Молодший фахівець/фахівчиня проекту з соціально-правового захисту

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
anna.mukhina

prostirjob_vacancy_dfrfycsz(2)
Молодший фахівець/фахівчиня проекту з соціально-правового захисту

Данська рада у справах біженців (ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка просуває та підтримує довгострокові рішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Наразі DRC шукає Молодшого фахівеця/фахівчиню проекту з соціально-правового захисту для реалізації своєї діяльності в Харківській області.  

Про роботу:

Під керівництвом Провідного фахівця проекту з соціально-правового захисту та Керівника групи, Молодший фахівець/фахівчиня проекту з соціально-правового захисту буде здійснювати заходи з моніторингу в сфері соцзахисту належної якості, проводити інформаційні сесії та надавати ключові повідомлення, виявляти та підтримувати осіб, що перебувають в групі ризику, а також проводити заходи з соціально-правового захисту на рівні громад, в разі необхідності. Молодший фахівець/фахівчиня буде тісно співпрацювати з громадами, організаціями громадянського суспільства (ОГС) та державними службами для виявлення вразливих осіб, які потребують підтримки, картування послуг та обміну інформацією про доступні послуги.

Основні обов’язки 

Під керівництвом Провідного фахівця проекту з соціально-правового захисту та Керівника групи, Молодший фахівець/фахівчиня проекту з соціально-правового захисту буде: 

  • Впроваджувати програмні заходи, пов’язані з діяльністю з моніторингу у сфері соціально-правового захисту, таких як опитування домогосподарств та інтерв’ю з ключовими представниками громад.
  • Здійснювати картування послуг для визначення доступних соцпослуг у громадах. Налагоджувати та підтримувати відносини з відповідними державними та недержавними надавачами соцпослуг для підтримки безпечних перенаправлень.
  • Визначати та здійснювати обмін інформацією з Провідним фахівцем проекту з соціально-правового захисту та Керівником групи щодо ризиків захисту та потреб у моніторингу у визначених територіях. Забезпечувати збір як кількісної, так і якісної інформації та даних за допомогою різних інструментів моніторингу в сфері соцзахисту.
  • Проводити індивідуальні оцінки особливо вразливих осіб або осіб з особливими ризиками в сфері соцзахисту для надання допомоги в індивідуальному соцзахисті, грошових коштів для соцзахисту та перенаправлень на отримання соцпослуг.
  • Організовувати та проводити інформаційні заходи, включаючи поширення ключових повідомлень, розповсюдження інформаційних матеріалів та проведення інформаційних сесій з урахуванням потреб, визначених за допомогою моніторингу в сфері соцзахисту.
  • Проводити регулярні зустрічі з громадськими об’єднаннями/спільнотами та допомагати у розробці “планів дій громади” для вирішення проблем в сфері соцзахисту. Нарощувати потенціал місцевих суб’єктів та ключових представників громад з ключових питань, таких як актуалізація соцзахисту та безпечні перенаправлення.
  • Сприяти підвищенню якості підходу DRC, орієнтованого на громади, шляхом ефективного виявлення та координації з зацікавленими сторонами в громадах, ключовими носіями інформації та представниками громад. 
  • Мобілізовувати та розвивати міцні зв’язки з громадами шляхом послідовної взаємодії з громадськими структурами та дотримання гідних, культурно чутливих підходів. Підтримувати громадські структури шляхом сприяння змістовному діалогу з групами та наставництва учасників для самовизначення проблем соцзахисту, які впливають на їхні громади.
  • Координація з іншими підрозділами в DRC для полегшення перенаправлень на отримання соцпослуг та обміну інформацією. 
  • Будь-які інші обов’язки, які можуть бути покладені Керівником групи/ Менеджером із соціально-правового захисту, що мають відношення до досягнення цілей соціально-правового захисту. 

Про вас

Для успішного виконання цієї ролі ми очікуємо, що ви матимете значний інтерес або досвід роботи з ВПО та населенням, яке постраждало від конфлікту, а також здатність ефективно та з емпатією спілкуватися з людьми, які перебувають у складних життєвих обставинах. Ви повинні володіти відмінними організаційними, аналітичними та комунікативними навичками, а також мати сильне почуття особистої доброчесності та дотримуватися принципів конфіденційності й етичних стандартів.

Обов’язкові вимоги:

  • Готовність працювати з чутливими темами та людьми, які перебувають у стресових ситуаціях.
  • Відмінні міжособистісні та комунікативні навички, включно зі здатністю ефективно працювати з вразливими людьми, членами команди та зацікавленими сторонами з різним досвідом.
  • Сильні аналітичні навички та вміння писати звіти.
  • Відмінні організаційні навички та вміння управляти часом, здатність розставляти пріоритети та виконувати кілька завдань одночасно.
  • Сильне почуття особистої доброчесності та розуміння принципів конфіденційності й етики.
  • Володіння Microsoft Office, Internet Explorer, Outlook/Exchange та операційними системами Windows.
  • Вільне володіння українською мовою.
  • Завершена середня освіта або відповідний рівень досвіду. Перевагою буде навчання у закладах вищої освіти.

Бажано:

  • Знання основ соціальної роботи.
  • Знання англійської мови.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ: 

Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.

Співпраця: Залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.

Вміння взяти на себе ініціативу: Взяття на себе відповідальності та ініціативи з одночасним прагненням до інновацій.

Спілкування: Слухати і говорити ефективно і чесно.

Демонструвати доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань. 

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: Контракт з відкритою датою після успішного завершення початкового 3-місячного випробувального терміну.
  • Рівень: I 
  • Місце виконання обов’язків: Харків
  • Дата початку: Якомога швидше 
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.  

Процес подання резюме:

Усі кандидати повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою. 

Щоб відгукнутися, натисніть ТУТ 

Резюме, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть. 

Кінцевий термін подачі резюме: 04.02.2025. 

Резюме будуть розглядатися на постійній основі, закликаємо кваліфікованих кандидатів подавати резюме якомога швидше. ДРБ залишає за собою право закрити вакансію раніше зазначеної дати закриття, якщо буде знайдено відповідного кандидата.


Останні публікації цього розділу:

Менеджер/ка з комплаєнсу

Спеціаліст/ка із запобігання сексуальній експлуатації та насильству (PSEA)

Менеджер/ка з моніторингу та оцінки

Послуги закупівельника/ці проєкту

Заступник/ця менеджера програми

Психолог/иня