Місцева закупівля з ремонту оргтехніки
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення процедури закупівлі
(далі – «Оголошення»)
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю з ремонту оргтехніки.
Предмет закупівлі: ремонт оргтехніки (перелік, найменування та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).
Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється в рамках проекту: “дАРТс (діагностика, АРТ, супровід) – досягнення цілей” з МБФ «Альянс громадського здоров’я», який реалізуються відповідно до договору про надання субгранту № 24-CDC-24-25.
Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.
Термін надання послуг:
по вересень 2025 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та ремонт оргтехніки.
№ П/П |
ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ¹ |
ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ |
1. |
Надання послуг згідно опису в Ціновій пропозиції. |
Цінова пропозиція. |
2. |
Безготівковий розрахунок. |
Цінова пропозиція. |
3. |
Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору). |
Цінова пропозиція. |
4. |
Місце надання послуг. |
Місто Полтава, пров. Братів Шеметів, 17-А та вул. Героїв України, 30. |
5. |
Відпуск товарів без ПДВ. |
Цінова пропозиція. |
6. |
Якщо техніку необхідно доставити до сервісного центру, то поставка повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника. |
Цінова пропозиція. |
7. |
Наявність сервісного центру в м. Полтава. |
Цінова пропозиція. |
№ П/П |
ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ² |
ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ |
1. |
Право на здійснення підприємницької діяльності.
|
|
Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу.
Список вказаних послуг у Ціновій пропозиції не є остаточним і може змінюватись протягом дії угоди.
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
- Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
- Копії:
- Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Свідоцтва про сплату єдиного податку;
- Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
- Статуту (для юридичних осіб).
- Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
- Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, пров. Братів Шеметів, 17-А.
Моб. 0665534705.
e-mail: [email protected].
Цінові пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів 17-А.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
«28» січня 2025 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.