Тендер на закупівлю камери фарбувально-сушильної (Товар)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender tender_ntylth(2)
Тендер на закупівлю камери фарбувально-сушильної (Товар)

Закупівлі проводятся у рамках освітньо-грантової програми розвитку ветеранського бізнесу «ЖИТИ НАЗУСТРІЧ». Програма ініційована та впроваджується Future Development Agency за фінансування ПУМБ.

Мета Програми: 

  • розширити економічні можливості ветеранів і ветеранок, військовослужбовців, які хочуть започаткувати або розвивати власну справу через навчання, менторську і фінансову підтримку;
  • запуск та/або розвиток їх бізнесів у партнерстві з цивільним населенням;
  • створити нові робочі місця для інтеграції ветеранів.

Граничний термін подання тендерних пропозицій: 2 березня 2025 року, 23:59 за київським часом
Електронна адреса для комунікацій та надсилання пропозицій: [email protected]
Оголошення про результати: 5 березня 2025 року

Основні характеристики камери фарбувально-сушильної:

  • Пульт управління побудований на базі програмованого логічного контролеру (PLC)
  • Зовнішній габаритний розмір камери (ДхШхВ):  8,7х5,8х4м
  • Внутрішній розмір робочої зони (ДхШхВ): 8,6х4,5х3,5м
  • Продуктивність по повітрю: 27000 м. куб/год
  • Температура повітря (задається оператором):16-80ºС
  • Потужність витяжної вентиляційної установки: 7,5, кВт
  • Потужність припливної вентиляційної установки: 11 кВт
  • Теплова потужність дизельного пальника: 115-310 кВт
  • Споживання дизельного палива: 9,6-26 кг/год
  • Двері для персонала (ШхВ): 650х2000 мм
  • Ворота вхідні ролетні (ШхВ): 3500х3500 мм
  • Загальне споживання електроенергії: 18,8 кВт
  • Максимальне навантаження на решітки підлоги: 600 кг/колесо
  • Електроживлення: 3 фази, 380 В, 50Гц
  • Використання сталі товщиною: 1,5-3,0 мм
  • Наявність дозвіл Держпраці на застосування на території України

Комплект поставки Товару:

  • Комплект стінових панелей товщиною 60мм: 1 компл.
  • Ролетні ворота: 1 шт.
  • Комплект світлодіодних стельових світильників 4х18Вт: 8 шт.
  • Дизельний пальник: 1 шт.
  • 4-ходовий теплообмінник з нержавіючої сталі: 1 шт.
  • Відцентрова вентиляційна установка припливна, з електродвигуном: 1 компл.
  • Відцентрова вентиляційна установка витяжна, з електродвигуном: 1 компл.
  • Шиберний пристрій з пневмоприводом: 1 компл.
  • Комплект фільтрів викиду, подачі та попередніх: 1 компл.
  • Пульт керування з системами автоматики і контролю: 1 шт.
  • Вимірювач тиску для контролю тиску в кабіні камери: 1 шт.
  • Конструктив стельовий з комплектом рамок фільтрів стелі: 1 компл.
  • Обвідні повітряні канали утеплені: 1 компл.
  • Комплект рамок фільтрів викиду: 1 компл.
  • Датчики контролю тиску в камері: 1 компл.
  • Терморегулятор: 1 шт.
  • Лічильник мотогодин: 1 шт.
  • Таймер для контролю часу сушки: 1 шт.
  • Сервісні двері для персоналу: 1 шт.
  • Програмований логічний контроллер: 1 шт.
  • Частотний перетворювач вентиляційної установки викиду повітря: 1 шт.
  • Газосигналізатор: 1 шт.

До відбору приймаються також пропозиції з аналогічними по функціональним характеристикам моделі фарбувально-сушильних камер. Може бути прийнято різне комплектування камери.

Пакування, завантаження Товару: за рахунок Підрядника.

Місце доставки: самовивіз 

Оплата: 

- попередня оплата – 50% від вартості Товару після підписання договору поставки;
– остаточна оплата – 50% у триденний термін після отримання Товару.

Вимоги до вибору підрядника:

  • Юридична особа або фізична особа-підприємець (2-3 група ПП) з відповідними КВЕДами;
  • Дата реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця щонайменше з 2023 року;
  • Наявність сертифікації обладнання буде перевагою;
  • Наявність обладнання в Україні буде перевагою;
  • Своєчасність доставки та якість обладнання;
  • Гарантія, сервісне обслуговування в Україні буде перевагою.

Учасники повинні включити таку інформацію до конкурсних пропозицій:

  • Копії реєстраційних документів – виписка з ЄДР – та актуальний витяг з ЄДР про державну реєстрацію (2025 рік) – свідоцтво/довідка платника податків – інші відповідні документи для підтвердження пропозиції
  • Заповнений та підписаний Додаток №1 – “Анкета учасника тендеру” (завантажити шаблон)
  • Заповнений та підписаний Додаток №2 – “Тендерна пропозиція” (завантажити шаблон)

Прохання надсилати Ваші пропозиції та копії документів у форматі *.pdf сканованих документів з підписом та печаткою (за наявністю) на електронну адресу: [email protected] з темою листа: Пропозиція до тендеру №3-G5 (назва вашої компанії).


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю послуг фахівців для проєкту в Донецькій області

Проведення конкурсних торгів на закупівлю послуг з оренди приміщення у Чернівецькій області

Тендер на поточний ремонт приміщення МТП с. Дельжилер (Одеська область)

Закупівля господарчих товарів

Тендер на поточний ремонт приміщення МТП м. Бессарабське (Одеська область)

Тендер на пошук провайдера для надання послуг із проведення стратегічної сесії організації