Тендер на закупівлю послуг незалежного зовнішнього аудиту

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
БУР

prostirtender_tender_ntylth(2)
Тендер на закупівлю послуг незалежного зовнішнього аудиту

Оголошення про проведення відкритих торгів

Назва запиту на надання комерційної   пропозиції:

Послуги незалежного зовнішнього аудиту щодо проведення перевірки та підтвердження достовірності фінансової звітності організації за період з 1 січня по 31 грудня 2024 року

ГО “Будуємо Україну Разом” запрошує надати вас комерційну пропозицію відповідно до вимог даного оголошення.  “Будуємо Україну Разом” — це громадська організація, яка створює для молоді можливості творити зміни в країні через волонтерство.

Дата запиту на надання комерційної пропозиції:

18 березня 2025 р.

Кінцева дата для питань:

22 березня 2025 р.

Кінцева дата та час надання комерційної пропозиції:

28 березня 2025 р., 18:00

Контактна інформація:

[email protected]

Опис/технічне завдання/ специфікація

З метою реалізації проекту міжнародної технічної допомоги «Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства», що  здійснюється за підтримки ІСАР Єднання, ГО “БУР” запрошує зацікавлених Виконавців подати комерційні пропозиції на  Послуги незалежного зовнішнього аудиту щодо проведення перевірки та підтвердження достовірності фінансової звітності організації за період з 1 січня по 31 грудня 2024 року

Предмет закупівлі:

Послуги незалежного зовнішнього аудиту щодо проведення перевірки та підтвердження достовірності фінансової звітності організації за період з 1 січня по 31 грудня 2024 року

Форма послуги: експертна підтримка.

Обсяг: фінансова звітність організації за період з 1 січня по 31 грудня 2024 року

Формат змішаний – офлайн та онлайн

Термін виконання: до 20.06.2025 р.

Процедура відкритих торгів: закупівля під час проведення якої тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи.

З метою забезпечення конкуренції, відкритості та нагальної потреби у закупівлі у стислі терміни Замовник  прийняв рішення опублікувати оголошення на сайті: https://prozorro.gov.ua. в розділі Новини, https://www.prostir.ua/, home.ednannia.ua.

Вимоги до послуги:

  1. Інформація про необхідні технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, обсяг послуги, замовником зазначено у Додатку № 1 до оголошення про проведення відкритих торгів.
  2. Інформація про терміни, обсяг та місце надання послуги визначено замовником у додатку №1 до оголошення про проведення відкритих торгів.

Адреса та місце надання послуги: визначено замовником  у додатку № 2 до оголошення.

Звертаємо особливу увагу на:

умови оплати: безготівковий розрахунок в гривні без ПДВ, передоплата 50% протягом 10-ти банківських днів після виставлення рахунку та післяплата 50% протягом 10-ти банківських днів після підписання Акту виконаних робіт. 

Вартість має бути зазначена у гривні без ПДВ. Сплата податку на додану вартість (ПДВ) за кошти гранту не дозволяється.

необхідно пройти верифікацію на порталі: home.ednannia.ua

Фактична адреса:

вул. Антоновича, 76, м. Львів

Умови оплати:

Безготівковий розрахунок без ПДВ.  

50% передоплата та  50% післяплата

 

Кваліфікаційні вимоги

Всі учасники мають відповідати наступним кваліфікаційним вимогам: 

  1. Юридична особа (фізична-особа підприємець, ТОВ чи інша форма) належним чином зареєстрована відповідно чинного законодавства України;
  2. Здатність надавати послугу та наявність відповідних КВЕД для здійснення підприємницької  діяльності.
  3. Мати необхідний досвід, кваліфікацію та можливість надати послуги, які є предметом закупівлі та надати документальне підтвердження виконання аналогічних договорів (може бути надана довідка довільної форми на бланку учасника або скан -копії раніше виконаних договорів, листи-відгуки від контрагентів за бажанням).
  4. Мають пройти верифікацію на порталі: home.ednannia.ua провайдера послуг (профіль містить позначку “Верифіковано”). Верифікація здійснюється у 3 кроки:
  • Реєстрація на сайті: home.ednannia.ua
  • Заповнення анкети на верифікацію
  • Заповнення форми на проведення 1-го публічного заходу
  1. Термін дії комерційної пропозиції 90 календарних днів з дати подання.

Питання та роз’яснення щодо оголошення: Усі питання та роз’яснення, які стосуються цього Оголошення, необхідно  надсилати на електронну адресу:

[email protected] до 22 березня 2025 року до 18.00 год.

Подача тендерних  пропозицій

Комерційні пропозиції завірені підписом та печаткою учасника (за наявності) з усіма документами, які вимагались Замовником подаються для участі в торгах в електронному вигляді у форматі pdf одним файлом на електронну адресу: [email protected]

Кінцева дата для надання тендерної пропозиції: до 28 березня 2025 року до 18.00 год.

