Тендер на закупівлю логістичних послуг з організації тренінгу

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
NataliaZhdanova

prostirtender_tender_ntylth(3)
Тендер на закупівлю логістичних послуг з організації тренінгу

Благодійна організація «ТБ ЛЮДИ УКРАЇНИ» (далі — «Організація») оголошує конкурсні торги (тендер) на закупівлю логістичних послуг з організації тренінгу для представників ОГС та громад «Ефективне планування програм охорони здоров’я».

Джерело фінансування закупівлі — Дана закупівля здійснюється в рамках проєкту «Довгострокова технічна підтримка в рамках СРЖ 2024-2026», який реалізується за підтримки Європейської коаліції з боротьби ТБ

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.

Кінцевий термін подачі цінових пропозицій: 18:00 06.02.2025 р

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг: Лютий 2025 року (за потребою організатора закупівлі — БО «ТБ ЛЮДИ УКРАЇНИ»).          

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та надання логістичних послуг з організації тренінгу для представників ОГС та громад «Ефективне планування програм охорони здоров’я».

 

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі1 Документи, які підтверджують відповідність вимогам
Надання послуг згідно вимог, які зазначені у Попередньому кошторисі. Попередній кошторис
Безготівковий розрахунок Попередній кошторис
Надання послуг без ПДВ Попередній кошторис
Фіксована вартість послуг (не менше ніж 60 днів з дати підписання договору). Попередній кошторис

 

ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ2 ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ
Право на здійснення підприємницької діяльності

1. Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);

2. Фізична особа – підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та копію діючої ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується). 

3. Фізична особа – підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).

ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ

  1. Пропозиція подається у формі офіційної пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні.
  2. Заповнений Попередній кошторис — з чітким дотриманням технічних характеристик. 
  3. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  1. Також, просимо додати до Вашої пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення пропозиції учасника:

  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.
  4. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: закупівля здійснюється без ПДВ. Платникам ПДВ необхідно надати в пакет документів гарантійний лист про погодження пройти процедуру звільнення від ПДВ згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні. Закупівля вважається такою, що відбулась, якщо отримано щонайменше три пропозиції від постачальників. 
  5. Строк дії пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

 

Зверніть увагу: цінову пропозицію необхідно подавати на електронну пошту [email protected] з обов’язковою копією на [email protected]!

1. Невідповідність хоча б одній з технічних та технічних вимог тендерної пропозиції учасника призводить до автоматичної повної дискваліфікації такої тендерної пропозиції.
2. Пропозиції, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам, будуть оцінюватись за критеріями оцінки


Останні публікації цього розділу:

Запрошення до участі у тендері на послуги супервізорів мобільних бригад та кейс-менеджерів (CARE&GFFO)

Запрошення до участі у міжнародному тендері на послуги фасилітаторів / CALL FOR TENDER (CARE&GFFO)

Розпочато відбір громад для участі в конкурсі ініціатив

Тендер № Q1-FA-T23 на проведення тренінгів HEAT протягом 2025 року

Запит цінових пропозицій на закупівлю послуг проєктного/ої менеджера/ки в рамках проєкту CARE&GFFO

Запит цінових пропозицій на закупівлю послуг програмного(ої) координатора(ки) в рамках проєкту CARE&GFFO