Адміністратор/ка центру для жінок та дітей (м.Звягель)
Вакансія Адміністратор/ка центру для жінок та дітей (м.Звягель), Елеос Україна
«Елеос-Україна» — громадська неприбуткова організація заснована у 2014 р. — всеукраїнська неурядова мережа, яка є платформою взаємодії неурядових організацій, релігійних громад, державного сектору, працює на демократичних цінностях та поза будь-якими видами дискримінацій з метою розв’язання соціальних проблем, у тому числі у культурній та освітній сферах.
Ми шукаємо Адміністратора Центру для жінок та дітей який/яка допоможе нам реалізовувати проєкт
Назва проєкту: Допомога постраждалому від війни населенню в Житомирській області через створення та управління Денного центру надання допомоги жінкам та дітям
Донор: NGO Peace Winds Japan, Міністерство закордонних справ Японії
Територія реалізації : Звягель, Житомирська область, Україна
Адміністратор центру
- Здійснює керівництво центром згідно з робочим планом проєкту
- Забезпечує виконання завдань, покладених на Центр. Організовує розгляд звернень осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують надання соціальних послуг.
- Планує роботу Центру згідно з потребами отримувачів соціальних послуг та відповідно до державних стандартів соціальних послуг.
- Складає графіки та періодичність надання послуг працівниками Центру
- Встановлює зв’язки з підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами (родичами та близькими) для надання соціальних послуг. Взаємодіє з іншими надавачами послуг для забезпечення комплексної допомоги жінкам і дітям, які звернулися до Центру.
- Здійснює заходи щодо залучення до роботи громадських і приватних установ, отримання благодійної допомоги.
- Інформує керівництво проєкту про стан обслуговування отримувачів соціальних послуг.
- Контролює ведення обліку документації, складання та подання звітності відповідно до встановленої форми.
- Контролює діяльність працівників, забезпечує їх навчання, належні умови праці.
- Забезпечує проведення моніторингу, оцінку якості соціальних послуг та їх відповідність потребам отримувачів соціальних послуг.
- Розподіляє посадові обов’язки між працівниками Центру з урахуванням їх взаємозамінності.
- Забезпечує контроль за додержанням персоналом правил охорони праці, виробничої санітарії та пожежної безпеки.
- Здійснює щомісячний аналіз CRM системи про надані послуги для підготовки звіту донору (якість даних, систематичність введення).
- Бере участь в робочих зустрічах по проєкту та взаємодіє з керівником проєкту та спеціалістом з міо при підготовці звітів донору (щомісячних, щоквартальних).
Вимоги до кандидата:
- Вища освіта
- Впевнене знання української мови
- Досвід роботи взаємодії з органами місцевого самоврядування є обов’язковим
- Досвід роботи в неурядовому секторі є рекомендованим
- Знання державних стандартів надання соціальних послуг
- Сильні організаційні навички та управління командою
- Готовність надати рекомендації від попередніх роботодавців.
Умови співпраці:
- Офіс в м.Звягель
- Конкурентна оплата праці
- Загальний термін дії договору: з 01.05.2025 по 28.02.2026 р.
- Випробувальний термін: 2 місяці
Як податись на вакансію: надсилайте своє резюме на електронну пошту: [email protected] до 20 березня 2024 року, до 12:00 за Києвом, зазначивши в темі листа «Резюме на вакансію: Адміністратор Центру. Peace Winds Japan МЗС Японії»