Координатор/ка закупівель (англ.)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Polaris

Vacancy_dfrfycsz(2) prostirjob
Координатор/ка закупівель (англ.)

Опис контексту 

SALAR International завершила свої поточні проєкти в Україні (DSP та PROSTO), які були розпочаті ще до повномасштабного вторгнення. Для реагування на мінливі потреби українських муніципалітетів і національних суб’єктів у воєнний час було започатковано нову програму Polaris «Підтримка багаторівневого врядування в Україні» (2024-2028), яка фінансується Шведським агентством з питань міжнародного розвитку та співробітництва (Sida). Програма розрахована на чотири роки, але поки діяльність запланована на перші 24 місяці.

Програма Polaris спрямована як на короткострокову, так і на довгострокову підтримку, фокусуючись на вирішенні потреб системи багаторівневого врядування, паралельно посилюючи спроможність громад надавати публічні послуги та брати безпосередню участь у процесах відновлення і відбудови, відповідно до вимог вступу до ЄС. Програма охоплює п’ять тематичних напрямків: освіта, фіскальна децентралізація та бюджетування, адміністративні послуги, відновлення під керівництвом місцевої влади, міжнародне співробітництво громад. Програма також надаватиме матеріальну підтримку для кризових потреб громад і координуватиме з іншими міжнародними суб’єктами фінансування реалізацію планів відновлення.

Опис ролі

Координатор із закупівель буде частиною команди підтримки. Основне завдання – координувати закупівлі матеріальної підтримки для громад у межах Програми. Координатор із закупівель буде тісно співпрацювати з управлінською командою у Стокгольмі, тематичними командами програми та постачальниками.

Основні обов’язки:

  • Дослідження та ідентифікація потенційних постачальників, проведення аналізу ринку в Україні;
  • Підготовка пропозицій та розробка технічних завдань у співпраці з керівництвом та тематичними експертами;
  • Перевірка відповідності закупівельних процесів вимогам донора та організаційним політикам;
  • Оголошення тендерів, прийом і обробка заявок, комунікація з учасниками тендерів;
  • Підготовка та перевірка якості контрактів;
  • Моніторинг виконання зобов’язань постачальниками та вирішення можливих проблем;
  • Контроль якості закуплених товарів та усунення недоліків, за необхідності комунікація з громадами-отримувачами;
  • Тісна співпраця з координатором програми для контролю доставки обладнання громадам та забезпечення ефективного документообігу для архівування у Стокгольмі;
  • Участь у командних обговореннях планування проєкту;
  • Дотримання антикорупційних заходів і сприяння прозорості та підзвітності у закупівлях.

Кваліфікаційні вимоги:

  • Вища освіта у сфері державного та/або бізнес-адміністрування, врядування або еквівалент (ступінь магістра буде значною перевагою);
  • Досвід роботи у сфері закупівель та закупівельних стратегій;
  • Щонайменше три роки відповідного професійного досвіду на аналогічних позиціях;
  • Відмінні організаційні навички, здатність координувати кілька завдань одночасно та контролювати деталі;
  • Високий рівень письмової та усної комунікації, включно з навичками ведення переговорів;
  • Відмінні аналітичні та проблемно-орієнтовані навички;
  • Розуміння роботи органів місцевого самоврядування;
  • Вільне володіння українською та англійською мовами.

Додаткові переваги:

  • Добре розуміння міжнародного розвитку та співпраці.

Критерії відбору

Відбір кандидатів здійснюватиметься за такими критеріями: попередній досвід у сфері закупівель, координаційні та організаційні навички, комунікаційні навички та можливість подорожувати Україною.

Заявки приймаються до 15 березня 2025 року. 

Будь ласка, ознайомтеся з детальним описом вакансії (англ).


Останні публікації цього розділу:

Комунікаційний/а координатор/ка програми

Комунікаційний/а асистент/ка програми

Спеціаліст/ка відділу по роботі з персоналом та адміністрування

Спеціаліст/ка з кадрових питань

Проєктний/а менеджер/ка у відділ Енергетики

Фахівець/чиня у відділ Енергетики