корів та виготовлення молочної продукції, свинарство, козівництво, кролівництво, бджільництво.
- Тепличне господарство, вирощування овочів, фруктів, квітів тощо.
- Послуги:
- Виготовлення хліба, десертів, напівфабрикатів.
- Пошиття та ремонт одягу, ремесла, будівництво, ремонт, послуги краси тощо.
- Основи продажів та маркетингу
- Цифрова грамотність
- Фінансова грамотність (особиста та для власної справи).
- Юридична підтримка для власної справи
- Мінна безпека та безпека під час надзвичайних ситуацій
- Психологічна підтримка
Фінансова підтримка передбачає покриття наступних витрат організації на забезпечення імплементації проєкту, наприклад:
1) кадрові ресурси (менеджер/ка проєкту, бухгалтер/ка та ін.);
2) тренери/ки, експерти/ки, консультанти/ки;
3) експлуатаційні витрати (офісне приладдя, інтернет, мобільний зв’язок);
4) технічне устаткування (комп’ютери, принтер та ін.);
5) транспортні витрати та проживання проєктної команди;
6) матеріали для проведення тренінгів, оренда приміщень для заходів, послуги харчування учасників;
7) друковані матеріали (футболки, блокноти, посібники та ін.).
Фінансова підтримка оренди адміністративних приміщень НЕ передбачена умовами конкурсу.
Загальні вимоги до розподілення витрат:
- Програмні витрати повинні складати не менше 75% загального бюджету, адміністративні витрати – не більше 25%;
Точна сума гранту визначатиметься ACTED з урахуванням змісту проекту, а також рівня організаційного розвитку організації. Ми залишаємо за собою право контактувати з відібраними кандидатами.
Умовами донора передбачено, що частина коштів гранту (до 10%) може бути використана для організаційного розвитку та зміцнення спроможностей партнерської організації, на її розсудок.
Критерії вибору партнерів проєкту:
- Відповідність анкети організації меті та пріоритетам цього оголошення.
- Організація має бути зареєстрованою відповідно до чинного законодавства та мати чітку організаційну структуру, активних членів, співробітників та волонтерів, які залучені до її діяльності.
- Орієнтація діяльності на підтримку економічного розвитку населення.
- Наявність чіткого плану діяльності центру консультування та інформаційної підтримки, включаючи:
- Проєктну пропозицію;
- Бюджетну пропозицію.
- Досвід управління грантами, підтверджений переконливими прикладами.
Етапи конкурсу:
Етап 1: Подання інформації про організацію
Етап 2: Подання проєктної пропозиції та бюджету
Етап 3: Валідаційний візит представників Acted
Для участі у Етапі 1 просимо заповнити Annex 1 BAC та надіслати на адресу: [email protected]
У темі листа необхідно зазначити: «Назва вашої організації. Business Advisory Center».
Термін подачі заявки на Етап 1 до 03 лютого 2024 року (включно).
УВАГА! Усі вкладені файли просимо надсилати виключно у форматі PDF.
Звертайтеся за додатковою інформацією у будні дні (10:00-16:00) по телефону: +380 63 453 57 76.
Фахівець з партнерських відносин, Микола