ГО МАRT оголошує тендер на організацію та обслуговування семінару в м. Чернігові
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація “МАRT” оголошує тендер на організацію та обслуговування семінару у м. Чернігові/Чернігівській обл. «Співпраця місцевої влади і громадських організацій. Просування добрих практик» з 15 по 18 вересня 2016 року для 33 учасників.
ЗАПИТ
на пропозиції
1. Замовник:
1.1. Найменування: Громадська організація «МАРТ»
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 25618907
1.3. Місцезнаходження: 14000, м. Чернігів, вул. П’ятницька, 39, кімн. 702
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: Блєднов Сергій Олексійович, член організації,
Тел./факс: (0462) 774-110
Ел. пошта: [email protected]
1.5. Мета: Проведення 16-18 вересня 2016 р. другого семінару «Співпраця місцевої влади і громадських організацій. Просування добрих практик»
1.6. Завдання: Організація 3-денного заходу у м. Чернігові/Чернігівській обл. – організація проживання та харчування 30 (33) учасників, надання в оренду обладнаного конференц-залу.
2. Фінансування закупівлі:
2.1. Джерело фінансування закупівлі: за рахунок проекту«Співпраця місцевої влади і громадських організацій. Просування добрих практик», що реалізується Громадською організацією «МАРТ» спільно з Гельсінським Фондом з Прав Людини (Польща), Центром гуманістичних технологій «АХАЛАР» (Україна) в рамках Польсько-Канадської Програми Підтримки Демократії, що фінансується коштами польської допомоги для розвитку Міністерства Іноземних Справ Республіки Польща та Канадського Міністерства Іноземних Справ, Торгівлі та Розвитку.
3. Адреса веб-порталу: www.mart-ngo.org.ua
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Опис предмета закупівлі: Послуги з організації заходу – семінару у м. Чернігові/Чернігівській обл. для 30 (33) учасників, що включають у себе:
– організація проживання 30 учасників у період з 15.09.2016 (15:00) по 18.09.2016 (18:00) у одно-, дво- або тримісних готельних номерахза схемою:
Тип готельного номеру | Кількість осіб, що проживатимуть |
1-місний |
6 |
2- або 3-місний |
24 |
– організація харчування 33 учасників за схемою:
сніданок |
кава-брейк |
обід |
кава-брейк |
вечеря |
|
15.09.2016 | + | ||||
16.09.2016 | + | + | + | + | + |
17.09.2016 | + | + | + | + | + |
18.09.2016 | + | + | + | + |
– надання в оренду обладнаного конференц-залу для проведення занять з 16.09.2016 (09:00) по 18.09.2016 (17:00): фліп-чарт, мультимедіапроектор, аудіо система, екран, стільці для 33 учасників.
Усі вищезазначені послуги мають бути надані в одному місці.
4.2. Строк поставки товарів або надання послуг: 15.09.2016 – 18.09.2016
5. Основні умови договору: Замовник отримує послуги за 100% передоплатою відповідно до договору або розрахункових документів (рахунок/рахунок-фактура). Виконавець зобов’язаний надати послуги в повному складі та в зазначені терміни. Протягом 5 днів після заходу, але не пізніше 23.09.2016, надати документи про надані послуги за наступними критеріями: кошторис наданих послуг (з первинною документацією у додатку), акт виконаних робіт.
6. Строк дії цінових пропозицій: 10 днів.
7. Подання цінових пропозицій:
7.1. Місце та спосіб подання: особисто або електронною поштою на адресу: [email protected] з позначкою у темі листа: «ТЕНДЕР». Пакет документів має містити: цінову пропозицію (плановий кошторис), пояснювальну записку (детальний опис місця, що пропонується для проведення заходу), реквізити учасника тендеру.
7.2. Строк: 05.09.2016 до 15:00 год.
8. Розкриття цінових пропозицій:
8.1. Місце: 14000, м. Чернігів, вул. П’ятницька, 39, кімн. 702;
8.2. Дата: 05.09.2016;
8.3. Час: 17:00.