Менеджер/ка із закупівель

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
HHC

prostirjob_vacancy_dfrfycsz
Менеджер/ка із закупівель

Благодійна організація «НАДІЯ І ДІМ ДЛЯ ДІТЕЙ» запрошує доєднатися до команди Менеджера із закупівель.

Наша організація тісно пов’язана з Британською міжнародною благодійною організацією Hope and Homes for Children, яка працює для забезпечення права кожної дитини зростати в безпечному сімейному середовищі. Починаючи з 1998 року, ми реалізуємо в Україні проєкти, спрямовані на допомогу вразливим дітям і сім’ям, створюємо нові соціальні моделі їх підтримки в громадах, навчаємо спеціалістів (www.hopeandhomes.org.ua).

Обов’язки:

  • Проводити закупівлі і здійснювати контроль за процесом закупівель товарів і послуг для проєктних і офісних потреб 
  • Розробляти, актуалізовувати та контролювати плани закупівель
  • Документально супроводжувати процес закупівель та організувати зберігання всіх документів для кожного етапу закупівель
  • Здійснювати управління запитами на подання тендерних пропозицій та цінових пропозицій від постачальників відповідно до політики, схвалених заявок на закупівлі і планів закупівель
  • Проводити дослідження ринку та визначати потенційних учасників тендеру. 
  • Здійснювати управління запитами на подання тендерних пропозицій та цінових пропозицій від постачальників відповідно до політики, схвалених заявок на закупівлі і планів закупівель
  • Проводити аналіз обґрунтованості цін/витрат.
  • Планувати, координувати та управляти переговорним процесом
  • Брати участь у підготовці договорів про надання послуг до укладання відповідно до всіх необхідних політик і процедур закупівель
  • Слідкувати за результатами виконання робіт, приймати, схвалювати рахунки-фактури та платежі відповідно до контракту; вирішувати проблеми, пов’язані із розбіжностями в рахунках-фактурах/документах про приймання-передачу виконаних робіт з постачальником та/або співробітниками Проєкту
  • Регулярно аналізувати дані про постачання та закупівлі для забезпечення виконання ключових показників ефективності з метою розробки та впровадження нових процесів, процедур та коригувальних дій
  • Стежити за термінами дії рамкових угод про закупівлю та повідомляти відповідальних працівників про закінчення термінів дії
  • Вести облікові записи і документацію щодо закупівель в електронному вигляді у встановленому порядку та забезпечувати наявність усіх необхідних документів і їхню готовність до аудиту 
  • Надавати консультації співробітникам Проєкту щодо чинних політик та процедур закупівель
  • Вести базу даних постачальників, контакти і списки учасників, які допускаються до участі у конкурсах

Вимоги до кандидатів:

  • Вища освіта в сфері логістики, економіки або суміжних напрямках
  • Досвід роботи з подібним функціоналом від 3 років
  • Добре розуміння чинного законодавства України
  • Знання принципів організації закупівель, процедур закупівель, порядку укладання договорів, порядку тендерних процедур
  • Відмінні аналітичні навички, навички ведення переговорів
  • Уважність до деталей

Ми пропонуємо:

  • Значущу роботу, що впливає на покращення життя дітей
  • Можливості професійного розвитку і навчання
  • Конкурентну винагороду
  • Сприятливе робоче середовище
  • Можливості самореалізації

Якщо Вас зацікавила наша вакансія і Ви маєте релевантний досвід, надсилайте Ваше  резюме до 01 травня 2025 року  електронною поштою на адресу: [email protected] з назвою посади в темі листа.

Контактний тел. 067-540-42-39

У своїй діяльності БО «НАДІЯ і ДІМ ДЛЯ ДІТЕЙ» дотримується політики нульової толерантності до неправомірної поведінки, сексуальної експлуатації та насильства. Процес відбору включатиме перевірку декларацій і рекомендацій на предмет неправомірної поведінки та політики організації щодо захисту від сексуальної експлуатації та насильства (PSHEA).


Останні публікації цього розділу:

Фахівець/чиня з оновлення та розвитку сайту

Юрист/ка

Офіцер/ка з безпеки в команду НУМО

Дизайнер/ка

Спеціаліст/ка по роботі зі спільнотами ВПО