Обрання постачальника дороговартісних обстежень клієнтів проєкту (КТ/МРТ) м. Полтаві

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
yuliiabardysh

tender_ntylth8
Обрання постачальника дороговартісних обстежень клієнтів проєкту (КТ/МРТ) м. Полтаві

 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

 

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує закупівлю на обрання постачальника дороговартісних обстежень клієнтів проєкту (КТ/МРТ) в                                м. Полтаві, в рамках проекту: “дАРТс (діагностика, АРТ, супровід) – досягнення цілей” з МБФ «Альянс громадського здоров’я», який реалізуються відповідно до договору про надання субгранту № 24-CDC-24-25.

 

Предмет закупівлі: дороговартісні обстеження клієнтів проєкту (КТ/МРТ).

 

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

(за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

 

№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1.

- Діагностика методом КТ;

- діагностика методом МРТ.

Технічні вимоги вказані у Ціновій пропозиція.

2.

Розрахунок.

Оплата за послугу здійснюються в межах відповідних асигнувань, в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після надходження рахунку.

100% – оплата після отримання рахунку-фактури.

3.

Відпуск послуг без ПДВ.

Цінова пропозиція.

  4.

Вимоги до учасника.

Учасник повинен надавати комплексну послугу у сфері мед. діагностики.

Забезпечити надання послуг протягом 5 робочих днів з моменту звернення клієнта Замовника.

Результати обстежень повинні видаватися пацієнту у вигляді графічного зображення, у вигляді рентген. плівки з описом результатів обстеження та на електронному носії, в залежності від методу діагностики.

5.

Умови постачання товарів, надання послуг або виконання робіт.

Обстеження повинні проводитись в                  м. Полтава.

Обстеження повинні проводитись якісно та кваліфікованими спеціалістами. 

Обов’язкова присутність лікаря під час обстеження (залежно від стану хворого).

 

№ П/П

ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку; 
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.; 
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

Послуги та обсяги закупівлі, які вказані у Ціновій пропозиції, є орієнтовні!!!

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції!

 

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).
  1. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

 

  • Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  • Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
  • Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

 

 

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками: 

Єфімова Ірина, пров. Братів Шеметів, 17-А.

Моб. 0665534705.

e-mail: [email protected].

 

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів 17-А.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.                    до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

 

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників: 

«13» лютого 2025 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер на закупівлю бронежилетів та шоломів

Європейська школа Східного партнерства у Тбілісі: триває подача заявок на стипендію

Запит цінових пропозицій RFQ-UKR-00339734 Друковані матеріали

Конкурс на пошук 2х постачальників послуг з проведення тренінгів «Менеджмент волонтерських програм»

Закупівля послуг копірайтингу в межах ведення адвокаційної кампанії

Закупівля послуг створення та впровадження інформкампанії в національних ЗМІ