Регіональний менеджер для офісу Програми DOBRE у м. Тернопіль (одна вакансія)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
GC_UkraineHR

вакансія
Регіональний менеджер для офісу Програми DOBRE у м. Тернопіль (одна вакансія)

Глобал Комьюнітіз (Global Communities), у минулому CHF International, виконавець п’ятирічної Програми, яка фінансується Агентством США з міжнародного розвитку, Децентралізація приносить кращі результати та ефективність (DOBRE), оголошує конкурс серед кваліфікованих професіоналів на посаду

Регіонального менеджера для офісу Програми DOBRE у м. Тернопіль (одна вакансія)

Регіональний менеджер здійснюватиме нагляд за повсякденною діяльністю регіонального офісу Програми DOBRE у м. Тернопіль. Регіональний менеджер координуватиме діяльність Програми в Тернопільській та Івано-Франківській областях, включаючи контроль над виконанням Програми Програмними cпеціалістами, адміністративно-фінансовою діяльністю, закупівлями, моніторингом та звітуванням персоналу регіонального офісу. Регіональний менеджер також відповідатиме за технічну роботу в партнерських об’єднаних громадах для підтримки імплементації Програми. Регіональний менеджер потребує певних знань стратегічного планування, місцевого економічного розвитку, надання послуг органами місцевого самоврядування, адміністративних послуг, бюджетування та/або фінансового менеджменту, участі громадян тощо.

Регіональний менеджер тісно співпрацюватиме з офісом Програми DOBRE у м. Києві, котрий координуватиме роботу персоналу регіональних офісів. Регіональний менеджер буде наставляти та сприяти роботі працівників регіонального офісу та забезпечить безперешкодне впровадження Програми.

Обов’язки, зокрема включатимуть наступне:

  • Виконання технічної допомоги місцевим партнерським організаціям згідно з робочим планом Програми;
  • Нагляд за роботою Програмних cпеціалістів в рамках їх програмних обов’язків;
  • Координація діяльності організацій підтримки органів місцевого самоврядування та регіональних організацій громадського суспільства в їх регіоні;
  • Координація програмних заходів з партнерами в їх регіоні;
  • Надання технічної допомоги та підтримки в операційній діяльності співробітників програми;
  • Підтримка добрих відносин з партнерськими об’єднаними громадами;
  • Підтримка добрих відносин з Pегіональними офісами реформ та посадовцями обласного рівня;
  • Допомога в виконанні процедур моніторингу та оцінки DOBRE;
  • Допомога Заступнику керівника Програми у створенні та підтримці відповідних партнерських відносин для розробки та виконання Програми;
  • Активне вирішення будь-яких проблем та ліквідація затримок, а також зважене висвітлення важливих питань перед Заступником керівника Програми (або іншою відповідальною особою) в головному офісі;
  • Представництво Програми на різних зустрічах, конференціях та інших заходах в регіоні;
  • Підготовка та подання щотижневих та щомісячних звітів про програмні заходи до розгляду Заступника керівника Програми;
  • Сприяння підготовці квартальних та річних звітів програми, робочих планів та бюджетів;
  • Виконання будь-яких інші обов’язків, які можуть бути призначені керівником.

Знання, вміння та навички:

  • Розуміння стратегічного планування, місцевого економічного розвитку, надання послуг, діяльності місцевих органів самоврядування, участі громадян та/або посилення впливу неурядових організацій;
  • Здатність ефективно управляти невеликим офісом в умовах співпраці;
  • Здатність розробляти, проводити на наглядати за ефективним розвитком компетенцій;
  • Необхідний досвід наставництва для співробітників, щоб вони змогли дорости до вищих посад;
  • Здатність будувати міцні робочі відносини з місцевими урядовцями, громадськими активістами, підприємцями та міжнародними донорами;
  • Самоорганізація, здатність працювати самостійно, навички виконання багатьох задач одночасно, здатність дотримуватись часових термінів;
  • Здатність подорожувати до партнерських ОТГ у робочих справах залізницею/автотранспортом;
  • Відмінні комунікаційні навички та вільне володіння англійською, українською та російською мовами– письмово та усно;
  • Знання MS Office Suite (особливо Excel, Access та подібних програм баз даних).

Освіта та досвід роботи:

  • Бакалавр (бажано Магістр) державного управління, економічного розвитку, бізнес-адміністрування, планування або спорідненої галузі;
  • Принаймні 6 років досвіду у відповідній галузі;
  • Успішний досвід роботи у місцевих або регіональних органах самоврядування або неурядових організаціях;
  • Бажаний досвід в роботі з міжнародними донорами;
  • Відповідний досвід розвитку компетенцій/навчальної роботи.

Прохання до кандидатів надсилати резюме та супровідні листи англійською мовою на адресу електронної пошти: UkraineHR@globalcommunities.org із зазначенням назви вакансії в темі повідомлення до 23 вересня, 2016. 

Лише ті кандидати, які були відібрані для співбесіди, отримають повідомлення. Довідки за телефоном не надаватимуться.


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: USAID SOERA seeks a Fіnance Officer

Вакансія: USAID SOERA seeks a Fіnance Assistant

Спеціаліст/ка з організації публічних заходів (круглі столи, конференції слухання)

Вакансія: Internally Displaced Persons (IDP) Employment Strategy Development Consultant (Education Consultant)

Senior Policy Advisor в проєкт USAID «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Менеджер/ка з безпеки / Security manager