Зміст та вимоги до подання тендерної  пропозиції: зазначені у додатку № 3 до оголошення.

Тендерні  пропозиції оцінюватимуться за наступними кваліфікаційними критеріями:

  1. Вартість комерційної пропозиції – 10 балів.
  2. Попередній досвід – 10 балів. Оцінювання виконавців відбувається за 10 бальною системою, де оцінка 10 балів відмінно, а 0 якщо постачальник не дотримується вимог оцінювальної категорії.

При проведенні запиту  ГО “Будуємо Україну Разом” працює за принципом співвідношення ціна-якість, тому жоден з  критеріїв не є переважним. Всі цінові пропозиції будуть розглянуті та оцінені за сукупністю критеріїв. Тендерна пропозиція має викладатись виключно українською мовою. Ціна тендерної пропозиції має зазначатись в гривнях.

Тендер автоматично відміняється:

  • якщо пропозицій надійшло менше ніж 3;
  • у разі відсутності подальшої потреби.

Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:

1) пропозиція учасника не відповідає умовам, зазначеним в оголошені про проведення відкритих торгів, та вимогам до предмета закупівлі;

2) учасник, який визначений переможцем відкритих торгів, відмовився від укладення договору про закупівлю;

3) якщо учасник протягом одного року до дати оголошення відкритих торгів відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таке оголошення

4) якщо учасник не пройшов верифікацію на порталі: home.ednannia.ua провайдера послуг

5) якщо учасник має мало або зовсім не має досвіду надання таких послуг;

Укладення договору: Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем відкритих торгів, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів.

 

З повагою,

Голова організації                                                                                 Марта БЕНИШИН

 

 

ДОДАТОК 1

до оголошення

про проведення відкритих торгів

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ЗАВДАННЯ)

Послуги  незалежного зовнішнього аудиту щодо проведення перевірки та підтвердження достовірності фінансової звітності організації за період з 1 січня по 31 грудня 2024 року

Виконавцю необхідно надати послуги незалежного зовнішнього аудиту щодо проведення перевірки та підтвердження достовірності фінансової звітності організації за період з 1 січня по 31 грудня 2024 року.

Аудит повинен проводитися у відповідності до міжнародних стандартів аудиту, прийнятих Міжнародною організацією бухгалтерів (IFAC). Досвід проведення аудиту в неприбуткових організаціях є обов’язковим.

Цілі та завдання аудиту:

  • перевірити фінансову звітність ГО “БУДУЄМО УКРАЇНУ РАЗОМ”, зокрема Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації та надати аудиторський висновок щодо того, чи дає фінансова звітність організації належне об’єктивне відображення, в усіх суттєвих аспектах, фінансового стану організації станом на 31 грудня 2024 року відповідно і зміни його чистих активів за звітний період;
  • оцінити дотримання в ГО “БУДУЄМО УКРАЇНУ РАЗОМ” положень національного податкового законодавства;
  • висловити аудиторську думку щодо питань внутрішнього контролю в ГО “БУДУЄМО УКРАЇНУ РАЗОМ” в межах процедур аудиту, необхідних для висловлення думки щодо фінансової звітності.

Вимоги до аудиторів:

Аудит має здійснювати команда незалежних сертифікованих аудиторів, яка має досвід проведення аудиту для неприбуткових організацій. Аудитори повинні:

  • мати відповідні сертифікати та ліцензії для проведення аудиту;
  • мати досвід роботи з громадськими організаціями та знати специфіку їх діяльност;
  • мати кваліфікацію в галузі бухгалтерії та аудиту, знання національних стандартів бухгалтерського обліку та МСФЗ.

Показники для обсягу проведення аудиту:

Найменування

Показник

Одиниця виміру

Кількість проєктів

20

шт.

Витрати за 2024 рік

44 527 1202

грн.

Кількість осіб на ТВ (сердзнач)

8

осіб

Кількість бенефіціарів

18

осіб

Кількість постачальників (товар)

122

контрагентів

Кількість надавачів послуг

254

контрагентів

Кількість надавачів послуг (ЦПХ)

39

осіб

 

Звітність аудитора:

Після завершення аудиту, аудитор має надати організації Звіт аудитора, який міститиме аудиторську думку, Лист до керівництва організації, що включатиме висновки та виявлені результати. Перелік виявлених результатів не обмежується окресленим обсягом роботи, аудитор може також висвітлити інші питання.

Звіти аудитора мають містити докладну інформацію про використану методологію і обсяг аудиту. Аудитор має надати рекомендації щодо усунення будь яких виявлених недоліків та слабких сторін. Рекомендації мають бути представлені у порядку їхньої пріоритетності.

Звіти підписуються відповідальним аудитором із зазначенням посади аудитора та назви аудиторської компанії. Звіти мають бути підготовлені англійською та українською мовами та надані звітність ГО “БУДУЄМО УКРАЇНУ РАЗОМ” у двох друкованих примірниках кожною мовою, а також надіслані в електронній формі.

