Бухгалтер/ка

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
efimova

офіс тренінг семінар онлайн вебінар
Бухгалтер/ка

Оголошення про конкурс на вибір бухгалтера

Конкурс проводиться у рамках проекту «Захист внутрішньо переміщених осіб, постраждалих від конфлікту осіб та розширення можливостей громади», договір від  03.02.2025 року №380-013822, який реалізує БО «Світло надії» за підтримки ГО «Десяте квітня» відповідно до угоди 21141Y25M112113 з УBKБ OOH

Мета конкурсу: пошук бухгалтера.

Для участі в конкурсі необхідно подати такі документи:

  • Резюме кандидата.
  • Мотиваційний лист.

Терміни надання послуг: лютий 2025 р. – грудень 2025 р.

Вимоги до кандидатів:

  • Повна вища освіта.
  • Досвід роботи на посаді консультанта з фінансового обліку / бухгалтера.
  • Знання стандартів фінансового обліку і звітності.
  • Розуміння тонкощів бюджетного та податкового законодавства.
  • Користувач ПК та офісної техніки.
  • Відмінні аналітичні навички, уважність до деталей.
  • Пунктуальність, навички тайм-менеджменту.

Терміни подання всіх необхідних документів: 

Прийом заявок закінчується о 17:00 20 лютого 2025 року.

Приймання заявок, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.   до 17 год. 00 хв. з понеділка по п’ятницю за київським часом: м. Полтава, пров. Братів Шеметів 17-а.

Або надсилати заявки на електронну пошту: [email protected] Єфімова Ірина, тел.: 050-060-60-81. У темі листа необхідно зазначити «конкурс на вибір бухгалтера».

За додатковою інформацією звертатися за тел.: 066-55-34-705, Єфімова Ірина, закупівельний відділ.

Технічне завдання для бухгалтера

у рамках проекту «Захист внутрішньо переміщених осіб, постраждалих від конфлікту осіб та розширення можливостей громади», договір від  03.02.2025 року №380-013822, який реалізує БО «Світло надії» за підтримки ГО «Десяте квітня» відповідно до угоди 21141Y25M112113 з УBKБ OOH

Мета конкурсу: пошук бухгалтера.

Основні обов’язки бухгалтера:

  • Забезпечення ведення бухгалтерського обліку у рамках проекту відповідно до вимог чинного законодавства України.
  • Контроль витрат проекту відповідно до розподілення бюджетних коштів.
  • Управління та розподіл всіх фінансів проекту з акцентом на організаційне фінансове планування, бухгалтерський облік, бюджетне адміністрування.
  • Забезпечення належного впровадження та реалізації адміністративних та фінансових процедур.
  • Своєчасна підготовка проміжних та фінальних фінансових звітів по проекту.
  • Забезпечення точності та прозорості бухгалтерських транзакцій.
  • Участь у перерозподілі статей бюджету проекту, у разі потреби.
  • Підготовка бухгалтерських звітів та інших необхідних документів для фінансового менеджера проекту від Грантодавця або за запитом донорів відповідно до їх вимог, у межах реалізації проекту.
  • Ведення архіву бухгалтерської проектної документації згідно вимог донора.
  • Участь у проведенні та організації внутрішнього та зовнішнього аудиту проекту.
  • Виконання інших завдань та доручень безпосереднього керівника та директора виконавчого, пов’язаних з реалізацією проекту.

Вимоги до кандидатів:

  • Повна вища освіта.
  • Досвід роботи на посаді консультанта з фінансового обліку / бухгалтера.
  • Знання стандартів фінансового обліку і звітності.
  • Розуміння тонкощів бюджетного та податкового законодавства.
  • Користувач ПК та офісної техніки.
  • Відмінні аналітичні навички, уважність до деталей.
  • Пунктуальність, навички тайм-менеджменту.

Терміни, у які планується надання послуг: лютий 2025 р. – грудень 2025 р.


Останні публікації цього розділу:

Послуги тренера/ки для проведення тренінгових сесій для психологів/-инь в громадах

Регіональний/на координатор/ка

Короткострокове волонтерство у Вірменії

Тренери/ки програми “Сімейний компас”

Координатори/ки програми у м.Дніпро, м.Київ, м.Луцьк та м.Чернівці

Медіа координатор/ка