Відкритий тендер на закупівлю послуг кейтерингу для учасників тренінгів і ярмарок
Благодійна організація «Координаційний гуманітарний центр» в межах грантового проєкту «RPP/2023/08/027/СS “Створення Мережі робочих груп у партнерських громадах Харківської області шляхом застосування підходу ПРООН активізації участі громадян для покращення безпеки громад, зміцнення соціальних зв’язків та посилення стабільності на територіях, що постраждали внаслідок війни в Україні”», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг з кейтерингу.
Дата оголошення про тендер: 07.03.2025 р.
Термін подання тендерних пропозицій: 21.03.2025 р.
Предметом закупівлі є послуги з кейтерингу для учасників тренінгів і ярмарок.
Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються
Строк надання товарів/ послуг: протягом березень 2025 р. – жовтень 2025 р. від дати підписання Договору надання послуг.
У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – Харківська обл., м. Харків, вул. Клочківська, буд. 93.
Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію.
- Копія документу, що підтверджує податковий статус.
- Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається).
- Оригінал Рахунка-фактури.
- Зразок договору поставки товару.
- Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо).
- Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.).
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення.
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення.
- Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора.
- Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг.
Предмет закупівлі:
Закупівля здійснюється одним лотом за ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги для проведення заходів.
Опис |
Вимоги |
Період надання послуг |
березень 2025 р. – жовтень 2025 р. |
Місце надання послуг |
м. Харків, вул. Клочківська, буд. 93 |
Кількість заходів |
20 (двадцять) |
Кількість учасників |
392 людини |
Формат харчування |
- Харчування у форматі різноманітних закусок. - Страви повинні бути зручними для споживання без необхідності додаткового сервірування (у ланч боксах), забезпечувати баланс поживних речовин та відповідати санітарно-гігієнічним нормам. - Це можуть бути канапе, сендвічі, сирні, м’ясні, овочеві, фруктові нарізки, чи інші зручні для споживання закуски. - Рідкі страви (супи, борщі, тощо) не передбачаються. |
Пакування |
- Упаковка має бути екологічною, міцною, з можливістю герметичного закриття, щоб запобігти протіканню та зберегти свіжість їжі під час транспортування. - Обов’язкова наявність серветок та столових приборів для кожного боксу. |
Додаткові вимоги: надати орієнтовне меню для заходів до Тендерного оголошення.
Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 18:00 20.03.2025 року.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа “Вікритий тендер RPP/2023/08/027/СS» від 31.08.2024 року”. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 18:00 години 21 березня 2025 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 26 березня 2025 року.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
З більш детальнішою інформацією щодо оголошення та вимогами до учасника, повним переліком і Технічним завданням Ви можете ознайомитись за посиланням: Тендерна документація