Інші умови надання послуги:

  1. Строки надання послуги: до 20.06.2025 р.
  2. Юридична особа (фізична-особа підприємець, ТОВ чи інша форма) належним чином зареєстрована відповідно чинного законодавства України.
  3. Для участі у тендері потрібно надати наступне:
  • CV експертів (з досвідом роботи в схожих напрямках)
  • Комерційна пропозиція
  • Витяг/виписка з Єдиного державного реєстру
  1. Пакет документів надсилати на пошту: [email protected]. Кінцевий термін подачі заявок: 28.03.2025 р.

 

ДОДАТОК 2

до оголошення

про проведення відкритих торгів

Інформація

про терміни  та місце послуг

№ п/п

назва

кількість

Термін надання послуг

Місце надання послуг

1

Послуги незалежного зовнішнього аудиту щодо проведення перевірки та підтвердження достовірності фінансової звітності організації за період з 1 січня по 31 грудня 2024 року.

 

Зазначено у додатку № 1 до оголошення

До 20.06.2025 року

виробничі потужності Учасника (Виконавця)/ вул. Антоновича, 76, м. Львів

 

Додаток № 3

до оголошення

про проведення відкритих торгів

 

ЗАЯВКА

на участь у тендері

 

Предмет закупівлі: _________________________________________________________

                                                                                 Найменування товару чи послуг

Дата заявки   _____________________   

 

Учасник___________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

(повна назва, код ЄДРПОУ, адреса фактичного знаходження)

Пройшовши верифікацію на порталі: home.ednannia.ua провайдера аудиторських послуг (профіль містить позначку “Верифіковано”),  повністю ознайомившись та погоджуючись з умовами проведення тендеру, та переліком необхідної тендерної  документації, направляю Вам необхідні документи для участі в тендері на надання ________ _______________________________________________

_________________________________________________________________________.

 

У разі перемоги, зобов’язуємось надати послуги, що зазначені в документації, до  «___»  __________ 2025 року.

 

Ми погоджуємося з Вашим правом відхилити нашу або всі надіслані на тендер заявки одностороннім порядком без пояснень і розуміємо, що Ви не обмежені у виборі будь-якої іншої пропозиції від учасників тендеру з більш вигідними для Вас умовами.

Відповідальний за участь у тендері ___________________________________________.

Телефон _________________________________________________________________.

E-mail_____________________________________________________________________.

До Заявки додаються (перелік): ______________________________________________.

________________________________________________________________________.

Підпис повноважного представника організації-претендента

 

М.П. (за наявності)

 

Продовження додатку № 3

                                                          до оголошення про  проведення

                                                                                   відкритих торгів

  1. Відомості про учасника

№ з/п

Вимоги

Для заповнення

 

Повне найменування учасника

 
 

Ідентифікаційний код учасника у реєстрі ЄДР

 
 

Ідентифікаційний код учасника в реєстрі єдиного податку або реєстрі платників ПДВ

 
 

Види економічної діяльності учасника (першим має бути зазначено основний вид діяльності)

 
 

Місцезнаходження: юридична адреса

 
 

Місцезнаходження: фактична адреса
(якщо відрізняється від юридичної)

 
 

Банківські реквізити учасника для укладання договору

 

 

  1. Опис досвіду виконання аналогічних договорів та відгуки

(зазначається інформація про досвід виконання аналогічних договорів, резюме та/або відгуки додаються до заявки).

  1. Комерційна пропозиція

Найменування послуги

Од.

виміру

кількість

Ціна за од., без ПДВ, грн.

Сума без ПДВ, грн.

         

 

  1. Загальна вартість та порядок оплати

(зазначається загальна вартість договору та порядок оплати, до заявки може бути додано деталізований розрахунок вартості)

  1. Термін дії пропозиції

(зазначається термін дії тендерної  пропозиції 90 календарних днів з дати подачі )

  1. Згода про умови оплати та звільнення від ПДВ

(учасник надає письмову згоду на умови оплати та звільнення від ПДВ)

  1. Відповідність учасника технічним та кваліфікаційним вимогам Замовника

( лист-гарантія на бланку учасника)

  1. Вимоги до документів:
  • копії наданих документів мають бути розбірливими та якісними, містити підпис відповідальної особи.
  • відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник. 
  • учасник самостійно одержує всі необхідні документи, пов’язані з поданням його пропозиції, та несе всі витрати на їх отримання.


Останні публікації цього розділу:

Друк робочих зошитів для надолуження освітніх втрат

Тендер на закупівлю послуг проведення оцінки спроможності НУО

Закупівля послуг для забезпечення пасажирів питною водою

Добір громад та ОГС для навчання і підтримки у розробці МЕПів

Тендер на відбір постачальника послуг для організації заходів

Тендер на закупівлю товарів (ноутбуки, 3D принтер, кавоварка, лазерний принтер, стіл, крісла)