Відкритий тендер на закупівлю офісних меблів
ЗАВЕРШЕНО
Благодійна організація «Координаційний гуманітарний центр» (далі «БО «КГЦ») в межах грантового проєкту «2025/02/003/CS», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю офісних меблів.
Дата оголошення про тендер: 21.03.2025 р.
Термін подання тендерних пропозицій: 05.04.2025 р. 18:00
Інформація про замовника закупівлі: Благодійна організація «Координаційний гуманітарний центр», Код ЄДРПОУ: 45139401. Юридична адреса: 61166, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Миру, буд. 51, кв. 24
Предмет закупівлі:
Закупівля здійснюється одним лотом, який включає:
1. Стіл з тумбою – 14 шт
2. Крісло офісне -14 шт
3. Шафа офісна – 8 шт
Всі товари повинні бути новими, якісними та відповідати технічним вимогам, вказаним у Листі-специфікації (Додаток 1).
Строк постачання товарів: протягом 14 днів від дати підписання Договору поставки.
Місце постачання: Харківська обл., м. Харків, вул. Спецпідрозділу Кракен, 4Б. У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення.
Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію.
- Копія документу, що підтверджує податковий статус.
- Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (Додаток 2).
- Оригінал Рахунка-фактури.
- Зразок договору поставки товару.
- Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо).
- Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.).
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення.
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення.
- Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора.
- Прийнятна ціна, умови оплати та терміни надання товарів/послуг.
Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за адресою [email protected] до 04.04.2025 р. до 18:00 року.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару. Усні інструкції чи коментарі від представників БО «КГЦ» не є офіційними змінами до цього тендерного оголошення, і організація не несе відповідальності за усну інформацію. Будь-які коригування або уточнення до тендерного оголошення надаються виключно у письмовій формі та розсилаються всім учасникам тендеру.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Відкритий тендер 2025/02/003/CS_меблі_БО “КГЦ”» від 21.03.2025 року, а також у письмовій формі із зазначенням “Відкритий тендер: закупівля меблів” за адресою: вул. Спецпідрозділу Кракен, 4Б, у строк до 05.04.2025 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 18:00 години 05 квітня 2025 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у цьому тендерному оголошенні, але не пізніше 09 квітня 2025 року.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Це оголошення є запрошенням до участі у тендері, а не зобов’язанням укласти договір.
З більш детальнішою інформацією щодо оголошення та вимогами до учасника, повним переліком і Технічним завданням Ви можете ознайомитись за посиланням: Тендерна документація
Контактна особа: спеціаліст із закупівель Шубін Олександр, телефон: (067) 50 40 285