Старший/а менеджер/ка послуг мережі у Ветеран Хаб

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
I.Haluzinska

prostirjob_vacancy_dfrfycsz(1)
Старший/а менеджер/ка послуг мережі у Ветеран Хаб

Понад 6 років Veteran Hub працює для ветеранів, ветеранок та їхніх близьких. Ми дбаємо про те, аби клієнти, клієнтки та гості хабу почувалися в нашому просторі як вдома. Та запрошуємо тебе стати частиною команди, яка творить цю атмосферу.

Ми шукаємо досвідченого/у фахівця/чиню, який/яка буде координувати роботу фахівців, які формують наповнення послуг та покращують клієнтський досвід. Ти будеш розробляти та впроваджувати політики та стандарти Організації.

Старший/а менеджер/ка послуг мережі — це людина, яка:

  • Мислить стратегічно та вміє визначати пріоритети
  • Готова управляти змінами, гнучка та адаптивна
  • Емпатійна та людиноорієнтована в роботі
  • Відповідальна та чесна
  • Готова багато навчатись
  • Має навички саморегуляції

Що потрібно робити:

  • Координувати роботу щодо наповнення та перегляду сервісного меню організації спільно з профільними старшими фахівцями.
  • Брати участь у формуванні політик, стандартів взаємодії з клієнтами та контролювати їх реалізацію
  • Спільно з колегами розробляти політики доступності послуг у різних середовищах роботи
  • Покращувати бізнес-процеси надання послуг та підтримувати якісну взаємодію між підрозділами
  • Брати участь в моніторингу та оцінюванні якості послуг 
  • Залучатись до впровадження цифрових рішень для оптимізації робочих процесів
  • Здійснювати системний аналіз повного циклу взаємодії клієнтів з організацією та розробляти рішення для покращення сервісів
  • Налагоджувати та підтримувати співпрацю з провайдерами послуг та можливостей для воїнів та їхніх близьких спільно з профільними старшими фахівцями
  • Виявляти потребу у профільному навчанні команди консультантів спільно зі старшими фахівцями за напрямами. 
  • Брати участь та підтримувати команду у вирішенні кризових ситуацій 

Кваліфікаційні вимоги:

  • Досвід роботи з воїнами та їхніми близькими буде перевагою
  • Досвід роботи у неприбуткових організаціях, корпоративному сервісному менеджменті, консалтингу буде перевагою
  • Досвід управління сервісними або проєктними командами в аспектах покращення клієнтського досвіду
  • Аналітичні навички та бажано досвід роботи з впровадженням/роботою з CRM системою
  • Обов’язково розмовна англійська мова, не нижче середнього рівня
  • Розвинуті навички роботи з документацією: здатність аналізувати великі обсяги інформації та виділяти ключові моменти

Обов’язково: відсутність зв’язків з росією з 2014 року. 

Ми пропонуємо:

  • Залученість до роботи задля добробуту ветеранів та їхніх близьких
  • Офіційне працевлаштування, повне дотримання всіх норм трудового права (оформлення трудових відносин з першого робочого дня, своєчасна виплата заробітної плати 2 рази на місяць та її прозоре оподаткування, надання всіх видів відпусток, передбачених законодавством та інші соціальні і трудові гарантії)
  • Підтримку та менторство від колег та керівництва, що дотримується демократичного підходу в управлінні. Тісна взаємодія відбувається з директоркою послуг, старшими фахівцями за напрямами надання послуг,  координаторами середовищ надання послуг у Києві та Вінниці, Мобільними офісами, Лінією підтримки, відділом партнерств, комунікацій та іншими напрямами. 
  • Дотримання принципів рівності, поваги, гідності та відсутності дискримінації за будь-якими ознаками

Умови роботи

  • Графік роботи: гнучкий та позмінний, 5 робочих днів на тиждень (з вихідними у неділю та понеділок)
  • Зручне розташування pet-friendly офісу на Подолі.

Кроки, які ми пройдемо перш ніж стати командою:

Ветеран Хаб має змогу дбати про добробут ветеранів і ветеранок завдяки роботі Сил безпеки та оборони. Ми подаємо відомості до ТЦК і принципово не бронюємо співробітників. 

Ми будемо щиро раді ветеранам, ветеранкам та їхнім близьким у команді Veteran Hub, проте позиція відкрита для всіх охочих.

Надсилай резюме та обов’язково мотиваційний лист з вказаною заробітною платою із темою: «Старший/а менеджер/ка послуг мережі/ Київ / твоє прізвище» на адресу: [email protected].

Шановні кандидати, відправляючи своє резюме ви даєте згоду на обробку персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»


Останні публікації цього розділу:

Адміністратор/ка прихистку (Львів)

Викладач/ка англійської мови

Фахівець/чиня з моніторингу, оцінки, навчання та управління ризиками

Координатор/ка комунікацій

Волонтер/ка до EJBW, Німеччина