Відкритий тендер із закупівлі послуг з організації заходів
Громадська організація «Асоціація демократичного розвитку» в межах договору про реалізацію проєкту «Засоби до існування +: економічна інтеграція внутрішньо переміщених осіб та осіб, які постраждали від конфлікту», «Механізм відновлення та розширення можливостей Громади (HREF)», «Вирішення нагальних і постійних гуманітарних потреб постраждалого від війни населення в Україні» Проєктний компонент: «Психосоціальна підтримка вразливих груп населення в громадах Чернігівської області» що фінансується Міжнародною організацією з міграції, згідно договора №UA10-2024-IP27.1 від 11.12.2024 року, оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг з організації наступних заходів: мистецькі групові заняття, тренінги з підвищення обізнаності MLI та розбудови потужностей, просвітницькі сесії MLI для учасників, які отримують засоби до існування та форум з обміну досвідом у Чернігівській області.
Дата оголошення про проведення тендеру: 20.01.2025 року
Термін подання тендерних пропозицій: 5 календарних днів
Предметом закупівлі є послуги з організації заходів у Чернігівській області, що включають у себе оренду приміщення, організацію кейтерінгу, організацію доїзду учасників до місця проведення заходів та відповідають чинному законодавству України.
Учасник визначає ціни з урахуванням всіх видів та обсягів наданих послуг, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, в т.ч. сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати. Якщо пропозиція Учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником.
Строк надання товарів/ послуг: включно до 10.04.2025 року від дати підписання Договору.
Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру:
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, можливість надати послугу у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки/надання послуг, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт). Учасник має бути не платником ПДВ.
Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі
(технічна специфікація)
Назва |
Од.вим |
кількість |
|
|
1. Послуга з організації мистецьких групових занять для 15 учасників/один захід у Сновській, Варвинській, Лосинівській, Новгород-Сіверській та Куликівській ТГ Чернігівської області, що включають в себе: - оренду конференц-залу з обладнанням; - організацію кава-брейку (15 учасників/один захід); - організацію доїзду учасників (5 осіб/ один захід) з населених пунктів громад до місця проведення заходу та у зворотньому напрямку. |
послуга |
60 |
2. Послуга з організації тренінгів з підвищення обізнаності MLI та розбудови потужностей для 15 учасників/один захід у Сновській, Варвинській, Лосинівській, Новгород-Сіверській та Куликівській ТГ Чернігівської області, що включають в себе: - оренду конференц-залу з обладнанням; - організацію кава-брейку (15 учасників/один захід); - організацію доїзду учасників (5 осіб/один захід) з населених пунктів громад до місця проведення заходу та у зворотньому напрямку. |
послуга |
10 |
|
3. Послуга з організації дводенного тренінгу у м. Чернігів для 10 учасників/один захід що включає в себе: - оренду конференц-залу з обладнанням (2 дні); - організацію харчування (Обід + кава-брейк 1 раз/день; для 10 учасників/захід) - організацію доїзду учасників та організацію поселення (10 осіб/захід) з населених пунктів Сновської, Варвинської, Лосинівської, Новгород-Сіверської та Куликівської ТГ Чернігівської області до місця проведення заходу та у зворотньому напрямку. |
послуга |
1 |
|
4. Послуги з організації інформаційної сесії для 25 учасників/один захід, що включає в себе: - організацію кава-брейку (25 учасників/інформаційна сесія); - організація доїзду фасилітаторів на місце проведення заходу і в зворотньому напрямку (2 фасилітатори/інформаційна сесія) |
послуга |
6 |
|
5. Послуга з організації форуму у м. Чернігів для 25 учасників/захід що включає в себе: - оренду конференц-залу з обладнанням; - організацію харчування (Обід + кава-брейк; для 25 учасників/захід) - організацію доїзду учасників з населених пунктів Сновської, Варвинської, Лосинівської, Новгород-Сіверської та Куликівської ТГ Чернігівської області до місця проведення заходу та у зворотньому напрямку. - оплату послуг модератора. - витрати на роздаткові матеріали. |
послуга |
1 |
Склад пакету документів пропозиції:
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус;
- Цінова пропозиція в довільні формі
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
- Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг
Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: [email protected] до 24.01.2025 року включно.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані на електронну пошту: [email protected].
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 12:00 години 25.01.2025 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 27.01.2025 року.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Додаткові застереження
Контактна особа: Наталія, телефон 050 551 62 57