Організаційний менеджер (-ка), помічник (-ця) керівника
Антикорупційний центр “Межа” шукає в команду оргменеджера (-ку)/помічника (-цю) керівника.
Основні обов’язки:
- планування, координація робочих зустрічей та участь в організації заходів;
- координація закордонних відряджень;
- участь у підготовці та веденні проектної документації;
- підготовка документів, звітності, робочих матеріалів;
- ділове листування та комунікація з партнерами;
- комунікація з організаційних питань, забезпечення життєдіяльності офісу;
- виконання інших операційних заходів та доручень керівництва.
Наш (-а) кандидат (-ка):
- має вищу освіту, релевантний досвід роботи;
- володіє англійською на рівні від B2 і вище;
- досвід ведення документації та проєктів у громадських організаціях – буде перевагою;
- відмінні письмові (розробка документів), презентаційні навички та навички планування;
- високі організаційні здібності.
Ми пропонуємо:
- оплату за результатами співбесіди;
- full-time зайнятість;
- роботу з офісу в центрі Києва, 1 день на тиждень – дистанційний;
- співпрацю на умовах контракту з ФОП;
- дружній та креативний колектив.
Наші переваги:
- можливість долучитися до проєктів, які впливають на зміни в країні, та корисних ініціатив;
- регулярний перегляд оплати в залежності від ефективності та особистого вкладу;
- свобода для реалізації вашої креативності та ідей;
- команда, націлена на спільний результат;
- комфортний офіс в центрі Києва (зі смачною кавою);
- нульова толерантність до корупції та будь-яких проявів дискримінації.
Ваші резюме та портфоліо надсилайте на [email protected]. У темі листа обов’язково зазначте “Організаційний менеджер”.
Чекаємо на ваші резюме!