Консультаційні послуги асистента/ки проєкту в місті Кривий Ріг

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Merezha KR

онлайн вебінар тренінг rene-ranisch-zBoK4-I1XUM-unsplash
Консультаційні послуги асистента/ки проєкту в місті Кривий Ріг

Благодійна організація «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» ДНІПРОВСЬКИЙ РЕГІОН» (далі – Замовник) для реалізації проекту «Прискорення прогресу у зменшенні тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції в Дніпропетровській області» за фінансової підтримки Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією», що виконується за договором про надання субгранту №007-GF-24 від 02.01.2024 р., укладеним між БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» і «Замовником» оголошує конкурсну закупівлю консультаційних послуг асистента проекту

І. Орієнтовний перелік послуг:

 

Консультативний супровід надавачів послуг, щодо впровадження відповідних стандартів, а саме: СОП, маршрутів пацієнтів до сайтів для діагностики ВІЛ, ТБ, гепатитів;

 

Консультування соціальних працівників про основні цілі та завдання, ключові вимоги до реалізації проєктної діяльності в рамках напрямку;

 

Консультативний супровід з вирішення поточних проблем та корегування діяльності для досягнення належних результатів в рамках проєкту;

 

Представництво Замовника серед міжнародної та національної мережі партнерських НУО за напрямками проєкту

5.

Консультативна допомога керівнику напряму (консультанту з операційного планування напрямку) в плануванні, організації та контролі виконання проєктних завдань.

6.

Консультування щодо організації та участі у зустрічах, презентаціях та інших заходах проєкту, оформлення протоколів зустрічей, організації логістики (конференц-послуг)

7.

Підтримка координації із відповідними співробітниками донорської організації, державних інституцій та партнерських організацій

8.

Організація, забезпечення та адміністрування заходів за проєктами, включаючи конференції, семінари та зустрічі

9.

Збір та аналіз даних, підготовка проміжних, календарних звітів за проєктом: кількісних показників компонентів проекту, бенефіціарів, оформлення історій успіху

10.

Фіналізація діяльності за проєктом, виконання внутрішніх та зовнішніх звірок з усіма залученими у проект учасниками.

11.

Робота з кореспонденцією, підготовка офіційних листів, запитів на публічну інформацію та відповідей, ведення діловодства

12.

Відповідати на телефонні дзвінки та переадресовувати їх відповідним співробітникам.

 

Загальна кількість послуг – не визначається, послуги надаються протягом терміну дії договору з розрахунку 1480 годин на рік.

  1. Термін надання послуг: з моменту укладення договору по 31.12.2025 р.

IІІ. Умови здійснення оплати: оплата послуг здійснюється після надання певної кількості послуг протягом місяця та підписання Акту про надання послуг. Очікується, що всі витрати, пов’язані із наданням послуг в рамках даного конкурсу, надавач послуг здійснює за власний рахунок.

ІV. Кваліфікаційні вимоги

Вимоги до учасників:

Підтверджуюча документація:

Вища (бажано), або середня освіта

диплом

Формальна та/або неформальна освіта з питань надання послуг, роботи з групами підвищеного ризику захворювання на ВІЛ, ТБ.

диплом/ сертифікат

Самомотивація, вміння працювати на результат

Резюме або лист в довільній формі з описанням досвіду та навичок

Вміння працювати в команді та здатність до швидкого навчання.

Комунікативні та організаційні навички.

Культурна чутливість та дипломатичність

Справедливе ставлення до всіх людей, відсутність фаворитизму

Відповідальність, добрі аналітичні здібності, увага до деталей

Навички самостійного планування робочого дня в рамках заданих дедлайнів;

Вміння визначати пріоритетні задачі

Системність

Самостійність у прийнятті рішень

Ініціативність

Користування комп’ютером та офісними програмами (MS Office (Word, Excel, PowerPoint), ZOOM, Сanva).

Хороші організаторські здібності та вміння працювати в режимі багатозадачності

Вміння працювати з документацією

Вільне володіння українською мовою

Націленість на вирішення проблем

Здатність гнучко реагувати в динамічному середовищі з обмеженими часовими рамками

Здатність якісно працювати під тиском і в несприятливих умовах

Володіння англійською мовою на рівні А2 буде перевагою

Досвід надання консультаційних послуг неурядовим організаціям в сфері протидії розповсюдженню ВІЛ, ТБ, вірусних гепатитів буде перевагою

Досвід роботи в управлінні проектами та/або співпраці з органами влади, закладами охорони здоров’я та/або досвід роботи в міжнародних некомерційних організаціях  буде перевагою

 

  1. Критерії оцінки:

Критерії оцінки

Ваговий коефіцієнт

Вартість послуг (грн. за місячний обсяг послуг) (без ПДВ)

40%

Досвід роботи

60%

Перелік документів, які необхідно подати: 

Бланк комерційної пропозиції та додатків до нього можна завантажити за посиланням:

https://drive.google.com/drive/folders/1w_qdngx9ynZtDclZBbfoZLRZr1032JLC?usp=drive_link

  1. Інформацію щодо ставок оплати за останні три роки за встановленою формою, наведеною в додатку 1 до Оголошення (надається якщо показник “Вартість за годину”, вказаний в таблиці додатку 3 до Оголошення, перевищує 300 грн./год.)
  2. Заповнений, підписаний та відсканований Додаток 2 до Оголошення “Деталізація розрахунку вартості години” (Заповнюється, якщо Виконавець (надавач послуг) планує залучати третіх осіб (субвиконавців (субпідрядників)).
  3. Заповнений, підписаний та відсканований Додаток 3 до Оголошення.
  4. Усі документи, які вимагаються Додатком 3 до Оголошення, а також рекомендаційні листи/листи підтримки (рекомендаційні листи/листи підтримки надаються якщо показник “Вартість за годину”, вказаний в таблиці додатку 3 до Оголошення, перевищує 500 грн./год.).

Документи, які передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані скан-копії.

Документи подаються в електронному вигляді на e-mail: [email protected] з поміткою в темі листа «Надавач консультаційних послуг асистента проекту».

Термін подання документів: до 19.02.2025 р., реєстрація документів завершується о 17:00.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися до БО “БТ “Мережа” м. Кривий Ріг” за телефоном: 067 539 60 79 до менеджера з постачання Веровенка Романа Євгеновича, е-mail: [email protected].

Звертаємо Вашу увагу:

Конкурс відбуватиметься у три етапи: перший — оцінка пакету документів, наданого учасником конкурсу, другий етап — співбесіди з кандидатами, запрошеними за результатами першого етапу, третій – погодження переможця конкурсу донорською організацією.

Після обрання переможця комітетом із затвердження переможця Замовника, копії всіх документів за даним конкурсом надсилаються донорській організації БО “100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ” на розгляд та затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Замовник залишає за собою право повторно розмістити оголошення про проведення конкурсу на надання консультаційних послуг асистента проекту, так само як скасувати цей конкурс.


Останні публікації цього розділу:

Консультаційні послуги щодо аналізу проблем у сфері забезпечення дотримання прав людини по відношенню до групи в`язнів і звільнених з місць позбавлення волі

Супервайзер/ка кейс менеджерів/ок

Cпеціаліст/-ка з моніторингу та оцінки

Фахівець/чиня з обробки даних та взаємодії з кластерами

Водій/Водійка автотранспортних засобів

Водій/ка автотранспортних засобів