Координатор/ка закупівель (англ.)
Опис контексту
SALAR International завершила свої поточні проєкти в Україні (DSP та PROSTO), які були розпочаті ще до повномасштабного вторгнення. Для реагування на мінливі потреби українських муніципалітетів і національних суб’єктів у воєнний час було започатковано нову програму Polaris «Підтримка багаторівневого врядування в Україні» (2024-2028), яка фінансується Шведським агентством з питань міжнародного розвитку та співробітництва (Sida). Програма розрахована на чотири роки, але поки діяльність запланована на перші 24 місяці.
Програма Polaris спрямована як на короткострокову, так і на довгострокову підтримку, фокусуючись на вирішенні потреб системи багаторівневого врядування, паралельно посилюючи спроможність громад надавати публічні послуги та брати безпосередню участь у процесах відновлення і відбудови, відповідно до вимог вступу до ЄС. Програма охоплює п’ять тематичних напрямків: освіта, фіскальна децентралізація та бюджетування, адміністративні послуги, відновлення під керівництвом місцевої влади, міжнародне співробітництво громад. Програма також надаватиме матеріальну підтримку для кризових потреб громад і координуватиме з іншими міжнародними суб’єктами фінансування реалізацію планів відновлення.
Опис ролі
Координатор із закупівель буде частиною команди підтримки. Основне завдання – координувати закупівлі матеріальної підтримки для громад у межах Програми. Координатор із закупівель буде тісно співпрацювати з управлінською командою у Стокгольмі, тематичними командами програми та постачальниками.
Основні обов’язки:
- Дослідження та ідентифікація потенційних постачальників, проведення аналізу ринку в Україні;
- Підготовка пропозицій та розробка технічних завдань у співпраці з керівництвом та тематичними експертами;
- Перевірка відповідності закупівельних процесів вимогам донора та організаційним політикам;
- Оголошення тендерів, прийом і обробка заявок, комунікація з учасниками тендерів;
- Підготовка та перевірка якості контрактів;
- Моніторинг виконання зобов’язань постачальниками та вирішення можливих проблем;
- Контроль якості закуплених товарів та усунення недоліків, за необхідності комунікація з громадами-отримувачами;
- Тісна співпраця з координатором програми для контролю доставки обладнання громадам та забезпечення ефективного документообігу для архівування у Стокгольмі;
- Участь у командних обговореннях планування проєкту;
- Дотримання антикорупційних заходів і сприяння прозорості та підзвітності у закупівлях.
Кваліфікаційні вимоги:
- Вища освіта у сфері державного та/або бізнес-адміністрування, врядування або еквівалент (ступінь магістра буде значною перевагою);
- Досвід роботи у сфері закупівель та закупівельних стратегій;
- Щонайменше три роки відповідного професійного досвіду на аналогічних позиціях;
- Відмінні організаційні навички, здатність координувати кілька завдань одночасно та контролювати деталі;
- Високий рівень письмової та усної комунікації, включно з навичками ведення переговорів;
- Відмінні аналітичні та проблемно-орієнтовані навички;
- Розуміння роботи органів місцевого самоврядування;
- Вільне володіння українською та англійською мовами.
Додаткові переваги:
- Добре розуміння міжнародного розвитку та співпраці.
Критерії відбору
Відбір кандидатів здійснюватиметься за такими критеріями: попередній досвід у сфері закупівель, координаційні та організаційні навички, комунікаційні навички та можливість подорожувати Україною.
Заявки приймаються до 15 березня 2025 року.
Будь ласка, ознайомтеся з детальним описом вакансії (англ).