Програма “Управління проєктами, як вірно побудувати роботу, щоб проєкти були успішними”

Початок: 06.02.2025 о 10:00
Закінчення: 06.02.2025 о 16:00
Адреса: Київ,
Місце: уточнюється

+06-07
Програма “Управління проєктами, як вірно побудувати роботу, щоб проєкти були успішними”

Хочете, щоб ваші проєкти завжди були успішними? Тоді цей практикум саме для вас!

Успіх проєктів – це результат правильного підходу до планування, виконання та контролю. Якщо ви хочете навчитися керувати проєктами так, щоб вони завжди досягали своїх цілей, запрошуємо вас на авторський практикум від Аудиторської компанії Compass Group!

Що чекає на вас?

  • Практичні кейси з реального досвіду.
  • Глибоке розуміння проектної та фінансової діяльності.
  • Покрокові стратегії, які дозволяють уникнути помилок і максимально ефективно виконувати проєкти.

Всі учасники отримають не лише теоретичні знання, але й набудуть практичних навичок, які зможуть застосувати в своїй роботі вже наступного дня.

Програма заходу:

1 день 

Блок перший (теоретична частина):

  1. Життєвий цикл проєкту і стратегія діяльності неприбуткової організації.
  2. Модель проєктної діяльності.
  3. Податкові правила і статутні вимоги, коли проєкт не вигідний для організації.
  4. Основні ризики, які потрібно проконтролювати при подачі грантової заявки і при укладанні договорів на виконання проєктів.
  5. Правила та процедури управління проєктною діяльністю, що повинні регламентувати.
  6. Тендерні процедури в проєктній діяльності.

Блок другий (практична частина):

  1. Формуємо графік виконання проєкту.
  2. Формуємо команду проекту під графік проєкту (кількість, зайнятість, оплату) та організаційну структуру проєкту.
  3. Розраховуємо податкове навантаження при різних формах співпраці з персоналом.
  4. Формуємо Work breakdown structure (WBS ) для проєктної діяльності.

2 день 

Блок перший (теоретична частина):

  1. Фінансове управління в проєктній діяльності.
  2. Принципи дозволеності витрат і основні вимоги фінансуючих сторін.
  3. Доходи та витрати, основні податкові правила, які потрібно планувати в проєкті.
  4. Прямі та непрямі витрати, правила розподілу витрат.
  5. Фінансові питання, які потрібно контролювати нефінансовому менеджеру.
  6. Фінансування за фіксованою ціною, що це за вид грантів.
  • Як скласти графік виконання та погодити графік фінансування даного проєкту.
  • Як звітуватись за даним видом проєктів.
  1. Власний внесок в проєкт.

Блок другий (практична частина):

1. Складаємо бюджет проєкту і плануємо документальне звітування за видами витрат:

  • Заробітна плата;
  • Залучені консультанти;
  • Витрати на закупівлі;
  • Робота з бенефіціарами;
  • Витрати на відрядження;
  • Робота за субгрантингом;
  • Витрати на заходи;
  • Інші види витрат.

2. Узгоджуємо робочий план проєкту з рухом грошових коштів за проєктом, аналізуємо касові розриви і вносимо зміни до графіку робіт.

3. Визначаємо основні точки контролю і питання, які узгоджуємо з донором.

4. Правила закриття проєкту і як пройти аудит. 

Дата проведення:

КИЇВ  – 06 та 07 лютого 2025 року

Час: 10:00-17:00+

Детальніше про умови участі

Даний захід також може бути проведений  в корпоративному форматі для вашої організації.

Практикум буде проводити Лариса Шкурка 

  • Керуюча партнерка  Compass Group;
  • Сертифікована аудиторка;
  • Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
  • Податкова  експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.