Фахівець/чиня з соціальної роботи
ЗАВЕРШЕНО
Мета діяльності фахівця/чиню з соціальної роботи: розробка дієвих алгоритмів возз’єднання з сім’ями дітей, які були депортовані/примусово переміщені внаслідок війни на територію російської федерації/тимчасово окуповані території України; координація роботи системи підтримки дітей.
Основні обов’язки:
- оцінки потреб дітей та сімей після возз’єднання/повернення;
- ведення справ сімей, які потребують підтримки протягом 3 місяців;
- надання підтримки дітям/сім’ям: забезпечення базових потреб дітей;
- контроль над забезпеченням якісного супроводу бенефіціарів та дотримання стандартів соціального супроводу за технологією кейс-менеджменту;
- розробка та впровадження процедур та протоколів для ефективного ведення справ сімей, які потребують підтримки;
- контроль над веденням та формуванням електронних та паперових справ дітей, яким надається соціальна, педагогічна та психологічна підтримка;
- вирішення конфліктних ситуацій, пов’язаних з кейсами бенефіціарів або всередині команди;
- консультування та наставництво кейс-менеджерів, надання ним методологічної підтримки;
- прийняття оперативних рішень у випадку виникнення надзвичайних ситуацій, пов’язаних з безпекою або правами дітей, які були повернені на територію підконтрольну владі України;
- налагодження співпраці з державними органами влади, ОМС та ОГС та представлення інтересів організації на координаційних зустрічах, робочих групах тощо для координації зусиль з питань підтримки адаптації та реінтеграції дітей, які були депортовані/примусово переміщені;
- координація взаємодії кейс-менеджерів з іншими фахівцями та установами для оптимізації процесу адаптації та реінтеграції дітей, які були депортовані/примусово переміщені, включаючи забезпечення доступу до медичної допомоги, освіти, соціальним послугам тощо;
- підготовка звітної документації за проєктом.
Перелік вимог до кандидата/ки:
- вища освіта за фахом (соціальна робота, соціальна педагогіка, психологія або інші суміжні спеціальності);
- досвід роботи в соціальній сфері не менше 3 років;
- регулярне підвищення професійної майстерності і кваліфікації;
- знання законодавства у сфері захисту прав дитини та соціального захисту;
- досвід роботи з дітьми, сім’ями та людьми з вразливих категорій;
- розуміння специфіки роботи служб у справах дітей, центрів соціальних служб та соціального захисту;
- готовність до відряджень;
- вміння працювати з базами даних, готувати звітні документи;
- здатність працювати в команді, вміння налагоджувати контакт з іншими колегами та узгоджувати спільні завдання;
- дотримання норм політики безпеки та захисту при роботі з дітьми;
- досвід роботи в секторі неурядових організацій буде перевагою;
- володіння англійською мовою буде перевагою,
- проактивність, здатність пропонувати нові рішення для покращення захисту прав дитини.
Умови роботи:
- УМПД укладає договір про надання послуг з фізичною особою-підприємцем 3-ї групи;
- частково дистанційна робота: робота онлайн, робота в офісі, відрядження в межах України
- можливості для особистісного та професійного розвитку;
- оплата за результатами співбесіди.
Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте:
- мотиваційний лист
- резюме
- заповнену конкурсну пропозицію (файл додається)
з темою “Фахівець/чиня з соціальної роботи”
до 28 лютого
на електронну адресу [email protected]
УМПД розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами зі списку запрошених на співбесіду.
УМПД може розглянути заявки до закінчення терміну оголошення, тому зацікавленим кандидатам пропонується подати мотиваційний лист та резюме завчасно.
УМПД дотримується у своїй роботі політик абсолютної нетерпимості до будь-яких проявів сексуальної експлуатації, наруги та гендерної дискримінації до будь-якої особи. Кандидат повинен підтвердити своє розуміння та згоду на дотримання політик в процесі роботи.