Послуги з дизайну, послуги з редагування та рерайтингу, послуги з літературного редагування
Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен Суппорт Сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг з дизайну, послуг з редагування та рерайтингу, послуг з літературного редагування (Лот 1 – закупівля послуг з дизайну; Лот 2 – закупівля послуг з редагування та рерайтингу; Лот 3 – закупівля послуг з літературного редагування).
Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен Суппорт Сервісез» з 2016 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовує систему соціального захисту та захищає права людини в нашій державі.
Дата оголошення про тендер: 13 лютого 2025 року.
Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 26 лютого 2025 року.
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00 27 лютого 2025 року, розгляду не підлягатимуть.
Тендер містить в собі 3 Лоти.
Ви можете подати свою пропозицію на один, два або всі Лоти.
ЛОТ 1. Закупівля послуг з дизайну.
Деталізація послуг, які надає підрядник:
- Надання послуг з графічного дизайну, а саме – розробка дизайну друкованих матеріалів;
- Надання послуг з графічного дизайну, а саме – розробка дизайну ілюстрацій для сайту та соціальних мереж;
- Надання послуг з графічного дизайну, а саме – розробка дизайну для брендованої продукції.
КВЕД: 74.10.
Вимоги до кваліфікації підрядника:
- Наявність досвіду та навички роботи в сфері дизайну.
- Уважність до деталей.
- Креативність..
- Вміння дотримуватися дедлайнів.
- Висока мотивація та здатність ефективно надавати послуги.
ЛОТ 2. Закупівля послуг з редагування та рерайтингу.
Деталізація послуг, які надає підрядник:
- Здійснення повної перевірки текстів з метою виявлення орфографічних, лексичних, граматичних, пунктуаційних, друкарських та стилістичних помилок;
- Коригування текстів з урахуванням вимог ділового та офіційного стилю, забезпечення їх логічної послідовності та узгодженості;
- Підготовка альтернативних версій текстів з урахуванням специфіки цільової аудиторії та тематики, а також адаптація матеріалів відповідно до завдань Замовника.
- Виправлення орфографічних, лексичних, граматичних, пунктуаційних та друкарських помилок, а також стилістичних та логічних неточностей.
- Підготовка пропозицій щодо вдосконалення структури та змісту текстів, підвищення їхньої якості, ясності та відповідності вимогам Замовника.
КВЕДи: 74.30 – Надання перекладацьких послуг; 82.19 – Фотокопіювання, підготовка документів та інша спеціалізована офісна діяльність; 63.99 – Надання інших інформаційних послуг, н. в. і. у.; 90.03 – Індивідуальна мистецька діяльність; 85.59 – Інші види освіти, н. в. і. у.
Вимоги до кваліфікації підрядника:
- Вища освіта філологічна.
- Відмінне знання української мови.
- Знання англійської мови не нижче Upper-Intermediate.
- Досвід роботи редактором текстів.
- Вміння працювати в команді.
- Уважність до деталей, стресостійкість, ввічливість.
- Висока мотивація та здатність ефективно надавати послуги з мінімальним контролем.
- Здатність приймати обґрунтовані рішення та здатність гнучко реагувати в динамічному середовищі з обмеженими часовими рамками.
ЛОТ 3. Закупівля послуг з літературного редагування.
Деталізація послуг, які надає підрядник:
- Здійснення повної перевірки текстів з метою виявлення орфографічних, лексичних, граматичних, пунктуаційних, друкарських та стилістичних помилок.
- Підготовка альтернативних версій текстів з урахуванням специфіки цільової аудиторії та тематики, а також адаптація матеріалів відповідно до завдань Замовника.
- Виправлення орфографічних, лексичних, граматичних, пунктуаційних та друкарських помилок, а також стилістичних та логічних неточностей.
- Підготовка пропозицій щодо вдосконалення структури та змісту текстів, підвищення їхньої якості, ясності та відповідності вимогам Замовника.
КВЕДи: 74.30 – Надання перекладацьких послуг; 82.19 – Фотокопіювання, підготовка документів та інша спеціалізована офісна діяльність; 63.99 – Надання інших інформаційних послуг, н. в. і. у.; 90.03 – Індивідуальна мистецька діяльність; 85.59 – Інші види освіти, н. в. і. у.
Вимоги до кваліфікації підрядника:
- Вища освіта філологічна.
- Відмінне знання української мови.
- Досвід роботи редактором текстів.
- Вміння працювати в команді.
- Уважність до деталей, стресостійкість, ввічливість.
- Висока мотивація та здатність ефективно надавати послуги з мінімальним контролем.
- Здатність приймати обґрунтовані рішення та здатність гнучко реагувати в динамічному середовищі з обмеженими часовими рамками.
- Вміння дотримуватися дедлайнів.
Вимоги до підрядника – учасника тендеру:
- Надавач послуг є суб’єктом підприємницької діяльності, зареєстрований згідно чинного законодавства України, що має основний вид діяльності згідно з КВЕД.
- Умови оплати: 100% післяплата.
- Обмін документами через електронну систему документообігу Вчасно.
Документи, які подає учасник тендеру:
- Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, що містить дані про останні реєстраційні дії (дата видачі Витягу не повинна перевищувати 120 днів до дати подання документа).
- Копія Витягу/Свідоцтва з реєстру платників податків (дата видачі Витягу/Свідоцтва не повинна перевищувати 120 днів до дати подання документа).
- Довідка про відкриття банківського рахунку.
- Резюме.
- Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
- Аналогічні договори надання відповідних послуг і/або рекомендаційні листи (за наявності будуть перевагою).
У разі відсутності реєстрації фізичної особи-підприємця учасник надає організатору наступні документи:
- Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (вказавши в п4., що “Готовий/а зареєструвати ФОП”);
- Резюме.
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення.
Відбір підрядника буде здійснюватися на основі професійного досвіду кандидатів та їхньої компетенції, що відповідають вимогам наведеним вище.
Між БО «БФ «ССС» та підрядником буде підписано угоду про надання послуг, в якому буде детально викладено умови співпраці.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані до 23:59 26 лютого 2025 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкритий тендер на закупівлю послуг з дизайну, послуг з редагування та рерайтингу, послуг з літературного редагування” на адресу: [email protected].
Тендерна процедура:
- Тендерні пропозиції повинні залишатися чинними впродовж дев’яноста (90) календарних днів з граничного терміну подання Тендерних пропозицій.
- До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
- Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.
- Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та відповідатиме професійному досвіду та компетенціям.
- Очікується, що співбесіди з підрядниками, які увійдуть до списку після первісного відбору, будуть проводитися особисто або за допомогою Teams/Zoom. Відповідь електронною поштою після остаточного туру співбесід отримають тільки ті підрядники, які пройшли відбір. Також відібрані підрядники, будуть сповіщені через електронну пошту, протягом 3 днів після кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.
- Результати тендеру будуть повідомлені організатором учаснику тендеру, який переміг, шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця.
Додаткові застереження:
- Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
- Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Індивідуальний підхід та рівні можливості
БО «БФ «ССС» застосовує індивідуальний підхід та поважає права людини у всіх сферах її діяльності. БО «БФ «ССС» прагне створювати умови праці, що відповідають принципам гендерної рівності та культурно-особистісного різноманіття персоналу. Підрядники повинні поважати рівні права осіб та прагнути створити атмосферу, в якій відмінності людей підтримують та цінують.
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: procurementsss@radnyk.org до 23 лютого 2025 року.