Відкритий тендер із закупівлі канцелярського приладдя

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
demrozvitok

photo_2024-03-13_05-50-22
Відкритий тендер із закупівлі канцелярського приладдя

Громадська організація «Асоціація демократичного розвитку» в межах договору про реалізацію  проєкту «Засоби до існування +: економічна інтеграція внутрішньо переміщених осіб та осіб, які постраждали від конфлікту», «Механізм відновлення та розширення можливостей Громади (HREF)», «Вирішення нагальних і постійних гуманітарних потреб постраждалого від війни населення в Україні» Проєктний компонент: «Психосоціальна підтримка вразливих груп населення в громадах Чернігівської області» що фінансується Міжнародною організацією з міграції, згідно договора UA10-2024-IP27.1  від 11.12.2024 року, оголошує відкритий тендер на закупівлю канцелярського приладдя та послуг з заправки картриджей для: здійснення діяльності за проектом в офісі організації, проведення мистецьких групових занять, тренінгів з підвищення обізнаності MLI та розбудови потужностей, просвітницьких сесії MLI для учасників, які отримують засоби до існування та форуму з обміну досвідом у Чернігівській області.

Дата оголошення про проведення тендеру: 20. 01.2025 року

Термін подання тендерних пропозицій: 5  календарних днів

Предметом закупівлі є закупівля канцелярського приладдя та заправки картриджей для проведення заходів у Чернігівській області та відповідають чинному законодавству  України. 

Учасник визначає ціни з урахуванням всіх видів та обсягів закупівлі, що повинні бути поставлені/надані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, в т.ч. сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів/робіт/послуг, доставки, страхування,  інші витрати. Якщо пропозиція Учасника містить не всі матеріали/роботи згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам  закупівлі, та відхиляється Замовником.

Строк надання товарів/ послуг: включно до 10.04.2025 року від дати підписання Договору.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, можливість надати послугу/поставити товар у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки/надання послуг, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт). Учасник має бути не платником ПДВ.

Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі

(технічна специфікація)

 

Назва 

Од.вим

кількість

 

1. Закупівля необхідних канцелярських товарів для здійснення діяльності за nроєктом в офісі організації, витрати  на заправку картриджу, а саме:

Заправка картриджа Canon

 

 

послуга

 

 

 

4

8032-20A Блокнот на спіралі тверда обкл. А5 96 арк.№20

шт

12

Папір офісний А4 BLOOM ESSENTIAL 80г/м2, 500 арк.5901657000991

шт

12

BM.2312-10 Блок для нотаток 76х76мм, 100арк.,з клейким шаром, декор пастель (4кол.х25 арк.)4823078951052

шт

24

FR-1611 Блок паперу для нотаток 900 аркушів, 90х90мм, білий, не клеєний

PREMIUM

шт

12

ДК-96-A4 Книга ділова А4 96 арк. (192стор.),# обкл. твер. серія, “Figures

patterrn” 4 в. мікс4820242020736

шт

2

4123 Степлер 24/6 20 аркушів NОRМА металевий, червоний

шт

2

BM.4490-09 Розшивач скоб, сірий, BM.4490-094824004019365

шт

2

4241N Ножиці офісні 16,5 см NORMA прогумовані ергономічні

ручки8591662424102

шт

4

BM.4756 Чинка з контейнером BUROMAX4823078964052

шт

6

4200 Олівець чорнографітний 2B Superb Writer, з гумкою

шт

48

ab1097-02-a Ручка кулькова автоматична Earth Colors, 0.5 мм, синя4063276186034

шт

48

ASR1028-02-A Стержень масляний 1028, 0,7мм, 107 мм, синій4250266254891

шт

24

 

LT-707 Коректор-ручка “Ellott”, 8мл

шт

20

DP-902 Коректор стрічковий 5мм*12м DOMINIK6941682609027

шт

12

S1505 Маркер текстовий SCHNEIDER JOB 150, жовтий

шт

8

S1504 Маркер текстовий SCHNEIDER JOB 150, зелений

шт

8

S1506 Маркер текстовий SCHNEIDER JOB 150, помаранчевий

шт

8

S1503 Маркер текстовий SCHNEIDER JOB 150, синій

шт

8

BM.4402 Скоби для степлера №24/6 BUROMAX, 1000 шт.4824004000288

шт

6

2217-28n Скріпки 28мм, 100 шт. нікель

шт

10

BM.5304 Бiндер 25мм BUROMAX 12 шт.

