Тендер на закупівлю послуг з організації та логістичного супровіду офлайн заходу
Громадська організація «Асоціація працівників системи охорони здоров’я України «Медичні лідери»оголошує тендер на закупівлю послуг з організації та логістичного супровіду офлайн заходу для проведення дводенного офлайн заходу у межах Проєкту «Розбудова якісної системи психологічної допомоги постраждалим від вибухонебезпечних предметів у медичних закладах України», який реалізується за підтримки Програми розвитку ООН.
До участі у тендері запрошуються юридичні особи та фізичні особи – підприємці, які мають відповідні КВЕДи та досвід надання зазначених послуг.
Послуги з організації заходів можуть передбачати, проте не обмежуватися наступним:
- підбір місця для проведення заходу;
- оренда приміщення та необхідного обладнання для проведення заходу;
- організація проживання та харчування модераторок та учасниць/-ків;
- організація трансферу учасниць/-ків до ДЗ “Центр психічного здоров’я та реабілітації ветеранів «Лісова Поляна» (м. Київ) та назад
- компенсація вартості проїзду учасницям/-кам заходу (з Миколаївською та Харківської областей);
- пошук та комунікація з підрядниками щодо організації заходів;
- погоджувати з Замовником вибір постачальників послуг;
- подання заключного фінансового звіту про проведення заходу, що включає копії підтверджуючих документів тощо;
- Повне технічне завдання — тут.
Дати проведення заходу: 27-28 лютого 2025 року.
Критерії вибору локації:
- Розташування у Пущі-Водиці, м. Києві або прилеглих населених пунктах, з відстанню до 40 хвилин їзди автобусом до «Лісової Поляни».
- Зручне сполучення зі станціями метро.
Учасник, який має намір взяти участь у тендері, повинен надати такий перелік документів:
- Копії документів (копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, актуального на дату проведення тендеру; свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або витягу з реєстру платників єдиного податку; документ, що підтверджує повноваження підписанта);
- Заповнену Тендерну пропозицію із детальним описом усіх послуг та їхньої вартості з урахуванням всіх зборів, комісій та податків, умов оплати;
- Меню кава-пауз, обідів та вечері;
- Інформацію про досвід роботи;
- Письмові рекомендації від попередніх клієнтів з зазначенням їх контактів;
- Інформацію про досвід роботи з неприбутковими організаціями (за наявності).
Вимоги до оформлення та подання тендерних пропозицій:
- Тендерні пропозиції мають бути підготовлені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасниці/-ка та засвідчені печаткою (за наявності).
- Пропозиції необхідно надіслати у вигляді сканованих копій документів, а також у електронному форматі на електронну адресу: [email protected].
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
До участі в оцінці тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам Технічного завдання та цього Оголошення.
Критерії визначення переможця:
- Вартість;
- Досвід роботи;
- Умови оплати;
- Здатність забезпечити надання послуг, зазначених замовником, у визначені дати та локації, що повністю відповідають встановленим критеріям замовника.
*Якщо всі пропозиції будуть виходити за наявний бюджет, замовник залишає за собою право перемовин з переможцем з метою зменшення вартості за рахунок зміни умов.
Листи із пропозиціями мають бути надіслані на електронну пошту [email protected] до 12:00 11 лютого 2025 року (в темі листа зазначити «Тендер на логістичний супровід»).