Закупівля послуг з організації заходу в період лютий-березень 2025
Період надання послуги: З моменту укладання договору та до 31.03.2025 року.
Місце надання послуги: м. Луцьк (Волинська область)
Умови надання послуги:
- Послуги з бронювання готелів мають надаватися з 9:00 до 20:00, в тому числі у вихідні дні.
- Квитки будуть надаватися протягом 30 календарних днів на компенсацію з дати проведення заходу.
- Постачальник має визначити менеджера, який буде комунікувати з представниками Замовника.
- Вартість послуг є фіксованою та не підлягає зміні протягом дії договору.
- Ціна пропозиції має включати в себе комісію учасника, сплату усіх податків і зборів, будь-яких обов’язкових платежів, сервісних зборів, в тому числі, але не виключно, за банківські послуги, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником.
Учасник має право подаватись на один чи декілька лотів.
Документи, що необхідно надати Учаснику для підтвердження своєї відповідності:
- Скан-копія виписки з Єдиного державного реєстру;
- Скан-копія документу про статус платника податків;
- Цінова пропозиція (Додаток №1 до Тендерного Оголошення), відсканований, з підписом/печаткою (за наявності) керівника;
- Цінова пропозиція (Додаток №1 до Тендерного Оголошення), у форматі Word (для опрацювання наданої інформації);
- Технічне завдання ЛОТ 1 (Додаток № 2 до Тендерного Оголошення) відсканований, з підписом/печаткою (за наявності) керівника;
- Технічне завдання ЛОТ 2 (Додаток № 3 до Тендерного Оголошення) відсканований, з підписом/печаткою (за наявності) керівника;
- Лист-згода з «Умовами надання послуги» відповідно до п.7 Тендерного Оголошення;
- Досвід в організації заходів подібного рівня – за наявності надати підтверджуючі документи, а саме: рекомендаційні листи, фотозвіти, договори, портфоліо тощо (буде вважатися перевагою та оцінюватися, як неціновий критерій закупівлі);
- Інші документи, які Учасник вважає за потрібне.
Умови участі:
Учасник, зацікавлений у наданні послуг, повинен бути суб’єктом підприємницької діяльності та володіти необхідними ліцензіями та дозволами для здійснення відповідної діяльності (якщо вони передбачені законодавством). Учасники повинні мати досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для надання послуг.
Цінові пропозиції приймаються з 28.01.2025 до 05.02.2025 включно до 17:00 год.
Пропозиції, що частково відповідають або не відповідають тендерному оголошенню, автоматично відхиляються та не розглядаються Замовником.
1_ТО_організація заходів 3.1.1 та 3.1.2 1
Якщо ви відповідаєте вимогам, запрошуємо приєднатися до нашої команди!
Пропозиції необхідно надсилати на імейл [email protected]
МБО БФ «СОС Дитячі Містечка» Україна робить все можливе, щоб у всіх видах діяльності, які ми здійснюємо, діти та молодь були в безпеці, їхні права були захищені, а до них ставилися з гідністю та повагою. У своїй діяльності ми дотримуємось принципу абсолютної нетерпимості до будь-якої форми насильства над дітьми, нехтування їхніми потребами та їхньої експлуатації. Тому, наш процес відбору співробітників (підрядників) передбачає перевірку даних кандидата та його ознайомлення із стандартами захисту дітей та молоді. Подаючи заявку, кандидат підтверджує своє розуміння даних закупівельних процедур.