пак

8

BM.5303 Бiндер 32мм BUROMAX 12 шт.4823078947536

пак

8

К16-104 Гумка кольорова Fancy, асорті4250804882470

шт

12

D2450-01 Закладка неонова 5 кольорів 12х45мм, 125 шт, прямокутна

шт

12

7113-A Клей-олівець 25г PVP AXENT4250266209471

шт

12

E41102 Кнопки-цвяшки 36шт., кольорові4044572411020

шт

6

FR-2050 Файл для документів , розмір А4+, товщина 50 мкм FRESH JUICE 100 шт./упак., глянець

шт

6

5262-06 Папка-швидкозшивач А4 NORMA 120/160 мкн, помаранчова, з

европерфорацією8591662526226

шт

48

D1714-30c Реєстратор односторонній AXENTi 75мм, салатовий4063276151803

шт

7

BM.3415-05 Папка-кліпборд А4 BUROMAX червона4824004001254

шт 

4

 

2. Закупівля канцелярського приладдя для проведення активностей під час заходу для 15 учасників/ один захід, всього 60 заходів. Канцелярське приладдя, необхідне для проведення мистецьких групових занять (Сновська, Варвинська, Лосинівська, Новгород-Сіверська, Куликівська ТГ) а саме:

   

ZB.1423 Альбом для малювання А4 20 аркушів на скобі ZiBi KIDS LINE 120

г/м24823078949981

шт

90

FR-20LK Блок паперу для фліпчарту 20 арк. Fresh Up, білий, 64 х 90 см.

шт

30

ZB.6604 Гуаш 12 кольрів, 20мл, ZB.66044824004027834

шт

450

9802-А Губка, маленька, асорті, 9802-А

шт

30

300/60 Гумка м’яка “Слон”, 300/608593539095347

шт

30

Набір кольорового паперу А4, 160 г/м2, 125 арк.

пач

30

Набір кольорового паперу А4, 80 г/м2, 250 арк. (10 кольорів по 25

аркушів)

пач

30

ВМ.0022-43 Набір магнітів, 30 мм, 4 шт.4823078951700

шт

30

2552-40-a Набір маркерів для дошки AXENT Whiteboard, 2 мм

круглий4063276225337

шт

30

O44418 Ножицi 15 cм OPTIMA, пласт. ручки з гум. вставками

шт

15

9003/100-A Олівець графітовий Axent HB 90034250266220278

шт

30

ZB.2414 Олівці кольорові KIDS LINE, 12 кольорів, ZB.24144823078932358

шт

450

ZB.2490 Пастель масляна, 12 кольорів4823078901989

шт

450

HP23-207 Підкладка настільна KITE 42,5×29см4063276209467

шт

15

ZB.3100-15 Підставка для ручок кругла 90х90х100мм, металева,

салатовий4824004022990

шт

15

34SL7712-12 Пластилін супер-легкий 12 кольори,12 гр, OPP

шт

450

ZB.6901-15 Стакан-непроливайка, подвійний, салатовий,

ZB.6901-154824004042844

шт

15

ZB.6559-15 Фарби аквар. 12 кол., пласт./кор., з пензлем., салатовий, KIDS

Line4823078922120

шт

450

7550/12 ТП Фломастери 7550/12 ТП, набір 12 шт.8595013626269

шт

450

BM.2298-00 Блок паперу для фліпчартів, 30 арк., 64 х 90 см.

поліетилен4823078923790

шт

30

ZB.6910-15 Дощечка для пластиліна, 3 стека, салатовий,

ZB.6910-154823078946836

шт

15

ZB.1834 Фоаміран кольор., А4, 10 л. – 10 кол. 1 мм, KIDS Line 450 шт

шт

450

ZB.6101 Клей ПВА 40 мл. з пензликом4824004032098 

шт

450

 

3. Закупівля канцелярського приладдя для проведення активностей під час заходу для 15 учасників/ один захід. Всього 10 заходів. Витрати на канцелярське приладдя, необхідне для організації тренінгів з підвищення обізнаності MLI та розбудови потужностей (Сновська, Варвинська, Лосинівська, Новгород-Сіверська, Куликівська ТГ) а саме:

   

8032-16A Блокнот на спіралі тверда обкл. А5 96 арк.№16

шт

150

BM.8363-01 Ручка масляна, 0,5 мм, Rubber Touch, асорті корпусів, сині

чорнила4823078982834

шт

150

BM.2298-00 Блок паперу для фліпчартів, 30 арк., 64 х 90 см.

поліетилен4823078923790

шт

20

1505-22-A Папка на гумках В5 AXENT прозора, синя4250266232639

шт

150

2552-40-a Набір маркерів для дошки AXENT Whiteboard, 2 мм

круглий4063276225337

шт

20

9805-А Губка для дошок, велика, асорті, 9805-А

шт

10

 

2489 Магніти “Смайлики” 3,5 см JO 10шт/уп

шт

10

BM.2362-99 Блок для нотаток “Серце”, 50 арк., асорті, неон,

шт

150

2330-02-A Блок паперу з клейким шаром 100×150 мм, 100 листів, клітинка 

шт

150

Папір офісний А4 COMMUNICATOR BASIC, 80г/м2, 500

арк.9003974447711

шт

10

 

Склад пакету документів пропозиції:

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Цінова  пропозиція в довільні формі

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: [email protected] до 24.01.2025 року включно. 

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані на електронну пошту:[email protected].

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 12:00 години 25.01.2025 року, розгляду не підлягатимуть. 

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 27.01.2025 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Контактна особа: Наталія, телефон 050 551 62 57


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю медичних препаратів та товарів медичного призначення

Школа Державної компенсації підприємствам за працевлаштування ВПО

Відкритий тендер із закупівлі послуг з організації заходів

Тендер (повторно) на надання послуг з розробки документації щодо встановлення меж 20 ТГ

Тендер на закупівлю обладнання для DTF друку