Місцева закупівля з ремонту оргтехніки

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
yuliiabardysh

prostirtender_tender_ntylth(3)
Місцева закупівля з ремонту оргтехніки

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю з ремонту оргтехніки.

Предмет закупівлі: ремонт оргтехніки (перелік, найменування та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється в рамках проекту: “дАРТс (діагностика, АРТ, супровід) – досягнення цілей” з МБФ «Альянс громадського здоров’я», який реалізуються відповідно до договору про надання субгранту № 24-CDC-24-25.

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників. 

Термін надання послуг:

по вересень 2025 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та ремонт оргтехніки.

№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ 

ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ¹

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1.

Надання послуг згідно опису в Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Місце надання послуг.

Місто Полтава, пров. Братів Шеметів, 17-А та вул. Героїв України, 30.

5.

Відпуск товарів без ПДВ.

Цінова пропозиція.

6.

Якщо техніку необхідно доставити до сервісного центру, то поставка повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника.

Цінова пропозиція.

7.

Наявність сервісного центру в м. Полтава.

Цінова пропозиція.

 

№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ²

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 
  • Копія Свідоцтва про сплату єдиного податку; 
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.; 
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу.

Список вказаних послуг у Ціновій пропозиції не є остаточним і може змінюватись протягом дії угоди.

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  1. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  • Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  • Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
  • Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками: 

Єфімова Ірина, пров. Братів Шеметів, 17-А.

Моб. 0665534705.

e-mail: [email protected].

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів 17-А.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників: 

«28» січня 2025 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на проведення онлайн консультацій за двома темами

Конкурс на закупівлю ноутбуків

Грантова та Навчальна програми Агро-бізнес навичок

Стартап Акселератор та бізнес-гранти для відновлення або відкриття власної справи

Request for Proposals Independent fit and proper assessment of the National Securities and Stock Market Commission / Запит на пропозицію Незалежна оцінка відповідності та належності Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку

Тендер на розробку айдентики проєкту та брендбуку проєктів